Side 1 av 1

Veien ryddet for politisk TV-reklame i Norge

UNREAD_POSTSkrevet: Lør Des 13, 2008 12:38 pm
BmOnline

Veien ryddet for politisk TV-reklame i Norge


TV Vest vant over den norske stat i Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg i striden om politisk TV-reklame. Dermed står det norske forbudet for fall.

http://www.dagenmagazinet.no/Default.as ... &tabId=248

Men tror dere ikke at den godeste "AP-stutumen" vil anke avgjørelsen, han Giske?

Hvorfor vil AP nekte TV reklame? Jo, fordi de er livende redde for at nazimetodene til AP skal komme folket for ørene, det er sannelig på høy tid det skjer. Folket må få andre parti å stemme på, noen som er mye mer troverdig og som ALDRI har benyttet dispot injeksjoner/psykofarmaka og tvang mot norske annerledes-tenkende individer.

viewtopic.php?f=10&t=19

BmOnline

Re: Veien ryddet for politisk TV-reklame i Norge

UNREAD_POSTSkrevet: Ons Mar 11, 2009 10:14 am
BmOnline
BmOnline skrev:
Veien ryddet for politisk TV-reklame i Norge


TV Vest vant over den norske stat i Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg i striden om politisk TV-reklame. Dermed står det norske forbudet for fall.

http://www.dagenmagazinet.no/Default.as ... &tabId=248

Men tror dere ikke at den godeste "AP-stutumen" vil anke avgjørelsen, han Giske.

Hvorfor vil AP nekte TV reklame? Jo, fordi de er livende redde for at nazimetodene til AP skal komme folket for ørene, det er sannelig på høy tid det skjer. Folket må få andre parti å stemme på, noen som er mye mer troverdig og som ALDRI har benyttet dispot injeksjoner/psykofarmaka og tvang mot norske annerledes-tenkende individer.

viewtopic.php?f=10&t=19

BmOnline


Nå har det i lang tid etter at dommen falt i Strasbourg ikke avstedkommet noen anke fra Giske. Så stod det en liten notis på nrk TxTv at det nå sannsynligvis var åpent for politisk relkame, MEN at regjeringen skulle være streng med hensyn til innholdet i reklamen?
Er det POL POT og NAZI tendenser i Jens Stolenbergs "lyst løgner regime" vi ser konturene av?

Nå skulle vettige folk avslørt hva Jens og "familiebedriften, ap dynastiet" egentlig driver på med?
Det er på høy tid at det dukker opp en knakende god "donald duck" av Jens, Gro, kort og godt- AP, H, Krf, V, SP, SV og FrP.


BmOnline

Re: Veien ryddet for politisk TV-reklame i Norge

UNREAD_POSTSkrevet: Tor Mar 12, 2009 9:59 am
BmOnline
BmOnline skrev:
Veien ryddet for politisk TV-reklame i Norge


TV Vest vant over den norske stat i Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg i striden om politisk TV-reklame. Dermed står det norske forbudet for fall.

http://www.dagenmagazinet.no/Default.as ... &tabId=248

Men tror dere ikke at den godeste "AP-stutumen" vil anke avgjørelsen, han Giske?

Hvorfor vil AP nekte TV reklame? Jo, fordi de er livende redde for at nazimetodene til AP skal komme folket for ørene, det er sannelig på høy tid det skjer. Folket må få andre parti å stemme på, noen som er mye mer troverdig og som ALDRI har benyttet dispot injeksjoner/psykofarmaka og tvang mot norske annerledes-tenkende individer.

viewtopic.php?f=10&t=19

BmOnline


Sannelig neket ikke Giske å ivareta kravet fra domstolen, og vil omgå loven ved å la små parti få lov å uttale seg i valgdebatten på Nrk.