Det politiske kartellet i Oslo- Stortinget

Globalistene er i ferd med å ødelegge Norge, Sverige, Danmark og Europa. Merk dere at Grunnlovens Far Falsen, hadde en tredeling i sin plan for Grunnloven, dvs makten skulle tredeles, slik at man kunne oppnå et fullkomment demokrati, i stedet for dagens parti-diktatur.

Slik ble statens overformynderi til, ved å ha sine hender i både det økonomiske liv- det Rettslige liv og det Kulturelle liv, hvor staten kun skulle ha det rettslige liv å styre med.

Moderator: Goliat

Forumregler
Nasjonale interesser er å ivareta våre barn, vår kultur og vårt land. Igjennom generasjoner har våre fedre bygget opp velstanden i Norge, en velstand som globalistene nå river ned.

Det politiske kartellet i Oslo- Stortinget

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Fre Nov 06, 2015 8:47 am

Michael Christiansen Det eneste som er mer skremmende en den pågående islamske invasjon , er att du har rett i dine teorier ..
Liker · Svar · 5 · 4. november kl. 21:24

Norulv Øvrebotten Selvsagt har jeg rett. Hvis ikke ville jeg ikke satt livet på spill og fortalt om dette spillet om makten i landet.

Regjering, storting og forvaltning, medregnet politi, påtalemakt og forsvar, medvirker til å undertrykke egen befolkning, så enn så lenge trenger ikke Russland gripe direkte inn for å redde dem, men det kommer vel en dag da også det vil skje, hvis befolkningen våkner og begynner å gjøre motstand mot en prosess som ikke kan ende på annen måte enn at Norge blir annektert av Russland.

Kreml har hatt et effektivt og fordekt overherredømme i Norge siden mellomkrigstiden. Så dette rike byttet gir ikke en mann som Putin fra seg.

Det neste logiske skritt sett fra Kreml er å gjøre dette herredømmet åpent og deretter annektere landet, slik det ble gjort med Krim for noen år siden. Dette er en prosess som skjer i etapper og kan ta flere år.


Elin Pettersen Stå på Norulv, media / presse er TAUSE !!!
Liker · Svar · 2 · 4. november kl. 22:09

Karina Hyggen Amland Mener du at man ikke har noen mulighet til å stoppe prosessen? Om bare folk kunne våkne å forstå hva som skjer hadde jeg et håp!
Liker · Svar · 2 · 4. november kl. 23:49

Norulv Øvrebotten Hvis folket våkner levner jeg ikke stortingsrepresentanter og regjeringsmedlemmer det store håpet. Det kan bli stygt. Så det politiske kartellet i Oslo vil nok holde sterkere sammen enn noensinne mot egen befolkning. Regn med at det kommer nye narrespill for å lure deg.
Liker · Svar · 2 · i går kl. 00:40 · Redigert

Karina Hyggen Amland Politikerne, som har sviktet sin egen befolkning, bør virkelig få svi for det - det er vanskelig å forstå hvordan de har kunnet føre sine egne bak lyset!
Norulv Øvrebotten
 

Gå til Norgesforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

cron