Kommentar til NRKs nazipropaganda

Fremmede elementer har ikke adgang til Riksforsamlingen.

Kommentar til NRKs nazipropaganda

UNREAD_POST BmOnline » Man Feb 09, 2015 10:25 am

Her kan du skrive din kommentar til NRKs nazipropaganda

For å poste innlegget ditt, må du svare på et spørsmål. Hva er forumnavnet her? Da skal du skrive: bmonline forum

Hvis du ikke skriver det inn i feltet så vil ikke din kommentar bli postet.

Du kan unnlate brukernavn, da det vil bli postet som anonym. Men du kan skrive ditt brukernavn hvis det ikke er brukt av andre, og innlegget vil bli publisert på forumet.

Får du nektelse ved første posting, så klikk på ok igjen og innlegget vil bli postet.

Velkommen til å kommentere, skrive på forumet. :wink:


Med vennlig hilsen

Administrator bmonline forum
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Kommentar til NRKs nazipropaganda

UNREAD_POST Jan » Ons Feb 11, 2015 10:46 pm

Flotte greier, dette skulle flere ha lest!

Keep up the good work!


Jan
Jan
 

Re: Kommentar til NRKs nazipropaganda

UNREAD_POST Tommy » Lør Mai 02, 2015 7:53 pm

Jan skrev:Flotte greier, dette skulle flere ha lest!

Keep up the good work!


Jan


Ja, nå leste jeg den infoen om NRK og deres Valgskole her: http://bmonline.no/html/nrk_1.html

Jeg må si at jeg ble overrasket av Geir Helljesen, da han ikke besvarte bmonline sin e-post i 2009. Det er jo tydelig at de har fått munnkurv av Medietilsynet om ikke å "strekke strikken" over til sannheten om Europabevegelsens tilstedeværelse inne på Stortinget. Nå er dette så alvorlig at politiet skulle tatt affære omgående. Det er jo utrolig at ikke folket har gått til stormangrep på både regjeringen og stortinget for lengst?

Tommy
Tommy
 

Re: Kommentar til NRKs nazipropaganda

UNREAD_POST Rjukan banden » Man Des 07, 2015 8:00 pm

Ja, det er ille hva NRK gjør for tiden. Jeg anbefaler alle å si opp tv lisensen- for å vise avsky mot disse satans tjenere. Når jeg tenker meg om, så får jeg så lyst å ringe til en krigsveteran- og ikke fordi jeg ikke vet av råd, men bare for å få høre hva Joakim Rønneberg synes om dette? Jeg har lest denne kommentaren på bmonlines side- hvor Rønneberg sier at vi ikke kan ta friheten for gitt- og derfor må kjempe og ha krigens gru i bakhodet for å unngå at vi blir utsatt for landssvikere enda en gang. http://bmonline.no/html/ronneb.html

Nå viser det ser imidlertid at vi ikke kan stole på våre folkevalgte. Dette er jo bevist her på nettsiden, som jeg leser med stor interesse. Jeg vil anbefale folk om å lese om hva det er som foregår inne på stortinget. Jeg har visst at det ikke var så godt stelt, siden vi sa nei til EF og siden nei til EU - men allikevel gav de blaffen i vår folkeavstemning. Det er mitt bevis på at vi er blitt holdt for narr av vårt eget storting. Vi kan hverken godta det eller la dette fortsette.

Vannstoffen
Rjukan
Rjukan banden
 

Re: Kommentar til NRKs nazipropaganda

UNREAD_POST Per Glissen » Tor Mar 31, 2016 10:19 am

Nå ble jeg skikkelig oppfyrt over hva NRK også gjør imot nasjonen.

Jeg skal sannelig slutte å betale lisensen etter å ha lest dette. Møkk er hva sitter igjen med etter å ha fått et innblikk i hva nrk egentlig driver med bak ryggen på folket. Dette er jo en skandale!
Per Glissen
 

Re: Kommentar til NRKs nazipropaganda

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 25, 2016 7:27 pm

Rjukan banden skrev:Ja, det er ille hva NRK gjør for tiden. Jeg anbefaler alle å si opp tv lisensen- for å vise avsky mot disse satans tjenere. Når jeg tenker meg om, så får jeg så lyst å ringe til en krigsveteran- og ikke fordi jeg ikke vet av råd, men bare for å få høre hva Joakim Rønneberg synes om dette? Jeg har lest denne kommentaren på bmonlines side- hvor Rønneberg sier at vi ikke kan ta friheten for gitt- og derfor må kjempe og ha krigens gru i bakhodet for å unngå at vi blir utsatt for landssvikere enda en gang. http://bmonline.no/html/ronneb.html

Nå viser det ser imidlertid at vi ikke kan stole på våre folkevalgte. Dette er jo bevist her på nettsiden, som jeg leser med stor interesse. Jeg vil anbefale folk om å lese om hva det er som foregår inne på stortinget. Jeg har visst at det ikke var så godt stelt, siden vi sa nei til EF og siden nei til EU - men allikevel gav de blaffen i vår folkeavstemning. Det er mitt bevis på at vi er blitt holdt for narr av vårt eget storting. Vi kan hverken godta det eller la dette fortsette.

Vannstoffen
Rjukan


Forsvaret skriker etter ressurser.
Joachim Rønneberg kritiserer regjeringen for å være altfor slapp i "stikken"- å beholde et godt Forsvar av Norge.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Des 25, 2016 7:27 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Stortingets korrupsjon

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron