The good great reset

Politikerne er med i hemmelige losjer og gir blaffen i hva det er folket vil, må fjernes. Stem derfor klokt på Norgespartiet, som har definert seg utenfor v-h aksen på det kuppede stortinget.

Nå kommer avsløringene på løpende bånd. Det er ingen vits i å stemme på de som er på dagens storting, pga kuppet i 1940.
Forumregler
Rikspolitikerne bedriver et skittent spill bak ryggen på det norske folk. http://bmonline.no/html/eu_69.html

Les om det ulovlige kartellet her: http//bmonline.no/html/kartellet.html
Http://bmonline.no/html/wetland.html

The good the bad and the lonely, "Vaksine" atter en gang

UNREAD_POST BmOnline » Man Okt 13, 2025 6:01 pm

I avisen Nordsalten kan vi lese om en ny runde med vaksine giften på levende mennesker. Globalistpakket bryr seg katte i din helse og ser helst at du stiller opp i denne gift dose køen som de kaller vaksiner. Mitt gode råd er til alle dere som lurer på hva de skal gjøre i denne sammenhengen. Ikke la deg lure til å stille opp nu. Mange stilte seg i køen i 2020 for å få sine doser, ja både to og tre ganger.

Nå står det skrevet i Avisa Nordsalten av 10. oktober 2025 side 12 å lese: Håper på GOD oppslutning om høstvaksineringen

Kommune overlege Ingar Strand oppfordrer folk til å stille opp i vaksineprogrammet i Steigen.

MITT gode RÅD!

La deg aldri lure av globalistpakket til å ta døds stikket Covid19 vaxen!!! PMEUMOKK vaxen...liggg langt unna disse iglene!

Be de om å ta den selv i deres påsyn- og husk- de tar selv saltvann. Det gir ingen skade. Slik de holdt på i 2020. Legene.

Ikke gi BLODBADSGLOBALISTENE din "lillefiner" Jeg advarte også i 2020 mot denne rottegiften. Mange ble advart og lever i dag.

Her på min hjemmeside kan du lese deg opp om hva som har fåregått i alle år i Norsk Piolitikk og heleslaus- uvesenet-.

Så kommer spørsmålet! Hvor mange millioner har de fått på kontoen for å være belsebu!? :shock:
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Forrige

Gå til Politikere som ikke lytter til grasrota, graver sin egen grav.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest