Her er det gratis å finne seg en make.
Takhøyden er god og stemningen ennu beire.
Skulle det være noe, så ta kontakt med meg som er Admin.
På e-post mrs@bmonline.no
![]()
Mvh
Bjørgulf
Her er det gratis å finne seg en make.
Takhøyden er god og stemningen ennu beire.
Skulle det være noe, så ta kontakt med meg som er Admin.
På e-post mrs@bmonline.no
![]()
Mvh
Bjørgulf
Ja det finnes flust med forum hvor man kan treffe "bekjente", men det er som oftes store summer bare for å si hallo, så derfor ligg unna disse svindyre stedene hvor tusenlappene bare flagrer ut av vinduet som "Flaggermus"![]()
Her finner dere et eksempel på et slikt forum som koster skjorta, hvor jeg har tittelen Handyman. Det kryr av kvinnfolk som vil ha kontakt, men jeg bare "gliser i skjegget". KOS TID OG det koster mange penger bare å si hei.. Jeg har ikke tenkt å betale fem flate ører der.
Men jeg har huinntjukt med kvinnfolk som vil ha kloa i meg. Men jeg er bare interessert i Damer, fordi de vet å te seg.
Ikke røyker de og ikke drikker de sterke saker.
Og Damen jeg ser for meg er fra 55-65 år. Ei som er blid, god og glad. Som er glad i friluftsliv- og fisketurer.
Da jeg slett ikke er anonym, så kan du også ringe meg. Her er min hjemmeside, som jeg har "snekret". https://bmonline.no.
Og her er "pengemaskinen": Hvor mange tusen kroner blir kastet ut av vinduet?
https://kostid.com/privacy
Så jeg legger ikke fem flate ører i kassen på kos.
Ja, det er sørgelig mange kvinnfolk som ikke skjønner hva en mann er.
Som du kan ta ut av "skapet" når det sømmer seg?. Men Damer vet bedre.![]()
Ja, jeg var nettopp innom denne KOS.com og kikket. Der var det en stoor kø for å få snakke med Handyman.![]()
Hipp, hipp til Damene![]()
Er det noen "ikke drikkende" og ikke røkende Damer, så er jeg meget interessert i å komme i kontakt med ei slik Dame. Alder minst 55 år.
Mvh Handyman.
ps: Husk det er stor forskjell på kvinnfolk og Damer!
Du når meg på epost: mrs@bmonline.no. Jeg ser frem til å møte deg. Jeg er 1,78 på strømpelesten.
Nå er saken slik, jeg har ikke denne bankID som alle må ha for å kjøpe og handle. Dyrets Merke. Så jeg kan ikke betale på nett osv. Men det spiller ingen rolle, da jeg har skriveferdighetene ennå.![]()
Så hvis du er fra KOS i skyggen- så ser du meg som Handyman. Det samme bildet som jeg har lagt ut her.
Som en kompis av meg sa for mange, mange år siden, "Jenter som kommer og jenter som går"....
Men altså det er Damen jeg ser etter.![]()
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest