The good great reset

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

The good the bad and the lonely, "Vaksine" atter en gang

UNREAD_POST BmOnline » Man Okt 13, 2025 6:01 pm

I avisen Nordsalten kan vi lese om en ny runde med vaksine giften på levende mennesker. Globalistpakket bryr seg katte i din helse og ser helst at du stiller opp i denne gift dose køen som de kaller vaksiner. Mitt gode råd er til alle dere som lurer på hva de skal gjøre i denne sammenhengen. Ikke la deg lure til å stille opp nu. Mange stilte seg i køen i 2020 for å få sine doser, ja både to og tre ganger.

Nå står det skrevet i Avisa Nordsalten av 10. oktober 2025 side 12 å lese: Håper på GOD oppslutning om høstvaksineringen

Kommune overlege Ingar Strand oppfordrer folk til å stille opp i vaksineprogrammet i Steigen.

MITT gode RÅD!

La deg aldri lure av globalistpakket til å ta døds stikket Covid19 vaxen!!! PMEUMOKK vaxen...liggg langt unna disse iglene!

Be de om å ta den selv i deres påsyn- og husk- de tar selv saltvann. Det gir ingen skade. Slik de holdt på i 2020. Legene.

Ikke gi BLODBADSGLOBALISTENE din "lillefiner" Jeg advarte også i 2020 mot denne rottegiften. Mange ble advart og lever i dag.

Her på min hjemmeside kan du lese deg opp om hva som har fåregått i alle år i Norsk Piolitikk og heleslaus- uvesenet-.

Så kommer spørsmålet! Hvor mange millioner har de fått på kontoen for å være belsebu!? :shock:
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Re: The good great reset

UNREAD_POST Gjest » Lør Des 20, 2025 4:22 pm

Det er fine saker.

Sist flyttet til topp av Anonymous den Lør Des 20, 2025 4:22 pm
Gjest

Forrige

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet