Kvinnelige prester og Herrens Ord.

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Kvinnelige prester og Herrens Ord.

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mar 19, 2013 10:18 am

Joda, vi har vært borti dette før. Kvinner som tar til å preke, er svermeri- og de vekker Guds harme.

"For en mann skal ikke tildekke sitt hode, eftersom han er Guds bilde og ære, men kvinnen er mannens ære. For mannen er ikke av kvinnen, men kvinnen er av mannen. Mannen ble jo heller ikke skapt for kvinnens skyld, men kvinnen for mannens skyld."

Av alle de nasjoner som fins i verden, har Amerika den lavest degraderte regler for kvinner. Paris, Frankrike står kanskje en "skyskraperhøyde" over oss, pga alt som Amerika lar sine kvinner få gjøre. Det er en skam.

Er dere klar over at kvinner er Amerikas Gud? Det kan jeg bevise for dere ved Bibelen. Visste dere at det ble slik pga Den Romersk Katolske Kirkes innføring av jomfru maria-doktrinen? Jusst det. Når mannen ikke ble skapt for kvinnens skyld, hvordan kan dere da tilbe en kvinne?
Ser dere? Det hele begynte i Paris, og havnet så i Hollywood. Nå må Paris komme til Hollywood for å få sine modeller og moter, slik er våre kvinner blitt degradert. Hvordan? Vårt land er kommer derhen at menn har mistet jobbene sine. Jo, kvinnene har tatt arbeidet fra mannen. De har satt kvinner inn i mannens sted. Og det har resultert i at 90 % av dem har blitt skjøger. Så snakkes det om at det er så få menn. Men det er fordi kvinner har overtatt mannens arbeide. Det har kommet så galt av sted at de har satt kvinner inn politikonstabler på gata. Slikt er en skam for enhver nasjon. Men hva skal vi gjøre? -Hva vil du gjøre med det, broder? Jeg er nødt for å respektere det fordi jeg er en amerikansk borger, så jeg jeg gjør som ledelsen sier jeg må gjøre.

Når barna mister respekten for foreldrene, da er en familie opprevet. Hvis en menighet mister respekten for sin pastor, da er det ute med den menigheten. Når så en nasjon mister respekten for høyesteretten og dens avgjørelse, da er en slik nasjon ødelagt. Vi må respektere sjefens avgjørelser. Den store Basen. Men, fra begynnelsen av var det ikke rett.

Visste dere at det i Bibelen står 1. Mos- da Gud skapte mannen og kvinnen, sa Han til Eva: "...din mann skal råde over deg"?
Prøv bare å si det i Amerika, og se hvor du havner da! Nei, slik er det ikke her, det er motsatt- av det Bibelen sier det skal være.

Det kan ikke bli annerledes, fordi de offentlige steder er innrettet slik. Jeg har snakket med dusinvis av anstendige kvinner som arbeider utenfor hjemmet. Det kan jo av og til være nødvendig, som ved sykdom hos mannen til eksempel, eller død- eller andre grunner. Men hvis det ikke er nødvendig, så skal de ikke behøve å gjøre det. Det er hjemmet som er et godt samfunns bærebjelke. Deres plass er hjemme, det lille "slottet" deres, det er der de skal være.

I dyreverden er det hannen som er utsmykket med fine farver osv. Hunnen er mer usynlig, hun ligger på eggene og passer på de. Hannen er alltid den som er mest praktfull. Hann elgen, han hjorten, fasanen, hanen. Det er fordi hunnen er hjemmefuglen. Hun holder seg i reiret og tar seg av ungene. Hun er kamuflert, så ikke rovdyr skal se henne, så hun kan fostre opp ungene. I Afrika fins der en hunfugl som er penere enn hannen. Men hun oppfører seg alltid som en skjøge. Hvor hunnkjønner er dominerende i skjønnhet, så er det alltid en degradert type.
Denne Afrika hunnfuglen flyr rundt til hun finner en make, og legger egg etter parringen. Så lar hun maken ligge på eggene mens hun flyr videre til neste parring, og slik fortsetter hun.

Slik er det nå blitt i Amerika, en ung mann kom til meg og sa at han hadde mistet jobben sin, da de hadde ansatt kvinner på farbrikken i stedet. Det var en farbrikk med 800 kvinnlige arbeidsplasser. Han sa: "Jeg kan sverge på at halvparten av de er gateprotistuerte, de er gifte kvinner med barn".

En mann kom og tok sin kone ut og bearbeidet henne med en bord-ende til det så ut som om han hadde drept henne. En annen gikk ut for å skyte en mann, og en annen holdt på med knivstikking og slåssing. Slik skulle det ikke være, det er ikke riktig rett, men aldeles for galt.
få kvinnene tilbake i hjemmet, så vil at bli bra igjen. Blir hun satt inn i offentlige tjenester, da er hun ferdig. Amerikas kvinner fniser og sier at "det ikke er noe i det, og at -det får du vise meg".

Selvfølgelig vil dere gjøre det, fordi Bibelen forutsa at dere vil gjøre det. Dere er nødt for å gjøre det. For en lang tid siden ble en kvinne som hadde klippet håret sitt, utvist fra en metodistmenighet. Det samme gjorde pinsevennene og alle de andre. Hva har skjedd? Vet dere hvorfor?
Fordi dere har fått noen bløtaktige typer på prekestolen! Det er sant. Slike som er redde for å miste inntektene sine, de er redde for å bli avsatt, at de blir jaget ut av kirken. De er IKKE av dem som våger å stå på Guds Ord, enten det svir eller ikke. Det er sannheten. Det er også det som betegner mørket i orgnisasjonene, tradisjonene- hvor satan har fått sitt fotfeste frem til i dag.

Det er mannen som er hodet, tro bare ikke at du kvinne kan råde over huset. Men det betyr ikke det samme som at du er en slave. Du er en medhjelperske. Mannen skal råde over sin hustru, og han alene er ansvarlig for henne. Gud vil kalle mannen til ansvar for sin kone. Les selv og se om ikke Gud sier det.
For en mann skal ikke tildekke sitt hode, eftersom han er Guds billede og ære; Gud er ingen kvinne; Gud er en mann. Vet dere hva denne jomfru maria tilbedelsen minner meg om, når hun gjøres til en mellom-person? Det minner meg om denne store gudinnen Diana, som Paulus gikk imot og gjorde ende på. Han sa:"Men Gud er vel ikke noen kvinne!" En stor stein hadde falt ned der et sted (Efesus), og det ble sagt at deres gudinne hadde kastet sitt bilde ned; og dette er grunnen til at kvinner i korint og rundt der, som før hadde tilbedt Diana, ønsket å bli forkynnere- (etter at de var kommet til troen). De sa, "men ånden sa at vi kunne preke."

"Var det fra deres Guds Ord gikk ut? eller er I de eneste set er nått til? Tror nogen at han er en profet eller en åndelig, da skal han skjønne at det jeg skriver til eder, er Herrens bud. At en kvinne skal være i stillhet, med all lydighet og ikke være lærer eller mannens herre."

(1. Tim 2, 11,12; 1. Kor 14, 36-37.
Det er nøyaktig hva Bibelen sier, og Gud kommer til å stille en del predikanter til ansvar på Dommens dag. Du vil kanskje si:, "det er slik jeg har lært det", men du vet bedre nå.

Hvis du er i ferd med å ta noen medisiner, og du får beskjed om at det er rottegift- og allikevel tar det, så er du medskyldig.

"For mannen er ikke av kvinnen, men kvinnen er av mannen. Derfor bør kvinnen ha et undergivenhetstegn på sitt hode for englenes skyld."
Om noen vil lese det, så er det 1. Kor 11,10. Hvis dere vil legge merke til dette, så står det engelen med liten e. Det betyr mannen, som budbærer, ja på jorden. Mens Engel i Himmelen blir skrevet med stor E. Liten e er "menneske-engler."

Videre sier også Bibelen at for kvinnen å gå i langbukser, eller ha kort hår er en vederstyggelighet. Skittent og urent fremfor Gud. Gud vil la henne få "betale for det". Hvem vil du lytte til? Dette er Bibelens Ord.

En Herrens Engel kom og viste seg og talte til Branham.

WB
ps: Her er et eksempel på hvor ille dagens systemer leser Bibelen. De får det ikke inn i hodet at kvinnen skal være i stillhet, jfr Guds Ord og at kvinnen er en medarbeider, jfr da hun fikk fortelle at Jesus var stått opp fra de døde.
http://www.frihet.no/bibelskole/kvinneroghyrde.php

Kvinner skal ikke forkynne Ordet i meningheten- det er det mannen som skal gjøre. Legg nøye merke til dette, hvorfor sendte Gud Den Hellige Ånd til menigheten? Menigheten betegnes som hunkjønn, men det er EN MANN som er lærer, jfr Den Hellige Ånd. Det er en mann som er pastor.

Jesus Kristus er Gud NORTR-JCIG.pdf
Jesus Kristus er Gud
Jesus Kristus er Gud NORTR-JCIG.pdf (95.98 KiB) Vist 206 ganger


Kvinnen Jesabel NORTR-JEZE.pdf
Kvinnen Jesabel
Kvinnen Jesabel NORTR-JEZE.pdf (77.05 KiB) Vist 204 ganger


Når det kommer til å tro på Guds Ord, så gjelder også hva Herren sa, sitat: "Dere skal gjøre større gjeringer enn dette, fordi jeg går til Far." Han sa også, sitat: "Hva dere enn ber om i Mitt navn, så skal dere få det", Amen!

Heb 13,8: Jesus Kristus er i går og i dag den samme, ja, til evig tid.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Mar 19, 2013 10:18 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester