Hvilke sanser har vi, og hva er tro?

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Hvilke sanser har vi, og hva er tro?

UNREAD_POST BmOnline » Lør Nov 14, 2009 3:38 pm

Det er mange forskjellige lærersetninger i "kristne miljøer". Jeg tenker da på at det nok finnes troende der, men så finnes det også noen som tror at de tror. Ja, de er ikke helt sikker. Så her har jeg skrevet litt fra W. Branhams møter han har hatt ute i verden. Han ba for mange syke i Herren Jesus Kristi navn. Og alle som han bad for, dem spurte han først om dem trodde. Han ville at de skulle tro på Jesus. Ikke på WB, men på Jesus Kristus, vår Herre.

Bare de fikk tro i sitt hjerte, så ville de bli helbredet, forklarte han de syke. Dette fordi Jesus allerede for 2000 år siden helbredet oss med sitt under på Korset.

Han ble pint for våre misgjerninger, straffen lå på Ham for at vi skulle få fred, og ved Hans sår har vi fått legedom, står det skrevet. Intet er av oss selv. Men tro er det vi må gjøre. Vi må tro. Og det vi må tro på, er at Jesus Kristus er Guds Sønn.

Hver den som tror på Meg, og Han som har sendt meg, skal ikke fortapes, men ha evig liv, sier Jesus.

For så høyt har Gud elsket verden, at Han gav Sin Sønn, den enbårne for at hver den som tror på Ham ikke skal fortapes men ha evig liv. Joh. 3.16

Her er Branham i et stort møte hvor han forklarer himmelens hemmeligheter:
For det har noe å si- i hvilke kretser du vandrer, absolutt. Og leser vi donald duck, i stedet for Ordet, så skjer intet-.

http://bmonline.no/html/tro_3.html


Vennligst

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester