Den mørke tidsalder er nå

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Den mørke tidsalder er nå

UNREAD_POST BmOnline » Søn Nov 29, 2009 11:01 am

Når vi beskuer historien om hvorvidt rett tro var i blomstring eller ei, så ser vi at der var lys i begynnelsen. Etter at Jesus hadde vandret iblandt oss, da var det etter dette mye lys, dvs tro. Ikke lysskjær altså, men mye Lys. Rett og god tro. Lysskjær er altså en dårlig tro, de tror at de følger Lyset, men de vandrer i mørket, ser du dette? De er med andre ord blitt lurt på avveier av noen. Dette noen kan være en sekt, menighet, kirke. Mest sannsynlig er det en kirke. Fordi i skriften står det at de hatet Ham værre enn drankeren. Hvem er det? Jo, det er kirkene. Verdensordningen kjenner ham ikke, det er kirkene kjenner Ham ikke. Han vandret midt i bland dem, men de kjente Ham ikke. Det var Jesus som var her på jorden. Da kjente de Ham ikke. Amen!

Jesus sa også, vandre mens dere har Lyset, for den som vandrer i mørket vet ikke hvor han går. (Joh 12:35)
Joh. 12:36 "Tro på Lyset mens dere har Lyset, så dere kan være Lysets barn" Joh 12:37 Men selv om Han hadde gjort mange mirakler framfor dem, trodde de likevel ikke på Ham. Her ser dere hvor stor vantroen var på den tiden. Hvor mye større er den ikke i dag? I dag befinner vi oss i et stort mørke. Den blinde leder den blinde i dag, og de havner begge i grøften.

Joh. 12:24 Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Hvis ikke hvetekornet faller i jorden og dør, blir det bare det ene kornet. Men hvis det dør, bærer det rik frukt. 25 Den som elsker sitt liv, skal miste det. Men den som hater sitt liv i denne verden, skal berge det og få evig liv. 26 Den som vil tjene meg, må følge meg, og der jeg er, skal også min tjener være. Den som tjener meg, skal Far gi ære.

Når vi så leser i Åpenbaringsboken kap 3, vers 14. Til kirkene i Laodikea. Det er til kirkene i endetiden. Og det er der dit vi er kommet i dag. En stor vantro tynger folket- og kjærligheten skal være kald hos de fleste, men bare hos de troende finner man kjærlighet til sin neste. Og vi ser i dag mennesker som utgir seg å være kristne, men som ikke vet noe om Kristus. Hvordan kan de da være en kristen? Ser dere? Joda, de hevder det. Og mange av dem er i sekter, og toer sine hender i sektenes dogmer, som fører til død. Det er KUN Herren Jesus Kristus som bidrar til Frelsen, ikke noen mellom manns tjeneste, dvs ei sekt eller en prest-fra en denominasjon- ser du? Det er meget viktig å ha det rett i ditt hjerte. Det er der ditt ALTER er. Herren vil så gjerne ta bolig hos oss, som Han lovte, men ikke før DU tror på Ham, og Han som sendte HAM. Ser du? Og når man ikke tror at Jesus Kristus er Gud, da har man et digert problem. Men Joh 10:30 sier Faderen og Sønnen er e'n.
Så leser i Åpenbaringsboken kap 3, vers 14. Til kirkene i Laodikea.
Her leser vi versj 15. Jeg vet om dine gjerninger, at du verken er kald eller varm. Jeg skulle ønske at du var kald eller varm.
16 Derfor, fordi du er lunken, og verken kald eller varm, vil Jeg spy deg ut av Min munn. 17 Fordi du sier: "Jeg er rik har overflod på eiendeler og har ikke behov for noe", og vet ikke at du er ynkelig, eldendig, fattig, blind og naken.
18 Derfor gir jeg deg det råd at du kjøper gull av meg, renset i ild, så du kan bli rik, og hvite klær som du kan kle deg med og skjule din nakne skam, og salve til å smøre på øynene dine, så du kan se.

Nå kan vi leses i åpenbaringen om enden. Det skal komme et fremmedlegeme fra verdensrommet som skal treffe jorden.
Mange mennesker vil omkomme. Det kommer til å bli store tsunamier, med kjempebølger pga en stor meteor som deler seg opp og treffer både sjø, vann og land. De fleste store byer går under i kjempetsunamien, og vi må minst 50 meter over havoverflaten for ikke å bli tatt av bølgene. Tegnene vil vises på himmelen når dette skjer. Men den vil ikke være synlig før det er for sent for de fleste å komme seg i sikkerhet. Det vil også bli drepende stråling i 3 dager etter nedfallet. Og man må ikke være utendørs, før etter de tre dager. Og man må ha vann og mat i 3 dager i sitt husvære, til overlevelse. Når 3 dager er gått, så kan man bevege seg utendørs, da strålingsfaren har sunket. De som gjemmer seg i huler og bunkere vil omkomme.

Her befaler Herren deg å gi gaver til de fattige, da blir du rik, tar imot Hans Ord, da får du nye klær og motta den Hellige Ånd så du kan se. Amen!
Priset være Herrens navn

Vennlig hilsen
Bjørgulf Mortensen

Har du noe å snakke om, bare ring meg:
tlf 412 39887
Velkommen skal du være.
Jeg ber for syke i Jesu Kristi navn.
Vær frimodig, ikke frykt- for Herren er her i dag. Fordi Han er den samme i går, i dag, ja til Evig tid den samme, men mange tror ikke på det, fordi de er vantro. Men Han er her i dag. En troens bønn har stor kraft og skal hjelpe den syke, står det skrevet. I Markus 11:24 Derfor Sier Jeg dere, Alt det dere ber om i deres bønner, tro at dere mottar det- da skal dere få det.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester