Hvordan få tak i nøklene til Himmelen?

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Hvordan få tak i nøklene til Himmelen?

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 28, 2016 7:13 pm

Ja, kjære dere alle sammen. Hvordan skal man klare å få tak i nøklene til Guds Rike? Mange er det som lurer på det og de går fra kirkesamfunnene inn og ut for å lete. Men du trenger ikke å tråle alle dogmene, dvs sektene for å lete etter dem der, for de fins ikke der. Sektene og tradisjonene er i mørket.

Nix, du kan være 100 prosent sikker på at en dogme ikke kan gjøre det for deg. Så hva er en dogme? Jo, hvis du leser i Bibelen, så advares vi imot å lytte til dogmer, fordi det er vantro. Det er menneske-skapt. Det er med andre ord IKKE Guds Hellige Ord, med andre ord. I Matteus 15,9 står det skrevet, nøyaktig. Jeg leste i en Bibel som er blitt brukt i en tradisjon, dvs en menighet som vasser i dogmer. Jeg så igjennom denne Bibelen, hvor det var streket under både "her og der". Men så bladde jeg opp på Matt 15,9. Nei, der stod det merkelig nok ingen strek under. Hva viser det oss? Jo, de har ikke tatt Ordet "inn over seg" i disse kjødelige menighetene, de kaller kristen. Men da tok jeg pennen fatt og streket under det verset, samtidig som jeg heller ikke fant noen strek under Jakobs brev 4,3. Hvor det står, dere ber men får ikke, fordi dere ber feil og kaster det bort på nytelser.
Jeg gjorde eieren av denne Bibelen oppmerksom på dette, samt den dogmen tre personer i guddommen, som er en Katolsk lærersetning, ja en dogme dvs en løgn. Misjonsbefalningen Matt 28.19, hvor de fjernet "døpe på Herren Jesu Kristi navn til syndenes forlatelse". Og satte inn Faderen og sønnen og den hellige ånds navn. Og samtidig sa at det var tre personer i guddommen. Jesus blir med dette gjort til et uekte barn med tre fedre. Dette er en lærersetning fra Den Romersk Katolske Kirke. Du får aldri tak i de Himmelske goder med slikt, dvs nøklene. Det må være i samsvar med Bibelen, Guds Hellige Ord. Når det er over ens, da sier det klikk her, og klikk i Himmelen, og døren går opp! Amen. Sannheten er at dagens kirker og organiasjoner lyver til sin egen menighet i det de gjør egne lærersetninger til å skulle være Hellig, ser dere? Det er VI som må endres på, ikke Guds Ord- ser dere? Vi må avspeile Hans Ord før vi kan vandre i Lyset, Amen!

Det er meget alvorlig for dem. Må Herren vise sitt miskunn over dem.
Svaret på hvordan du får tak i nøklene til Himmelen er meget enkelt. "Den som hører Mitt Ord og tror Ham som har sendt Meg, han skal aldri dø, men ha evig Liv, står det skrevet. Og det er Guds Ord, Amen!

Merk dere dette kjære venner, det står altså MITT Ord. Altså ikke lærersetninger av mennesker. Husk det og gjem det i ditt hjerte, Amen! Det er Guds Ord som gjelder. Derfor studer og gransk skiften, fordi du tror at der fins liv i den, Amen!
viewtopic.php?f=1&t=1334 Husk det er en personlig erfaring å kjenne Jesus. Du MÅ ha Ham som din personlige frelser, AMEN. Har du tatt imot Ham? Ikke dryg lenger.
Til slutt til de av dere som er døpt på ymse vis, dvs Faderen og sønnne osv. Hør her hva Paulus sa:
Da disiplene kom i snakk med ham, så spurte Paulus om hvilken dåp de hadde tatt, "Ja, vi ble døpt av Johannes", svarte de. Tenk det dere, de vart altså døpt av slektningen til Jesus, det var slett ingen dårlig dåp, neida- men Paulus befalte dem å la seg døpe om, fordi den dåpen ikke gjelder lenger. Dette fordi dåpen til Johannes var en god pakt med Gud, men den kunne ikke bortta synder, sonofferet var ikke gjort enda, så det var ikke godt nok.

Tenk det dere, her går dere og lar dere bli skvettet på av en kald og formalistisk dogme langt borte ifra evangeliet, nemlig det som i dag kalles den katolske kirke, den norske kirke og sektene, ja alle tradisjonene- som har en felles "mor" i roma, ser dere dette? Derfor faller disse systemene, som er bærere. Husk det, det endes med å bli brent står det i Hebr. 6,8.
Livet går igjennom systemene, men husk at du ikke tar del i systemets dogmer, dvs menneskers lærersetninger fører til åndelig død.

Hør hva Paulus sa om dette, GAL 1,9: "Selv om vi eller en Engel fra himmelen forkynner eder et annet evangelie enn det jeg har forkynt eder, han være forbannet." Ser dere dette? Det er rett fra Bibelen, og det viser hvor viktig dette er. Her kan dere lese om Babtist-teologi, du ser nesten alle sektene rundt om har egne regler for hva de synes er rett, men så snart de har endret dvs lagt til eller tatt ifra, så er de hos Satan- der har du det, herr vantro.

Det holder ikke med dogmer, og da de hørte det, disiplene- så lot de seg døpe om igjen på Herren Jesu Kristi navn til syndenes forlatelse, og mottok den Hellige Ånds gaver. Herren sier at VI ikke må ta del i urent, dvs løgn, bedrag, dogmer- alt som er menneskelaget- er av djevelen. Litt surdeig ødelegger hele deigen, dvs ditt Liv. Døren til himmelen er stengt for deg, vend om, vend om!
Når dere nå har fått viten om Ordet, sannheten- så ikke dryg lenger. Gjør akkurat som disiplene, døp dere påny.
Og hele den originale Bibelen er skrevet ned ved Den Hellige Ånd, gjennom flere hundre år. Intet ord motsier hverandre, alt er perfekt i sammen, både GT og NT. Hvis du tar GT og setter den på bordet, og lar lyset skinne på den, så vil du i skyggen av GT se at der kommer NT til syne- Guds nye og bedre Pakt- Guds Rike. Amen!

BmOnline

I Herren Jesus Kristus
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Hvordan få tak i nøklene til Himmelen?

UNREAD_POST BmOnline » Man Mai 09, 2016 12:37 pm

Velsigne dere alle sammen over lesning av Guds Ord.

Mange forskjellig trossamfunn har egne dogmer som de har tatt til seg, og det uten at individene som er i disse samfunn er klar over hva de gjør, ved å ta del i en løgn, dvs en menneske skapt regel, i stedet for å tro på Guds Egne Ord som er skrevet i Bibelen. Mange mennesker lar seg lure og bruke av trossamfunn i en visshet om at dette er rett, mens de i virkeligheten er LAAANGT borte ifra Ordet. Og Jehovas Vitner har laget seg en dogmebok de kaller bibel, helt på trynet.

Og dette vi her omtaler er VANTRO som har sneket seg inn. Djevelen er smart stikker inn kjepper i disse sektene, og han er meget smart i så måte å skape splid og uro i menighetene. Derfor mine elskede, vær fjellstøtt forankret, ikke la dere drive av vinden slik løvet gjør om høsten, nei- men ta og gransk skiftene- fordi dere tror at det er Liv å finne i dem. Satan har med dette vunnet over sektene, som dessverre fører til død. Åndelig død.

Og om dere også hører at de har fått for seg at det er tre individuelle personer i guddommen- så er det også en dogme-. Tenk det hvor ille. Sannheten gjør fri, står det skrevet. Og husk, Guddommen er Ånd og ikke personer.
Det var bare EN som kom i kjøds skikkelse igjennom en jomfru- og det var Guds Sønn, Jesus.
Leser vi i Joh 10:30, så står det skrevet at "Jeg og Min Far er ètt". I Joh 14,7 står det skrevet; Jesus og Faderen er ett. Og videre i Markus 12,29, Herren er en.

Og hør hva sektene sier, "Miraklenes tid er forbi". Tenk det mine elskede venner. Ser dere? Men de tar feil. Skriften, dvs Guds Ord er så kraftig at når en troens bønn blir lest, så skjer akkurat det som Ordet har talt- å skje, fordi det er Guds Talte Ord. Det kan ikke slå feil. Mark 11,24 Derfor sier Jeg dere, alt det dere ber om i deres bønner, tro at dere mottar det, og dere skal få det. Tror dere at dere får ved å legge frem offeret i ei sekt av dogmer? Nei. Det er bare en plass HAN har tilveiebrakt for å legge vårt offer. Og det er i Herren Jesus Kristus, som er fårenes dør. Hvis vi da står på dogmer, så vil vi ALDRI motta svar på en bønn. Jak 4,3. Dere ber, men får ikke, fordi dere ber galt.

Slik er det, en Ordets tjener står på Hellig grunn, tenk. Det er Guds kraft som virker, akkurat slik som Han har talt om at det skulle skje, at Ordet skulle manifestere seg- i dag. Og ALLE troende vet at Gud skjuler seg for de vantro, og åpenbarer seg for de troende.
Husk, Gud fordum skjulte seg bak skinn fra bukker og kalver i tabernaklet. Det betød død å gå bak det forhenget, ser dere?
Og så var Han tildekket i et NYTT tabernakel, ser dere? Det var i Hans Sønn, Jesus Kristus. Tenk!! Gud hadde både øine og ører og forliket seg med oss på jorden, Han ble kjent med oss- bodde sammen med oss. Ser dere?

Og så var plutselig nådestolen synlig for alle på korset. Jesus Kristus hang på korset og skrev det nye Testamentet, Amen!
Da skjedde det motsatte av hva som var i GT. De som kommer inn i forhenget HANS mottar Evig Liv- hvor det var grunnen til at Han var på Korset, for å ta bort våre synder, Amen. De vantro kan ikke se det, fordi de er forblindet. De troende ser det, mens de vantro ikke ser det. Nå betyr det død å ikke kjenne og se Jesus Kristus, ser dere? Amen, kom inn i Kristus, mine elskede.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Mai 09, 2016 12:37 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron