Ja til lesber og homser i Guds hus?

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Ja til lesber og homser i Guds hus?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Okt 15, 2015 9:23 am

Det er en vederstyggelighet, står det skrevet.

Om lesbeprestene synes de gjør en god gjerning? De kaller seg kristne, ja endog prest- hva er det som foregår i hodet på dem? Kan de ikke lese sin Bibel?

Her kan dere lese noen som har den rette holdningen til homofili:

Speiderne vil ikke ha homser i sine rekker.
Speiderbevegelsen i USA opprettholder sitt forbud mot åpent homofili i sine rekker.

The Boy Scouts of America kunngjorde tirsdag at de opprettholder forbudet mot åpent homofile medlemmer, frivillige og ansatte.



Det burde få noen og enhver til å tenke.
Spørsmålet har vært diskutert lenge, men etter to år med grundig vurdering ble det konkludert med å videreføre dagens praksis.

Speiderbevegelsen i USA understreker at de heller ikke i framtida kommer til å granske privatlivet til sine medlemmer, men at åpent homofile ikke vil bli godtatt

– Det store flertallet av foreldrene til de unge, setter pris på retten til å håndtere disse spørsmålene innen familien og med bistand fra religiøse veiledere, når de selv måtte finne passende tid og anledning, sier speiderbevegelsens leder Bob Mazzuca.

Amerikansk høyesterett slo i en kjennelse i 2000 fast at The Boy Scout of America kunne opprettholde sin politikk overfor homofile. (©NTB) Merk dere at de kaller det politikk, men det har INTET med politikk å gjøre, tvert om!!
http://www.vl.no/verden/speiderne-vil-i ... ne-rekker/

Ja, her ser dere en god pekepinn om holdninger om homser og hva man skal gjøre.-
Akkurat det samme SKAL kirken gjøre. Du trenger ikke en plakat på ryggen som forteller at du er "skap homse".
At du er en homse, det skal du ha for deg selv. Du trenger ikke all verdens prestestillinger fordi du er homse, eller for den del, en topp jobb innen politiet- fordi du er homse.

homovigs.gif
Kirken sier Ja til homovigsling, tenk det dere. Lederne i dagens kirker 10. april 2016 har det ikke rett i sitt hjerte.
Er kirkens folk kristne? I følge Guds Ord, så har de satan til far.


Hvor kommer homsene fra?
Har dere tenkt tanken? Mange sier at de er født slik, nix- det er bare humbug.

Hva er det som skjer i Norge- og hvorfor har disse fine herrer og fruer på stortinget intet annet å bedre å foreta seg enn å drepe sine egne barn på Utøya den 22. juli 2011?

Og vi har alle både lest og hørt og sett om dette og hint gjennom år. Hva er forskjellen? Joda, noen tjener mørket og noen tjener lyset.
Og når vi i dag ser på Norge, så undres jeg på hvor foreldrene har blitt av? Ja, de som skulle vise barna forskjell på rett og galt? Hvor er de?

Vi ser at de har revet ned alle slags grenser, hvor en gutt bare skal spasere til køys med en gutt- og jenter likeså med samme kjønn? De snakker som om de hadde vett, ser dere? I USA hadde de på 50-60 tallet Ricky skoler. Når elevene kom ut fra disse skolene så hadde galskapen skjedd. Halvparten var blitt homser- ser dere? Altså en omgang imot sannheten pågikk her. Elevene ble påvirket av syke hoder på disse Ricky skolene. Ser dere? Skjeive folk som oppfordret barn til det samme. INGEN har noen sinne blitt født skjeiv. Nix. Det er det største vås og eventyr jeg noen sinne hører av enkelte "skjeive skiver".
Det de har gjort er å la seg manipulere i et skjeivt og meget sykt miljø- akkurat som hos AP/SV/V/Krf- i Oslo. Samme ulla. Ser dere? Nøyaktig den samme bismaken. Bitter, meget bitter skal jeg si dere. Hold dere laaangt unna disse mørkets irrganger, er min gode og velmenende befalning.


Kvarme som er Biskop, skulle følgelig sparket samtlige ansatte homser i partnerskap innen kirken. De har intet der å gjøre!

Homser har like lite å gjøre i kirkens tjeneste som kvinnelige prester, i følge Bibelen! Det er svermeri!
http://www.osloby.no/nyheter/Homosaken- ... 40746.html

Hvis dere husker etter, så sa fhv. Stm. K M Bondevik en gang, alle homser som er forfulgt er velkommen til Norge. Utspillet ble til at alle asylsøkerne plutselig var homser i hopetall. Ja, en årsak skal døden ha?

Endelig noen med vettet i behold, Sandnes Kirkelige fellesråd har vedtatt å nekte ansettelse av homser.

homonekt.gif
Sandnes kirkelige fellesråd har vedtatt å nekte ansettelse av homser

Full støtte fra meg til Sandnes Kirkelige fellesråd.
En kirke SKAL følge Guds Ord, både i gjerning og tro. Det er å være en kristen. Homsene kan være i kirken de også, uten homseflagg eller andre symboler som taler om deres skjeve lyster.

Første Timoteus 2.12

11 En kvinne skal ta imot opplæring i stillhet og underordne seg i alt. 12 Jeg tillater ikke en kvinne å undervise eller bestemme over mannen, hun skal være stille. 13 For Adam ble skapt først og så Eva. 14 Og det var ikke Adam som lot seg lokke, men kvinnen lot seg lokke og brøt budet. 15 Men hun skal bli frelst gjennom barnefødselen – bare de viser forstand og lever i tro, kjærlighet og hellighet.

Og her ser dere mine kjære- når kvinnen lever i tro ved sin mann, så blir hun ETT med Ham.- Tenk det- dere. Enda om hun ikke tror, så blir hun frelst- men ikke hvis hun leker rødstrømpegardist- og søker å gjøre slik Eva gjorde i Eden. Tenk det dere- les dere opp på Ordet- mine høyt elskede. Og merk dere følgende- masse kvinner går og sjikanerer Paulus, som er Guds Profet- at de ikke liker ham? Hva er det de tror? Jusst det- totalt blinde for sannheten.
Den som tar bort noe fra Ordet- eller legger noe til- den vil få med Herrens Sverd å gjøre- og det går ut av Hans munn.
Det er Bibelens Ord, Guds Ark- tenk hvor alvorlig det er. Nei mine høyt elskede bli heller damer, de vet å tøyle sin tunge- og de taler ikke uforstandig, eller i forsamlinger.



BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Prest i Narvik gir ut bok om homser

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mar 09, 2016 8:49 am

En prest er ikke alltid hva han utgir seg å være. Vi har mange, mange hundre bevis på det. Bl.a presten og fhv stm KMB som bidro med bomber over Jugoslavia i 1999, uten at det norske folk hadde godkjent dette. Dette er grums, og har med satan å gjøre, intet annet.

Samme er det med presten Trond Laksaa i Narvik, aldri trodd et sekund på Guds Ord. Han var til og med utkledd som en elg ved et tilfelle å skulle lokke folk inn i kirken, så ille fatt er det i disse tider over "hele fjøla". Boka skal hete, "jeg slipper deg ikke før du velsigner meg". Og hvor langt unna Guds Ord har disse prestene tenkt seg?

Homser er ikke annet en forvirrede svermere, som har vandret i et sykt miljø, intet annet. Og de av dere som har lyst å lese om hva som skjer, kan lese mer om akkurat homser og hvordan får vi det til? Det er med andre ord bortreiste individer som legger ut på en farlig vei, intet annet- og det er djevelen selv som står bak.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Er unaturlige lyster etter hverandre nevnt i skriften?

UNREAD_POST BmOnline » Man Mai 09, 2016 12:37 pm

Ja, det er det.

Derfor overgav Gud dem til skammelige lyster; for både deres kvinner forvendte den naturlige bruk til den unaturlige, og på samme vis forlot også mennene den naturlige bruk av kvinnen og brente i sin lyst efter hverandre, så at menn drev skjenselsverk med menn, og fikk på sig selv det vederlag for sin forvillelse som rett var.
Rom 1:26-27

Eller vet I ikke at de som gjør urett, ikke skal arve Guds rike? Far ikke vill! Hverken horkarler eller avgudsdyrkere eller ekteskapsbrytere eller bløtaktige eller de som synder mot naturen, eller tyver eller havesyke eller drankere eller baktalere eller røvere skal arve Guds rike.
1Kor 6:9-10

likesom Sodoma og Gomorra og byene deromkring, som på samme måte som disse drev hor og gikk efter fremmed kjød, ligger for våre øine som et eksempel, idet de lider en evig ilds straff.
Jud 1:7

Hos en mann skal du ikke ligge som en ligger hos en kvinne; det er en vederstyggelighet.
3Mos 18:22

Homoseksualitet
3Mos 18,22

"Du skal ikke ligge med en mann slik som en ligger med en kvinne. Det er en styggedom."
3Mos 20,13

"Når en mann har omgang med en annen mann slik som en har omgang med en kvinne, har de begge gjort en avskyelig gjerning. De skal dø; det hviler blodskyld på dem."
1Sam 18,1

"Da Jonatan hadde hørt samtalen mellom David og Saul, kjente han seg straks knyttet til David, og han fikk ham så kjær som sitt eget liv."
1Sam 20,30

"Da ble Saul rasende på Jonatan og sa til ham: "Du sønn av en dårlig og gjenstridig kvinne! Var det ikke det jeg visste at du har utvalgt deg denne Isai-sønnen til skam for deg selv og til skam for din mor som fødte deg."
2Sam 1,26

"Bittert sørger jeg over deg, Jonatan, min bror! Jeg hadde deg inderlig kjær. Din kjærlighet var mer verd for meg enn kvinners kjærlighet."


Er det nå noen tvil om hva Bibelen sier om det?


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Mai 09, 2016 12:37 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron