Glisne benkerader i kirken, hvorfor?

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Glisne benkerader i kirken, hvorfor?

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 10, 2018 9:06 pm

Når jeg sier LYCKLIGA GATAN, DU FINS INTE MER, så mener jeg det bokstavelig i overført betydning at samfunnet er blitt en grisebinge i Norge, Sverige, Danmark osv, osv, osv. Det gode samveldet som vi hadde er forsvunnet pga rikspolitikernes griske penge-politikk for å innføre fandens prinsipper i stedet for Grunnlovens. De vil inn i New World Order, som er akkurat en blåkopi av Babels tårn, Satans synagoge.

Ja, i disse påsketider snakkes det mye om glisne benkerader i dagens kirker. Men hva er den egentlige årsaken til det?

Er det påsken eller prestens skyld?

For det første, så ligger årsaken til glisne benkerader mer hos tradisjonen enn hos presten, men så kommer presten eller den som forretter, som en god nummer to. En synder av denominasjonen (den organiserte kirke) som han er med i, gjør sin gjerning i mørket av systemet- enn i et personlig forhold til Herren Jesus Kristus og Hans Ord.

Følgelig får ikke dogmer del i de Himmelske goder, jfr Matt 15,9. Vend om, vend om!
Herren sier, Kirken var ment å være Guds Tempel ved Ånden. Når tror dere at Den Hellige Ånd forsvant fra Kirken på jorden? Jo, den forsvant etter konsilet i Nikea år 325 e. kri. Fordi Kirken din er i ditt hjerte, ikke a v stein, nei! Der er det Kristus vil bo. Men DU må ta imot Ham, Amen! Han kaller på oss.. Amen!

Og hvorfor ble det slik? Fordi Gud ikke kan ta del i urent. Han krever FULL adskillelse fra vantroen. Og hvis vi studerer Bibelen i Åpenbaringens kap 16 versj 13, kan dere lese om denne falske dogmen som Herren visste om at Den Romerske Katolske Kirke, Sjøgen ville sette inn i den Hellige Skrift. 3 urene ånder, som liknet frosker komme ut av Dragens munn (DYRETs munn). Og denne dogmen kan ikke ta deg til Himmelen.
For det er ikke Bibelsk å skvette vann på barn, og samtidig si at GUD er 3 personer, ved dåpen- Gud forby!

I Joh 10:30 står det skrevet, Jeg og Min Far er êtt. Joh 14:7 Jesus og Faderen er Êtt. Markus 12,29 Faderen er EN!
Og hva er det menighetene trenger? Jo, de trenger virkelig en påske, en himmelfart-en opprykkelse og det ved Guds rene og nakne Ord. En dåp fra det Høie er denne himmelfarten, det er et eneste stort, Så sier Herren- Amen! Når du har dette, så har du mottat kontrakten fra Gud og vår Herre og frelser, Amen!
Hvis du ikke tror Bibelens Ord, så er du en vantro.
Merk dere venner at grensetroende ikke får komme inn, kun de som har Herren i sitt hjerte, dvs som tror HELE Bibelen. Og der er 3 forskjellige troende. De kjødelig troende i dagens sekter, som sier de tror men ikke gjør det. Så har du de som ikke tror og sist ALLE dem som Tror Guds Rene Ord, Amen! Hvem vil du være blant?

Du kan ikke legge til EN bokstav eller trekke fra EN bokstav- fordi det står skrevet- den som gjør det, vil Herren stryke ut av Livets Bok, ser dere. JV Org har laget seg en egen bok de kaller bibel, tenk det dere. Den ville jeg brenne opp straks, bare så dere skjønner alvoret! Livsfarlig. Herren svor på at Vantro IKKE skulle få komme inn i det nye landet. Derfor var det Kun Josva og Kaleb som slapp inn- fordi de trodde på Guds Rene Ord, og fornektet Sektenes og Tradisjonenes SURDEIG som Gud har ADVART imot i HELE Bibelens Ord, Amen! Der MÅ ikke finnes SURDEIG hos dere i 7 dager- ser dere, ser dere? Surdeig er vantro. I JV Org bryr de seg mer om nye sko og håndvesker- sminke og bukser- altså det motsatte av hva Herren sier at vi skal ha det, ser dere? Jesabeler står det skrevet MYE om i Skriften. Det er døde "utstillingsdukker". En EKTE KRISTEN, røker ikke, drikker ikke, og banner så visst ikke. Er ikke oppfarende og hissig, der har dere det. Blir du fort hissig og stresser deg opp? Er du da en Kristen? Hva er det som tilkjennegir en Kristen? Jo, den Hellige Ånds frukter.

Efeserbrevet: Efeserne 2:8-10
For av nåde er dere frelst, ved tro. Det er ikke deres eget verk, men Guds gave. Det hviler ikke på gjerninger, for at ingen skal skryte av seg selv. For vi er hans verk, skapt i Kristus Jesus til gode gjerninger, som Gud på forhånd har lagt ferdige for at vi skulle vandre i dem.


Bjørgulf

I Herren Jesus Kristus!


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Sep 10, 2018 9:06 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron