Homser og lesber stormer kirkene i Norge

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Homser og lesber stormer kirkene i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Tir Feb 07, 2017 7:55 am

Nå har homo-prestene inntatt kirkebakken-. Det er nå du skal rømme fra det dypeste mørket, den norske kirken. Kvarme visste nok hva han gjorde da han leverte inn "kragen".

Homo liturgien fikk flertall- dermed har mørket 100 prosent oppslutning i kirka. Til dere som ikke har sett en svovelprest før, nå har vi navnene på dem alle. Det var de som stemte for å vie homser. Nå vil nok mange kristne se at DET IKKE ER ROM for å føye, innlemme satan i Hellighet. Derfor har ikke kirkene heller vært Guds Tempel ved Ånden noen gang i historien, men vært djevelens røverhule i hele tiden etter år 325, det Nikeanske møtet, hvor Roma og Paven satte inn dogmen 3 personer i guddommen i Matt 28,19- Dåpsbefalningen. Så til dere som ikke kjente til dogmene og døden fra Roma, nå vet dere det. Fra den dagen av, kastet de ut den Hellige Ånd og det sanne budskapet som står skrevet i Bibelen, nemlig Guds Ord.

homser vigsles.gif
Ja, nå har sannelig mørket tatt om seg i dagens norske kirke. Om du er en kristen, IKKE gå dit, fordi gjør du det- så vanærer du Herren Jesus Kristus og vår Himmelske Far, Amen!


83 mørkemenn stemte for denne nye djevelskapen.
29 stemte imot. Jeg anmoder alle 29 å nekte å vie homser.

BmOnline


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Feb 07, 2017 7:55 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron