Utenriksminister Jonas G Støres kritikk av russland

Utenriksministeren er i statsministerens fravær hans stedsfortreder.

Islamister får midler av Stockholm kommune for å bedrive terrorvirksomhet.
Hvilke skjulte motiver ivaretar denne "posten" man kaller berikelse?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her er det utenriks som gjelder.
§ 83. Den som retsstridig søger at bevirke eller at medvirke til, at Norge eller nogen Del af Riget bringes under fremmed Herredømme eller indlemmes i anden Stat, eller at nogen Del af Riget løsrives, straffes med Hefte i mindst 8 Aar eller med Fængsel fra 8 Aar indtil 21 år. UD med Lindstrøm i spissen har bidratt til dette.
Admin

Utenriksminister Jonas G Støres kritikk av russland

UNREAD_POST BmOnline » Man Nov 17, 2014 9:48 am

Norvald Aasen,
6983 Kvammen. Dato: 13.02.2010

Til Utenriksminister Jonas Gahr Støre,

Utenriksdepartementet, postboks 8114 Dep.

0032 Oslo


Til Russlands ambassade,
Drammensveien 74,

0271 Oslo.

Sak: Utenriksminister Jonas Gahr Støre sin kritikk av manglende menneskerettigheter i Russland. (Aftenposten, 04.02.2010)

Norske politikere bør feie for egne kontordører før de kritiserer andre land for brudd på menneskerettighetene.
Norge er ikke så suverent når det gjelder menneskerettigheter som Gahr Støre og andre politikere vil ha verden til å tro.
I denne forbindelse nevner jeg myndighetenes likeglade holdning når voldsmiljøer i Oslo, men også andre steder, kan hindre lovlige partier og organisasjoner i å gi uttrykk for sine politiske synspunkter. Voldsmiljøer, som for eksempel Blitz i Oslo, synes å selv avgjøre hvem som skal få ytre seg og hva en skal få ytre seg om. Blitz er trolig delvis finansiert av norske myndigheter under dekke av at miljøet driver kulturaktiviteter.

Disse miljøene har lenge vært kjent for at de har betydelige innslag av personer som er nær beslektet med, eller barn av toppolitikere, og andre personer innen samfunnseliten.

Jonas Gahr Støre uttalte på NRK-Dagsrevyen den 13.02.2010 at :” Demokrati og ytringsfrihet er tilgjengelig for alle”, og ” Ytringsfriheten er total i Norge”.

Om Støre ville bry seg med hva som foregår utenfor hans eget storslagne kontor så ville han vite at dette ikke er sant.

Viser i den forbindelse til det vedlagte brev med klage til Politi og justismyndighetene av 20.06.09, der det klages over angrepet og brutaliteten som organisasjonen SIAN (Stopp islamiseringen av Norge) ble utsatt for da de skulle ha en tillyst og godkjent stand på Egertorget i Oslo den 13.06.09. Hvordan forholdt Støre seg til det som der skjedde?

Politiet har ved endel anledninger unnlatt å gi beskyttelse til politisk ukorrekte.

Ved endel arrangementer i regi av organisasjoner og politiske parti som har et politisk budskap som ikke faller i smak hos den styrende politiske eliten, har den samme voldspøbel fått herje fritt. Dette har ført til at personer nesten har blitt drept av pøbelen.

Jonas Gahr Støre er sikkert vel kjent med at det aldri har kommet kritiske røster fra de ansvarlige myndigheter, heller ikke fra ham selv, eller blitt foretatt noen reaksjoner mot voldsmiljøene etter slike hendelser.

Det er derfor mitt råd til Støre og andre norske politikere at de først rydder opp i de kritikkverdige forholdene når det gjelder nordmenns menneskerettigheter før de fremfører kritikk mot andre lands regjeringer for manglende menneskerettigheter i deres land.



Norvald Aasen

Kvammen
Tel: 57731844

Kommentar BmO:
Denne oppførselen til Jonas G Støre er typisk for en KGB agent og Jesuitt, hvor man via løgner faktisk befester et inntrykk hos uvitende om at Norge er så et selvstendig rike som mulig, ser dere? Folk skal BLI lurt til å tro at Norge er en suveren stat, mens sannheten er at Russland styrer ALT som skjer i Norge, da via slike tosker som JGS, Jens S, Reiulf Steen, Torbjørn Jaglad, T. Røe Isaksen, Gro H B, KMB og mange andre bla Einar Gerhardsen og Johan Nygaardsvold- som alle har arbeidet for en fremmed makt, stikk i strid med Straffelovens § 83 og Strl § 330.
Merk dere at vi IKKE finner Odvar Nordli og Jo Benkow blandt disse landssvikerne.


Jonas G Støre er en edsvoren Jesuitt. Dvs, han har avlagt jesuitt eden- Her kan alle lese mer om denne Støre som reiste tidlig til russland for å leke med russedokker. Ja som en slags russefange, student. Tenk det.
Her er den berømte jesuitteden, som ikke har noe med Jesus Kristus å gjøre, tvert om!


“Jeg videre lover og erklærer at jeg vil, når jeg får anledning, lage og føre ubarmhjertig krig, hemmelig eller åpenlyst, mot alle kjettere, protestanter og liberale, som jeg er bedt om å gjøre, for å utrydde og utslette dem fra overflaten av jorden, og at jeg vil spare verken alder, kjønn eller tilstand, og at jeg vil henge, kaste, koke, flå, kvele og begrave levende disse beryktede kjetterne, rive opp magen og livmor deres kvinner og knuse deres barns hoder mot vegger, for å tilintetgjøre for alltid deres rase. At når det samme ikke kan gjøres åpent, vil jeg i all hemmelighet bruke forgiftet beger, lynsje-tau, dolk eller blykuler, uavhengig av æren, rang, verdighet eller autoritet til den personen eller personene, uansett kan være deres tilstand i livet, enten offentlig eller privat, som jeg til enhver tid kan bli bedt om å gjøre, som agent for paven eller av leder av brorskapet av den hellige tro av soceity of Jesus (Jesuittene)”

Når vi vet at Gahr Støre har sverget en ed om å drepe alle oss som ikke er katolikker, så kan man virkelig begynne å lure hva denne mannen gjør som helseminister i Norge. Abort er et “virkemidel” for å få oss protestanter bort fra denne overflaten, slik Gahr Støre har sverget i eden her:“rive opp magen og livmor deres kvinner og knuse deres barns hoder mot vegger, for å tilintetgjøre for alltid deres rase”
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Utenriksminister Jonas G Støres kritikk av russland

UNREAD_POST BmOnline » Ons Okt 14, 2020 7:36 pm

Det skader ikke med en reprise om hva som ULMER inne på stortinget- hvor norske interesser er gjemt og glemt!


BmOnline


Sist flyttet til topp av BmOnline den Ons Okt 14, 2020 7:36 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Utenriksdepartementet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron