Vedrørende menneskerettighetsstridig tvangsinnleggelse

Utenriksministeren er i statsministerens fravær hans stedsfortreder.

Islamister får midler av Stockholm kommune for å bedrive terrorvirksomhet.
Hvilke skjulte motiver ivaretar denne "posten" man kaller berikelse?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her er det utenriks som gjelder.
§ 83. Den som retsstridig søger at bevirke eller at medvirke til, at Norge eller nogen Del af Riget bringes under fremmed Herredømme eller indlemmes i anden Stat, eller at nogen Del af Riget løsrives, straffes med Hefte i mindst 8 Aar eller med Fængsel fra 8 Aar indtil 21 år. UD med Lindstrøm i spissen har bidratt til dette.
Admin

Vedrørende menneskerettighetsstridig tvangsinnleggelse

UNREAD_POST BmOnline » Man Des 29, 2014 6:12 pm

Vedrørende menneskerettighetsstridig tvangsinnleggelse av Synnøve Fjellbakk Taftø

Først av alt kjære direktør Eivind Solheim, administrativ direktør / leder, det for både selve sykehuset og for psykiatridelen på sykehuset (er ikke medisiner etter hva jeg fikk opplyst på sentralbordet tidligere i dag – overtatt stillingen etter adm. dir. Atle Aas som jeg kjente meget godt etter hvert i 10 år) har liggende på avdeling Sør 4 et psykiatrisk offer: Synnøve Fjellbakk Taftø. Hun har vært tvangsinnlagt et sted mellom 15 – 20 ganger, første gang her i Oslo vinteren 1994, men de aller fleste gangene på Nordland torturanstalt. Undertegnede – Thore Lie – har kjent Synnøve i ca. 13 år og møtt henne både ute i det fri og på psykiatriske torturavdelinger her i Oslo når hun har blitt tauet inn, dopet ned og tilnærmet ”blitt tatt livet av”. Jeg har faktisk ’gått i Synnøves fotspor’ for å hjelpe henne ut av klemma vedr. psykiatrien og fått et utall fullmakter av henne for å rydde opp i all djevelskapen hun gjennom 16 år har vært utsatt for. Men bandittpsykiaterne henger sammen som ert ris – så dessverre det er lite konkret som har blitt resultatet, dessverre Vi er mange etter hvert som kjemper Synnøves sak. En av dem er Lars Rønbech fra Arendal.

I går ’mottok’ ????? han på facebook ????? / mail ????? fra psykiatrisk (p)sykepleier: Lise Pedersen Erikstad som var sjikane fra ende til annen. Om hun har gjort dette av egen fri vilje eller er ’satt på’ av tortursykehuset, ja, det vet jeg ikke. Men jeg velger her og nå (hvis dere ikke skulle ha sett hva hun sendte i går kveld 20.5.2010) – å sende over det hun sendte i sin fulle lengde:


Lise Pedersen Erikstad 20. mai kl. 21:57 Rapporter

Du vet helt åpenbart ikke hva du gjør når du utleverer Synnøve på denne måten. Jeg har kjent henne i en årrekke og vet at når hun er frisk, tar hun avstand fra dette galesnakket dere presenterer. Jeg er en av de som snakker med henne daglig - hun er fremdeles så syk at jeg har valgt å ikke fortelle henne om hva du holder på med. Takk gud for at hun nå er ivaretatt av kvalifisert helsepersonell og at hun får hjelp til ro, hvile og søvn slik hun trenger etter en manisk/psykotisk episode.

Uten at jeg kjenner deg eller har møtt deg vil jeg anta at du er singel og uten jobb. Du fordømmer det norske samfunn, men du mottar trygdeytelser fra det samme samfunnet. Jeg er usikker på om du har vært innlagt i psykiatrien selv, det kommer an på hvor fastlåst dine vrangforestillinger er.. mulig du bare snakker og skriver men er for feig til å være aktivist på annen måte tiltross for veldig sterke meninger. Du har få nære venner og bruker det meste av din tid på " saken". Du kan ikke snakke om dette til vanlige folk fordi du da vil bli oppfattet som avvikende ift normen i samfunnet forøvrig. Likevel holder du fast på dine ekstreme konspirasjonsteorier - ikke ulikt det enkelte sekter gjør. Hinsides all fornuft, men felles fiende skaper samhold og uten opprettholdelse av en ytre fiendeopplevelse vil det ikke være venner eller samhold igjen. Dette aksepterer jeg og mener folk må gjøre som de vil så lenge de ikke skader andre. I dette tilfellet skader dere Synnøve og hennes familie.

Dere burde vært politianmeldt, men jeg er redd at det å blande inn politiet bare vil gjøre vondt værre da dere nok vil hevde at politiet har motiver utover å verne Synnøve. Om du har en rest av fornuft i sinnet ditt vil jeg at du vurderer om det du gjør er til Synnøves beste.. hun er en flott, snill og klok dame med en lidelse som har invalidisert henne i mange år, og som gjør henne ukritisk i dårlige faser. Hun har barn og barnebarn som også er på facebook og som må være vitne til at deres mor blir utlevert så til de grader av dere. Det er ikke slik at synnøve ønsker at " hele verden" skal vite at hun flere ganger har vært tvangsinnlagt i psyk.avd. Normale mennesker vet at dette kun gjøres når folk er så mentalt i ubalanse at de ikke er istand til å ivareta seg selv på den måten de gjør det når de er i friske faser. Ergo vil de aller fleste som leser det dere skriver både på facebook og i nyhetsspeilet nå vite at Synnøve har en alvorlig sinnslidelse. Dette hadde hun ikke trengt, sitat slutt.


Adm. dir. Eivind Solheim, hvis ikke Lise Pedersen Erikstad skjønner alvoret i hva hun har sagt og gjort, ja, da skulle det ikke forundre meg om Erikstad har pådratt seg den samme sinnssykdom som Arnold Juklerød ble tildelt av psykiatri-bødlene for å ha, ”kverulant-paranoia”, og i så fall må det ryddes plass for Lise Pedersen Erikstad på Nordland Psykiatriske Sykehus. ”Tertium non datur” som de gamle sa før i tiden. Noen tredje mulighet finnes ikke! Apropos: Juklerød ble ”behandlet” i 25 år og ble bare verre og verre. – dette iflg. diagnosemakerne Ødegaard / N. Adolf Retterstøl på Gaustad, og til slutt tok de livet av ham.

Under henvisning til blant annet Verdenserklæringen om menneskerettighetene:
artikkel 1 Artikkel 1

1. Alle folk har selvbestemmelsesrett. I kraft av
denne rett bestemmer de fritt sin politiske
stilling og fremmer fritt sin egen økonomiske,
sosiale og kulturelle utvikling.

Som betyr at det er vi som folk som skal bestemme
over Norge's utvikling, ikke EU, NATO eller FN.

2. Alle folk kan for å fremme sin egne formål
fritt råde over sine naturrikdommer og
-forekomster [...]. Ikke i noe tilfelle må et folk
bli berøvet sitt eget eksistensgrunnlag.

Altså, naturforekomster som f.eks. olje og gass,
tilhører nordmenn og kun nordmenn.
Masseinnvandring med påfølgende
masseinnføring av nye statsborgere fratar nordmenn
denne råderetten, og er dermed i strid med FN's
menneskerettskonvensjoner.

artikkel 3
artikkel 5
artikkel 9
artikkel 10
artikkel 11.1
artikkel 12
artikkel 13
artikkel 19
artikkel 27.2
artikkel 28
artikkel 30,

kreves det at Synnøve Fjellbakk Taftø øyeblikkelig utskrives fra Nordland psykiatriske sykehus, avd. Bodø.
Hun er ikke til fysisk fare verken for seg selv eller andre.
Derimot kan hennes viten og innsikt, om den blir kjent blant befolkningen, true det bildet og den forståelsen vi har av maktmennesker i vårt samfunn.
Dette vil i så fall være forhold disse maktmenneskene selv må stå til ansvar for.
Psykiatrien slik den praktiseres i dette tilfellet fremstår som det mest samfunnsfiendtlige, umenneskelige og åndelig destruktive i vår kultur eller sivilisasjon.

De som praktiserer dette eller på en eller annen måte er tilknyttet eller står bak denne praksisen kan best karakteriseres som destruktive og ondskapsfulle dyr, fullstendig uten forståelse for menneskets sanne natur.
Denne umenneskelig praksisen må opphøre.

For ytterligere data bør innholdet på følgende websider studeres:
http://www.cchr.org/
http://www.kmr.nu/

Dere der oppe i nord / Bodø –
NLSH – driver ”En dødsindustri” og har et utkomme av ”Et dødelig levebrød” (titler på to DVD’er – skaff disse og titt på dem !!!)


Med hilsen

Thore Lie



NB - 1!

Jeg gjør ansvarlig adm.dir. Eivind Solheim å bringe denne mailen videre bl.a. til Lise Pedersen Erikstad og en som kun kalte seg ”Daniel” på Sør 4 (oppga ikke etternavn, men han hadde Jonny Bakkejord til sin nærmeste overordnende iflg. Daniel selv på tlf.en ved en gitt anledning)

DS - 1!

NB – 2!

Jeg har hatt problemer med å finne ut hvem som er fylkeslege i Nordland. Har jeg truffet rett på ’Yngve Osbak’ har lykken vært bedre enn forstanden. Da håper jeg også at du kan innformere ’Fred Müller’ om denne mailen å bringe den videre til ham. Han har vi nemlig snakket med på tlf. om Synnøve Fjellbakk Taftø.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Des 29, 2014 6:12 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Utenriksdepartementet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron