En beskjed fra President Trump

Her kan du lese om mord og likvidasjoner på enkelt-mennesker utført av pårørende, stat, politi og kriminelle.

En beskjed fra President Trump

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jul 17, 2021 8:01 pm

President Donald J Trump sier til meg at Covid 19 ikke finnes. Det er bare enda en løgn fra Kina.

Friend,

Have you noticed that the Radical Left is now admitting President Trump was right about everything they LIED about before the Election?
Hydroxychloroquine works.
The China Virus came from a Chinese lab.
Hunter Biden’s laptop was real.
Lafayette Square was not cleared for a photo op.
The “Russian Bounties” story was fake.
We did produce vaccines before the end of 2020, in record time I might add.
Blue state lockdowns didn’t work.
Schools should be opened.
Critical Race Theory is a disaster for our schools and our Country.
Our Southern Border security program was unprecedentedly successful.
The media and their Democrat partners spent YEARS lying about OUR President to the American People and it turns out he was RIGHT all along.

President Trump knows YOU will ALWAYS stand with him, which is why he’s calling on you now to take the Official Media Accountability Survey to hold the media accountable.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: En beskjed fra President Trump

UNREAD_POST BmOnline » Lør Jul 29, 2023 11:42 am

Di-Athena Skjold

Di Athena, [28.07.2023 23:33]
Militære stikk fanger 100 kriminelle Covid-leger
Av Michael Baxter-28. juli 2023
Et White Hat-stikk for å avsløre vaksine-elskende leger resulterte i arrestasjonen av 100 leverandører som billedlig talt skummer fra munnen for å støte Navy JAG og Army CID-etterforskere som utgir seg for å være pasienter.
Som rapportert tidligere denne måneden, holder US Navy Judge Advocate General's Corps forseglede tiltale mot minst 19 000 leger som konspirerte med CDC/NIH for å skremme pasienter til å få blodproppskuddet. En JAG-kilde fortalte Real Raw News at denne ukens stikk er uavhengig av disse tiltalene.
Mandag begynte etterforskerne av den felles arbeidsgruppen å planlegge avtaler med tilfeldige leger i 12 stater, og etablerte seg som nye pasienter som trenger en fysisk undersøkelse. Noen arbeidsstyrkemedlemmer fortalte resepsjonistene at de følte seg helt friske, men at de ikke hadde hatt en fysisk lidelse på flere år. Andre klaget over milde sykdommer – sår hals, snusing, magesmerter osv. Noen få sa febrilsk at de hadde Covid og var sikre på det selv om hjemmetesting viste negative resultater. De utga seg alle som uforsikrede, kontantbetalende pasienter som brukte falsk identifikasjon.
Den ettermiddagen gikk en undercover-etterforsker inn på en klinikk i Seattle og fikk et langt spørreskjema å fylle ut. Er du vaksinert mot Covid-19? Når var din siste vaksinasjon? Har du bevisst hatt kontakt med en Covid-positiv person de siste 14 dagene? "Nei", "Aldri" og "Hvordan skal jeg vite det?" svarte etterforskeren. I eksamensrommet så en tekniker på diagrammet hans og ristet skuffet på hodet hennes, og kommenterte at legen ville bli opprørt over pasientens vaksinasjonsstatus.
«Jeg bryr meg ikke om Covid. Jeg er her fordi jeg har magekramper og kronisk diaré,» løy etterforskeren. "Jeg driter meg ut om natten."
Teknikken hadde rett om legens oppførsel. Han brydde seg mindre om tilbakevendende diaré enn etterforskerens "uansvarlige beslutning om å forbli uvaksinert mens 1000 mennesker om dagen i USA fortsatt døde av Covid eller var koblet til ventilatorer." Han skjelte ut etterforskeren og sa at de uvaksinerte satte livet til familie, venner og medarbeidere i fare, og anbefalte ham å få en "dobbel vaksinasjon" under kontorbesøket. Da han forringet pasienten, kom en sykepleier med en sprøyte inn i rommet og ba pasienten sette seg ned og slappe av i armen.
Da etterforskeren nektet, kalte legen ham en "antivaksinekonspirasjon" og sa at klinikken bare behandlet "samarbeidende" pasienter som ikke abonnerte på "konspirasjonsteorier." Dessuten innrømmet han at han var forpliktet til å rapportere de uvaksinerte til King County Department of Health og til et regionalt medisinsk selskap, sistnevnte et plyndringstog på 12 000 leger som svartelister uvaksinerte personer.
"Sier du at du vil be andre leger om å nekte tjeneste fordi jeg ikke vil vaksinere meg?" spurte etterforskeren.
"Det er riktig. Jeg er etisk forpliktet til å beskytte de vaksinerte mot de uvaksinerte», skal legen ha svart.
Etterforskeren møtte ytterligere motstand i resepsjonen. Han prøvde å betale 160 dollar-regningen kontant, men resepsjonisten hevdet at klinikken bare godtok kreditt- eller debetkort. Han humret, la pengene på skrivebordet og forlot kontoret.
Den kvelden pågrep etterforskere legen da han stengte butikken, og anklaget ham i henhold til del 253 av opprørsloven av 1807, som sier: "... lar presidenten bruke militæret i en stat for å undertrykke ethvert opprør, vold i hjemmet, ulovlig kombinasjon, eller konspirasjon som hindrer gjennomføringen av lovene at noen del av statens innbyggere blir fratatt en konstitusjonell rett og statlige myndigheter ikke er i stand til eller villige til å beskytte denne retten.»
«At anlegget vårt ikke ble vaxxed er irrelevant. Det er en bred konspirasjon som nekter medisinsk hjelp til folk som ønsker å forbli uvaksinerte, bevist av legens vilje til å legge pasientenes navn til en universell svarteliste. Det er handlingsdyktig. Vi vil finne andre forbrytelser på ham, som å få økonomisk kompensasjon for å presse vaksinen, sa vår JAG-kilde.
Di Athena, [28.07.2023 23:33]
Selv om detaljering av hver arrestasjon er utenfor rammen av denne artikkelen, fanget arbeidsgruppen 99 andre leger i 11 stater under lignende omstendigheter i løpet av de siste fem dagene.
«Det er en sølvkant i alt dette; vi så også 35 leger som på det sterkeste frarådet plantene fra å bli vakxed og oppfordret dem til å bruke ivermektin og hydroksyklorokin hvis de noen gang tester positivt. Viser at det fortsatt er noen gode leger der ute, sa vår kilde til slutt.
President Donald J. Trump er informert om arrestasjonene.
Oversatt av DiAthena
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: En beskjed fra President Trump

UNREAD_POST BMO » Tor Aug 03, 2023 6:17 pm

Ja, sannelig blir de puttet i kasjotten ALLE som har promotert Covid19- ingen leker "Dr Zhivago" uten at håndjerna blir permanent påsatt.

Det er nå fengslende tider for Covid19 elskerne. Stor takk til Dr. Prof. Reiner Fuellmich fra Tyskland som har tatt tak og nå kjører Nurembergkodexen ll mot alle disse morderne!

Ingen slipper unna, og de taues inn fra "sykehus", les slakterbenkene i Norge.


BmOnline


Sist flyttet til topp av Anonymous den Tor Aug 03, 2023 6:17 pm
BMO
 


Gå til Mord og mysterier

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron