Vedrørande rettsmøte der eg er stevna inn i Sogn Tingrett de

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Vedrørande rettsmøte der eg er stevna inn i Sogn Tingrett de

UNREAD_POST Elmer Solberg » Tor Jun 03, 2021 7:32 am

To:
Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Sissel KRIPOS Wigen<sissel.wigen@politiet.no>;Kripos<kripos@politiet.no>;Louis Anda<louis@advokatlouisanda.no>;tsofpost@domstol.no<tsofpost@domstol.no>;

C/c:
Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;Advokat Håkon Fredrik Borgen<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;The White House<info@mail.whitehouse.gov>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Christopher Dommer<markkishonchristopher@gmail.com>;Info Stop world control<info@stopworldcontrol.com>;Dr Charlie Ward<info@drcharlieward.com>;Debatten NRK<debatten@nrk.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;info@fuellmich.com<info@fuellmich.com>;terje - nrk gilleshammer<terje.gilleshammer@nrk.no>;Elmer<elmesol@protonmail.com>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;


Denne eposten med vedlegg skal snartast leveres til

DOMMER GJERTRUD MAGELI BØHEN

Louis Anda!! Eg har forsøkt å ringe Sogn og Fjordane Tingrettar for å få bekrefta mottak av denne epoosten. Dei hadde skifta epostadresse, og eg videresendte den til denne adressa. tsofpost@domstol.no

Når eg ringer på nytt, så fikk eg ikkje bekrefta mottak, for vedkomande hadde ikkje tilgang til epost. Det hadde dei heller ikkje i Sogndal.

Eg ringde deg og Louis Anda, men kom bere til telefonsvarer.

Eg ber deg om å sørge for at domaren i saka, får denne informasjonen allerede i dag, og ombegjærer rettsaken til å omhandle dette overgrepet. Som og eg håpar dykk alle forstår er orsaken til min frustrasjon over måten desse kjeltringane blant politi, påtale og dommara behandlar meg.

Elmer

ons. 2. jun. 2021 kl. 14:25 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslergruppe

Folkedomstolen

Louis Anda.

Eg syner til vår telefonsamtale i dag.

Og sidan du er oppnevnt av denne mafiaen for å representere "OFFERET" i saka, som er meg, og som POLITI, PÅTALEANSVARLIGE OG RETTSAPPARATET, FREISTAR FRAMSTILLE SOM DEN KRIMINELLE, Så ber eg deg om at retten droppar heile den saka, og heller behandlar førerkortsaka, som allerede er avgjort til min fordel for lang tid attende, og det både av Deira eigen dommer Harald Hjermann, og Folkedomstolen, og at dei syt for at sertifikatet mitt vert åpna igjen og returnert til meg straks.

Vedrørande det urettvise beslaget av mitt førarkort.

Politimester i Vest politidistrikt

«Problematisk og utrygt å si ifra.

Vest politidistrikt ble kritisert for ukultur i 2018. Politimester Songstad tror problematikken finnes i hele politi-Norge.»

«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers.

Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel.

Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet.»

Hilsen

anders pedersen

nasjonale varslergruppe

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Oddbjørn «Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte POLITI når du protesterer mot POLITIET. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er POLITIET`s metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar POLITIET beholde dette gode.»

«Per-Aslak Ertresvåg anmelder PST og myndighetene - «Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»

Øistein Østgaard . «Elmer Solberg er forøvrig ingen psykiatrisk pasient selv om det stemplet blir forsøkt satt på ham.. Elmer er en varsler som blir utsatt for stygge overgrep fra offentlige myndigheter og som velger å fortelle åpent om det..
Jeg har selv sett papirene på hvordan de tok fra ham førerkortet uten gyldig grunn og basert på intern sladder i POLITI og helsetjenesten.. uten lov og dom foregår slikt nå hele tiden her i landet på mange felter. Og fremdeles tror mange at vi lever i en rettstat.. :shock: :? :oops: »

Kan jeg tillate meg å spørre dere alle! Når Øystein konkluderte slik, på samme måten som Sorenskriver og Dommer for Sogn tingrett, Harald Hjermann, konkluderte da han som forpliktet til å bistå i saken, utarbeidet en stevning i førerkortsaka på vegne av meg. Der han til liks med Øystein konkluderte med at dette førerkortbeslaget var feil, og skulle aldri ha skjedd.

Hvorfor evnet ikke individer i POLITI å ressonere på samma måte?

Forstår dere det nå at dette beslaget var en hevnaksjon, etter at jeg anmeldte politiet til seg selv den 01.04.2016.

Og til tross for at politibetjent Erik Skjerdal, har innrømt i en samtale jeg har med ham, at politiet hadde latt seg bruke til overgrep mot meg allerede i 2015, da de bisto denne satanistsike mafiaen, med å true meg inn i psykopatien ved helse Førde.

Og i ettertid, så har jeg lest i flere bøker at det er fakta slik arbeiderparti og frimureri, misbruker makt og politi for å stoppe og straffe oss.

«Når Arbeiderparti og frimureri bruker POLITIET / PST og psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

Forstår dere at jeg er meget forundret over at ingen absolutt INGEN blant de som jeg har kontaktet angående saken, evner å rette opp i dette overgrepet. Men det igjen forteller ALT om hvor satanistisk og korrupt det hele er, . Jeg har tidligere vert inne på hvorfor dette skjer, ja all ondskapen. Og jeg har til orientering skrevet 2 brev til «Kongen». Angående saken. Og til tross for at hans sekretæriat, bekreftet mottak av det første brevet, som jeg leverte på slottet i 2016, så har han ikke svart meg. Og hvorfor det om jeg tør spørre. Jo fordi han blir svar skyldig, fordi han er meget klar over hva som skjer.

Elin Ingebrigtsen - «Erna sa rett ut til meg at politikerne i Norge ikke hadde noe makt over politiet som truet med å skyte meg og tok kvelertak på meg 4 ganger! Men Kongen og Rotary har makt innad politiet! Elmer Solberg 's varsling både hit og dit har også bevist at Kongen er medskyldig

Dessverre så viser statsminister Erna Solberg seg å støtte det langvarige hierarkiet i større grad med å være med på spillet deres og lage de 'skremselsvideoene' for varslere som kom før jul! Beskjeden var 'hold kjeft og vær som 'oss' eller bli tatt av voldelig politi og 'lobotomert' i psykiatrien~ akkurat slik som de har herjet med Synnøve Taftø og andre varslere i lang tid!»

«Når de ”selger sjelen”, skjer det faktisk at sjelene deres blir snappet bort og de blir umenneskelige eller sjelløse og tar på seg Baals egenskaper, det vil si at de blir stadig mer psykopatiske og onde.»

Derfor!!! Det som Trond skriver her, er uunngåelig, og tar vi ikke mye feil, så er det like forestående at det skjer. Og kan hende er våre allierte i gang med å arrestere folk allerede. Og om ikke, så blir det ikke lenge til, ver dere alle forberedt på det.

Trond «Det vil komme masse arrestasjoner helt ut i bygd og grend. De fleste losjer og kommune styrer. Ordførere. Rådmenn. Menigheter helsevesen. Brannvesen, politiet. Kommer til og bli hentet av miletæret og brakt til miletære domstoler. Stat. Fylke og kommune vil bli ganske tomme for nyttige idioter på djevelens lønningsliste.»


Venleg helsing


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

https://fampo.info/media/
Elmer Solberg
 

Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron