Purkesvina i Losjene og dommerne er frimurere

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Purkesvina i Losjene og dommerne er frimurere

UNREAD_POST BmOnline » Fre Okt 27, 2017 9:40 pm

24. oktober kl. 20:22 ·

Ronny Halseth :
I 1987 gikk en Politibetjent bort til meg etter en lang biljakt,og plantet en kule gjennom ansiktet mitt,
mens jeg satt på knær ved min 15 år gamle kompis som politibetjenten allerede hadde skutt.
Vitner sto og så på- så de ble nødt til å lage en retssak. Media fikk ikke lov til å nevne at Politibetjenten var Frimurerbroder av 9.Grad.

I Norge har Ordenen bare 12 grader, så 9. Grad er høyt opp i systemet.
Den samme politibetjenten ble dekket over i Fritz Moen saken, hvor han fikk en handikappet mann
uskyldig dømt for to voldtektsdrap han ikke kunne greid å gjennomføre. Forøvrig var Frimurer broder
Arve Fredrik Hansen en grov konemisshandler, som tilslutt banket kona til rullestolen.
Som Advokat i min sak fikk jeg Advokat Tor Langbach. Da en Politibetjent
sto i retten og løy, gjorde ikke advokaten noe med det. Når politibetjenten som skjøt oss
ble frikjent for nedskytingen men fikk en bot for å ha brutt våpen instruksene,
fikk jeg beskjed fra Advokat Langbach at Politibetjenten ville automatisk bli frikjent på alle punktene
hvis saken ble anket og flyttet til Høyesterett. Saken ble anket, og da ble den flyttet rett opp til Høyesterett,
hvor politibetjenten ble frikjent på alle punktene og saken ikke kunne gjenopptas.

Når det var over tok staten og fra sa seg et hvert ansvar i saken, så de slapp noen erstatningssak.
Advokat Tor Langbach løftet aldri en finger! Så ble Tor Langbach Høyesterettsdommer, før han ble innsatt som leder for Domstolsadministrasjonen. Ordnene samarbeider, og styrer alt i vårt samfunn!

Derfor er det ikke noe problem å avgjøre en retssak før saken kommer opp for retten. Alle toppene i alle politiske partier er medlemmer av Ordner de har sverget sine eder til. Den første Ed de avlegger er et taushetsløfte, hvor de garanterer sin taushet med sitt liv som garanti.

Det som er mest interessert er at de fleste som tilhører Ordner
ikke aner hva de tilhører, de bare utfører det de får ordre om å gjøre! Nå er det på tide det Norske folk
begynner å finne ut hvem og hva Ordnene er, for snart blir et nytt system innført.

The New World Order som begge Bush Presidentene sakket så varmt om, er en realitet!
Kontantene fjernes, og alle borgere får innplantet en ID-brikke i kroppen. ID-BRIKKEN
fungerer som Bankkort, Pass og sporingsbrikke. Nynasismen blir innført, og denne gangen er det
Muslimene som skal forfølges. Etter at staten innførte Mediahuset, påla de pressen å levere alle nyheter dit.
Men det almene folket tror enda på pressefrihet, derfor er deres virkelighetsbilde lett og styre gjennom media.
Måtte folket snart få opp øynene, så de begynner å forstå hva som skjer rett foran deres neser!

Kommentar BmOnline:
Samtlige domsavsigelser hvor folk er blitt idømt straffer i Norge etter 1940 er ugyldig!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron