Løgn og bedrag fra EN MESTER I BEDRAG, J C Hauge

Hva er årsaken til at kvinner slutter i forsvaret? Er det noe feminimt som ikke passer? Eller er forsvaret bare for menn?

Spørr en Dame, hun vet bedre!

Moderator: BmOnline

Forumregler
Forvaret blir rasert, lagt ned. Det er en skam at vårt forsvar forblir en trist kopi av 1939.

Løgn og bedrag fra EN MESTER I BEDRAG, J C Hauge

UNREAD_POST BmOnline » Man Des 05, 2011 12:48 pm

En mester i bedrag

Vil du bli kjent med kunstneren, se på hans verk.
Jeg har identifisert Jens Christian Hauges manipulasjonsmetoder i politikken. Hauge behersket de mest avanserte teknikkene innen kommunistisk etterretning. Og han brukte dem.
I hele etterkrigstiden manipulerte Hauge sannheten til å bli oppfattet som stikk motsatt av hva den i virkeligheten var. I viktige politiske forhold for landet. Bedraget var mesterlig. Hauge var en storspiller i det politiske dypet.

En illusjonens mester. Hva skjer når alle andre mennesker er narret til handle på grunnlag av en usann forutsetning om et annet menneske, slik følgen var for meg og som alltid har vært følgen av Hauges teknikk?

Svar: Ingen andre enn det ene mennesket er i virkeligheten interessert i at sannheten kommer for dagen. Hvis dette mennesket i det hele tatt finner ut hva som er hendt - og tør å fortelle sannheten. Ingen ønsker å bli kompromittert. Som følge av å ha blitt narret til å handle feil tidligere.

I denne menneskelige svakheten ligger også en viktig nøkkel til å forstå at Kreml kunne sitte med den innerste makten i det skjulte i Norge under hele den kalde krigen. Det som er hendt meg de siste ti årene, beviser dette menneskelige fenomenet på en særlig overbevisende måte. To feil er lik skyld.
Alt dreier seg om mennesker. Vi kan aldri vite for mye om dem. Som Jens Chr. Hauge selv sa. Da muren falt. I 1989.

Vi har visst altfor lite om Jens Christian Hauge selv som menneske. Alle de merkelige hendelsene i norsk politikk i etterkrigstiden kan forklares som en følge av disse meget avanserte teknikkene innen manipulasjon som jeg har identifisert.

Ingenting stemmer. Ingen har fått det til å stemme heller. Dette er en følge av at rasjonalitetens grunnlov, kontradiksjonsprinsippet, alltid blir brutt ved bedrag. Kontinuerlig.

Det er ved å identifisere og påvise disse bruddene på denne sentrale tankeloven at bedraget kan bli avslørt og bevist.
Når du har fast-slått at dette bruddet på alle lovers mor skjer i hendelsene som du gransker, og at det følgelig dobbelt-krysses konsistent og konsekvent, stemmer plutselig alt. Også i norsk etterkrigspolitikk. Alt fra det skjulte sovjetiske kuppet og den første Gerhardsen- regjeringen i 1945 til Lundkommisjonen og Orderud-drapene i nyere tid.

Jens Christian Hauge narret ikke minst de fremste politikerne i Arbeiderpartiet opp gjennom årene til å begå svik mot hverandre. Dette var en gjennomgående følge av bedrageriteknikken som han benyttet når han trakk i trådene ved viktige lederskifter. Det var også svik han narret alle mennesker i omgivelsene mine til også å begå.

Hva Jens Christian Hauge har bedrevet, blir ofte på engelsk betegnet som "Silent warfare". Stille krigføring. Hvor effektiv slik krig kan være, går fram av norsk etterkrigshistorie. Krigens logikk er ikke alltid lineær. Den er tvert om som regel paradoksal.

Fordi krig nettopp består av kontradiksjoner.
"Jeg synes det går litt fort med deg, Øvrebotten", sa Jens Christian Hauge lakonisk til meg i 1987. Det var eneste gangen som jeg traff ham alene på tomannshånd. Jeg satt da i ledelsen av Forsvarsdepartementet. Selv gikk Hauge saktere fram. Som da han til slutt tok meg, bit for bit, rettighet for rettighet. Menneskerettigheter såvel som redaktørrettigheter. Dette skjedde mens han lurte ethvert menneske i omgivelsene mine til å tro på at noe helt annet skjedde. Nettopp akkurat dette spillet som han hadde gjort så mange ganger før. Han var en sann mester i bedrag.

Kan du avlede oppmerksomheten til publikum, kan du marsjere en elefant over scenen uten at noen merker det.

Det var disse kunstene som Jens Christian Hauge holdt på med i tiår etter tiår. Under den kalde krigen. Og da denne krigen var slutt, gjorde han det enda noen ganger til. Slik han også hadde gjort, da den forrige krigen tok slutt. Følgen av teknikken hans er at alle som saksbehandlet de eksistensielle formelle forholdene mine fra 1996 av, i større eller mindre grad gjorde seg skyld i grov uforstand i tjenesten som følge av å bli narret til å handle feil.

Men slik har følgen alltid vært. Når de store tyvene lar de små henge.

Når jeg nå mer grundig forteller om hvordan spillet mot meg foregikk, er det ikke fordi jeg anser meg selv for å ha vært så uvanlig viktig verken politisk eller på annen måte. Jeg gjør dette fordi historien min dokumenterer så grundig fremgangsmåten til Hauge & Co. Dette er et brutalt møte med trolig verdens beste etterretning, nemlig den sovjetiske. Da jeg hadde identifisert handlingsmønsteret i mine egne forhold, kunne jeg bare parallell-flytte metodene til andre forhold i arbeiderbevegelsen og norsk politikk for øvrig, og på dette grunnlaget lete etter data som var relevante i forhold til disse teknikkene.

Jeg var å sammenlikne med en seksåring som plutselig hadde brutt lesekoden. Nå kunne jeg lese det meste i moderne norsk historie. En helt annen virkelighet trådte fram. Jeg kunne etter hvert fastslå at samme modus operandi som jeg hadde identifisert i egne forhold, ikke bare var å finne i andre viktige utskiftninger i det politiske livet. Dette modus operandi hadde vært en fast gjenganger i norsk politikk. Slik var Norge styrt.

Jeg fant samme metodene og samme følgene gjennom årtier. Dette operasjonsmønsteret gikk igjen som en rød tråd. Dermed kunne jeg begynne å avmaskere Jens Chr. Hauge. Nøste opp hva som var skjedd helt tilbake til krigen. Sannheten om Hauge er den stikk motsatte av hva den er oppfattet som. Sannheten er alltid det. Når denne typen avansert manipulasjon ved hjelp av kontradiksjoner benyttes i politikken.
Da snus det meste på hodet og andre blir narret til å trekke konklusjoner på disse usanne premissene.
Data er alltid teori-avhengige. Alltid. Så har du identifisert teorien, blir historiske data relevante på en helt annen måte enn de var før du foretok denne identifikasjonen.

Det er i denne sammenhengen at den personlige historien min, slik jeg beskriver den her i "Spillet mot meg" og andre artikler, er viktig og relevant. At jeg var sjefredaktør for Rogalands Avis er i den store sammenhengen ikke av særlig interesse. Hvordan jeg ble utrensket og presist hvordan narrespillet foregikk, er derimot alfa og omega for å forstå langt viktigere hendelser i norsk etterkrigshistorie.
Derfor forteller jeg grundigere nå om hva som hendte meg. Nøkkelen til å forstå hva som skjedde alle andre mennesker i arbeiderbevegelse og toppolitikk i mange tiår ligger nemlig i resultatet av denne etterforskningen i egne forhold. Som jeg har brukt ti år på. Derfor er jeg viktig. Ikke av noen annen grunn.

Først når du har forstått hvordan det dype spillet fra Jens Chr. Hauge har foregått i alle slike forhold, kan du forstå norsk etterkrigspolitikk. Hvordan og hvorfor hendelser ble slik de ble. Den moderne politiske historien vår er nemlig umulig å forstå før du har identifisert fremgangsmåten til Jens Chr. Hauge. Noe jeg altså har gjort. Med maskefall til følge.

Noe pent syn er dette ikke. Men det var slik kommunismens sanne ansikt var. Også her i Norge. Norge var ingen vanlig sovjetisk satellitt. Landet var langt viktigere for Moskva enn som så. Norge var en sovjetisk måne. Noe som brutalt ble forsøkt skjult etter Sovjetunionens sammenbrudd.

USA ga Norge offentlig klar beskjed høsten 2005: En sannhet som er undertrykt og skjult av venner, er det fremste våpenet for fienden. Likevel fortsatte norske myndigheter å undertrykke sannheten. Behovet for et paradigmeskifte i synet på moderne norsk historie er stort. Av mange grunner. De som absolutt ikke har et behov for et paradigmeskifte, er selvsagt de som i dag sitter med makten her til lands med grunnlag i sovjetisk løgn og bedrag i fortiden. De er fortsatt i flertall og fiendens fremste våpen.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Solen, månen og sannheten

UNREAD_POST BmOnline » Lør Okt 24, 2015 6:58 am

Norulv Øvrebotten

Solen, månen og sannheten

Hva er det som er hendt etter 11. september 2001?

Russland har indirekte befestet makten over det gamle politiske systemet under sitt fordekte overherredømme. Som Sovjetunionen bygget opp i Amerika gjennom generasjoner.

Hva er det som er hendt etter 22. juli 2011?

Det samme som i USA. I Norge.

Hva er det som nå hender i både Europa og Amerika?

Det samme. Igjen blir politiske mål oppnådd indirekte. Gjennom bruk av andre. De hemmelige russiske tjenestene befester fordekt makt i mange vestlige land til samme tid på to kontinenter.

Derfor definerer jeg flyttinger av store folkemengder inn i Europa som et sikkerhets- og forsvarsproblem.

Dette er i virkeligheten en uortodoks form for krig. Under maske av menneskerettigheter, nødhjelp og humanisme for øvrig. Putin snur bunken fra Stalin og kjører kreative bedragoperasjoner på dette grunnlaget. Han vet at norske og andre humanister ikke kan si nei til å gå under.

Noe som betyr underkastelse og befestet makt.

"Tre ting kan ikke bli lenge gjemt: Solen, månen og sannheten."

Buddha

ARCHITECTS & ENGINEERS FOR 9/11 TRUTH DOCUMENTARY - OVER 1000 PROFESSIONALs PROVE CONSPIRACY
Amazing documentary put together by top…

Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

HM Kongen gikk i fellen fra skyggene, JFRemmen

UNREAD_POST BmOnline » Ons Apr 12, 2017 3:46 pm

Norulv Øvrebotten
Kong Harald er gått i advokat Johan Fredrik Remmens felle, og hans kommunistiske bedragmetoder.

Remmen er Jens Christian Hauges gamle høyre hånd og behersker KGBs bedragmetoder til fullkommenhet. Å narre tredje person til å begå svik mot andreperson, er fremgangsmåten.

Disse østlig teknikkene har også alltid til følge at mennesker blir lurte til å handle stikk i strid mot egen eksistensberettigelse. Sin raison d'être.

Enten det er politi, domstoler, helsevesenet eller andre myndigheter med videre, så er utfallet at de som blir indirekte bedratt, handler stikk motsatt av hva de normalt ville gjøre og har plikt til å gjøre. For Kongens del er følgen at slagordet alt for Norge er blitt alt mot Norge.

Det er i grunnen leit at det skulle gå slik, for en annen samlende skikkelse for Norge er vanskelig å se. Min konklusjon har lenge vært av vi ikke er i stand til å styre oss selv, og det blir jo på nytt bevist i disse dager.

Det store spørsmålet er når Putin velger å gjøre et 75 årig langt fordekt overherredømme åpent og annekterer Norge. Noe som vil skje uten sverdslag med dagens regjering og storting. De har jo lagt alt til rette for det.

Den storstilte innvandringen til Europa er et indirekte strategisk spill fra Russland for å befeste vestlig makt, og når stortingsrepresentanter snur rekkefølgen av hendelser på hodet, og vil gi innvandrere arbeidstillatelse før de har fått opphold i landet, forteller det meg at mafiaadvokatene som også sto bak 22. juli 2011, er på farten igjen og legger premissene. Som alltid er falske.

Jens Christian Hauge var den virkelige kongen i mange år i Norge og hadde regien i mangt et narrespill, og han skrev jeg denne artikkelen om i 2009

http://oevrebotten.com/olavnjoelstadogs ... n2009.html
Historikere og sannheten -
Av Norulv Øvrebotten


Sist flyttet til topp av BmOnline den Ons Apr 12, 2017 3:46 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Forsvarsdepartementet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron