Kynisk maktelite i Norge

Samtlige medlemmer av Europabevegelsen som har verv i kraft av å være folkevalgte, vil bli gjenstand for påtale, jfr å ha forbrutt statens selvstendighet jfr Norges selvstendighet, Grunnlovens § 1.
Forumregler
For å poste her, så må du svare på hva forumnavnet er?

Forumnavnet er: bmonline forum

Dette må du skrive inn før du kan poste innlegg

Kynisk maktelite i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 06, 2018 4:02 pm

Politiker avslører kynisk maktelite i Norge

Virkeligheten er kanskje ikke slik vi trodde den var. Ifølge en norsk politiker så har eliten i Norge med Stoltenberg i spissen en hemmelig agenda.

En norsk politiker avslører at det eksisterer omfattende høyteknologiske undergrunnsbaser i Norge som hemmeligholdes ved hjelp av løgn og kynisme. Disse er kun ment for makteliten, ledende politikerne og spesielt utvalgte personer ved en global katastrofe. Resten av den norske befolkningen skal etterlates for å dø.

Dette hevder en aktiv, norsk politiker med militær bakgrunn som har blitt stadfestet med sin identitet. Personen er bekreftet å være ekte og vi er helt sikker på at kilden er akkurat den norske politikeren han hevder å være. På grunn av fare for eget liv ønsker han ikke å oppgi sitt navn offentlig.

Den norske politikeren oppgir at massive undergrunnsbaser blir hemmeligholdt for folket av regjeringen og ledende politikere. Disse skal bli benyttet av makteliten i Norge ved en fremtidig katastrofe. Alle anleggene har vært under oppbygging siden 1983 og de siste vil stå ferdig senest i 2011. Det politikeren avslører angående undergrunnsbasene er særdeles sjokkerende og antyder sterkt at regjeringen og ledende politikere i Norge er en liten brikke i et stort spill styrt av den globale makteliten.

De viktigste sannhetene er sannsynlig å bli de som samfunnet minst ønsker å høre på det tidspunkt.
– W. H. Auden

Norsk politiker verifisert som ekte kilde

Nordmannen som skrev denne meldingen gjorde det under sitt eget navn og har lagt ved en rekke bilder av seg selv blant annet sammen med statsminister Jens Stoltenberg, Canadas tidligere statsminister Kim Cambell og den nå avdøde pakistanske politikeren Benazir Bhutto.

Disse har vi i redaksjonen hos ITpro.no fått tilgang på samt politikerens navn. Dermed har vi fått verifisert personens autentisitet og at politikeren er den som virkelig står bak informasjonen. Forståelig nok kan ikke politikerens navn oppgis eller bildene legges ut uten samtykke. Informasjonen nedenfor er originalt mottatt av Project Camelot.

Det er ingen harde vitenskapelige data i hans advarsler. Informanten forklarer ikke nøyaktig hvordan eller hvorfor Planet X som han nevner er en trussel. Kilden sier nøyaktig det han vet og intet mer. Som en politiker er det naturlig at meldingens fokus er på vitale sosialpolitiske spørsmål i stedet for vitenskap.

Hvis innholdet i denne meldingen er sann, kan den neppe være av større viktighet.

Politikerens egne ord

Jeg er en norsk politiker. Jeg ønsker å si at svært vanskelige ting kommer til å skje fra 2008 til 2012. Den norske regjeringen bygger flere og flere undergrunnsbaser og bunkere som de kaller «arker». Når de blir spurt om hva de er til, svarer de enkelt og greit at det er for beskyttelse av Norges befolkning. Når jeg spør om når de vil stå ferdig, får jeg som svar «før 2011». En god del andre land gjør det samme.

Jeg har møtt en rekke andre betydelige politikere og verdensledere (kan bekreftes av bildene som er oversendt). Alle de vet om dette, men de ønsker ikke å skremme opp folket eller skape massepanikk.

Planet X kommer og Norge har begynt med lagring av mat og frø på Svalbard og en rekke andre steder i Norge med hjelp fra USA og EU. De vil kun redde de som er i makteliten og de som kan bygge opp igjen samfunnet, slik som leger, forskere og så videre.

Når det gjelder meg, så vet jeg allerede at jeg skal dra før 2012 til et område i Mosjøen hvor vi har et dyptgående underjordisk militært anlegg. Der er vi delt inn i sektorer (rød, blå og grønn). Disse leirene er blitt bygd for lenge siden.

Alle sektorene og basene er koblet sammen via tunneler og har såkalte skinnebusser som kalles «NOAH 12» (som i Noahs ark) som kan ta deg fra en base til en annen. Dette er for at de skal kunne være i kontakt med hverandre. Kun store dører separerer de slik at hver enkelt sektor ikke blir kompromittert på noe vis. Skinnebussene er transportmidler mellom de ulike basene under jorden. De har systemer med disse overalt. De er hovedsaklig benyttet av militæret som kontrollerer alle sammen.

Jeg har vært innom en rekke undergrunnsbaser. Vi benytter skinnebussene for å komme oss rundt. Kun noen få spesielle personer ble utvalgt til omvisningen. De som er i ledetråd med makteliten kjenner til dette.

Jeg er svært sørgmodig på grunn av det jeg vet. Ofte kommer tårene frem med andre som vet at så mange vil få vite sannheten alt for sent, og da vil det være over for dem. Regjeringen har løyet til folket siden 1983 og frem til nå. Alle ledende politikerne kjenner til dette i Norge, men få vil si noe til folket og offentligheten fordi de er redd for å ikke bli med i skinnebussene som vil ta de til basene hvor de vil være trygge.
Svært mange vil dø

Folk som vil bli forlatt på overflaten for å dø vil ikke få noe hjelp overhode. Planen er at 2 millioner nordmenn skal være trygg og resten vil dø. Det betyr at 2.600.000 vil omkomme uten å vite hva som skjer.

Alle regjeringer i verden er klar over dette og de sier bare at det kommer til å skje. Hvis de røper noe til noen er de garantert død. Men jeg bryr meg ikke lengre om meg selv. Mennesket må overleve og artene må overleve. Folk må få vite dette.

For de av dere som kan redde seg selv, kan jeg bare si at du bør komme deg opp i høyere strøk og finne huler opp mot fjellet hvor du kan ha matlagre for minst fem år med boksmat og vann til å vare en stund. Strålingspiller og biodrakter er også å anbefale hvis budsjettet ditt tillater det.

Gud vil ikke hjelpe oss. Kun hver enkelt person kan individuelt utgjøre en forskjell. Vær så snill å våkne opp!

Jeg kan forsikre deg 100% at ting vil skje. Det er fire år igjen til å forberede sluttspillet. Skaff deg våpen, opprett overlevelsesgrupper og et sted hvor du kan være trygg med mat for en stund. Bare se deg rundt: De bygger undergrunnsbaser og bunkere overalt. Åpne øynene deres, folkens. Spør regjeringen om hva de bygger og de vil si: «Åh, det er bare et lager for mat», og så videre. De blinder deg med alle løgnene.
Politikere med skjult agenda

Jeg ser ofte at de norske topp-politikerne opptrer som om de er kontrollert i enhver tanke. Det er som om de er fortalt å gjøre ting på spesifikke væremåter. Det er tydelig for meg hvem de er og hvem de ikke er. Du kan se det i øynene og i mentaliteten deres.

Husk at de som kommer til å være i eller i nærheten av byområder i 2012 er de som kommer til å bli rammet først og dø først. Senere vil militære styrker rense ut resten av de overlevende og de har en skyt for å drepe-ordre hvis det oppstår motstand under transporten til leire hvor alle vil bli merket med et nummer og en merkelapp.

Allmennheten vil ikke vite hva som skjer før til siste slutt fordi regjeringen ikke ønsker å skape massepanikk. Alt vil skje i skjul og regjeringen vil rett og slett bare forsvinne.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/01/pol ... e-i-norge/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Global Terror i Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester