På tide at den sløve vaktbikkja våkner ll

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

På tide at den sløve vaktbikkja våkner ll

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Ons Nov 04, 2015 9:51 am

Norulv Øvrebotten På tide at den sløve vaktbikkja våkner - her er en historie (Del 2)

Nå var det ikke hvilken som helst lov som ble brutt hele tiden heller, men selveste grunnloven for all rasjonalitet, kontradiksjonsprinsippet til Aristoteles, den greske filosofen som hans lærer Platon betegnet som "den personifiserte intelligens."
Dette prinsippet er også kjent som motsigelseloven, og sier at ikke noe kan være både sant og usant til samme tid.


Jeg hadde gjennom et helt år vært utsatt for kontinuerlige og utallige kontradiksjoner som hadde den følge at illusjoner ble skapt og alle ble lurt.

I tillegg ble jeg selv ødelagt fysisk og psykisk fordi jeg ikke hadde noen som helst slags mulighet til å få grep om virkeligheten.
Den var blitt sprø. Stadig mer ekstremt stress var følgen.

I tillegg ble jeg fysisk skadet på andre måter. Ikke minst av medisiner, men også av gift.
Jeg hadde i virkeligheten et helt team på meg. Fra skyggene.

Det er ikke noe som egentlig heter ulogisk. "Alt som ikke er logisk, fastslår en amerikansk logiker, "er crazy". Kort og godt.

Dette var plutselig altså virkeligheten for meg som sjefredaktør i Stavanger i februar 1996, alt var blitt "crazy", og ikke forsto jeg noe som helst om hvorfor det skjedde, ettersom jeg hadde uvanlig stor suksess som leder i bedriften.

Jeg spekulerte meg ihjel uten å finne svar. Noen begrunnelse var umulig å få.

Først senere forsto jeg at forklaringen blant annet var å finne i min tid som nærmeste medarbeider for forsvarsminister Johan Jørgen Holst mellom 1986 og 1988.
Jeg ble kalt "blodhunden til Johan Jørgen" i Forsvarsdepartementet den gangen. For Holst satte meg ofte på de vanskelige sakene. Jeg løste dem som regel.
Johan Jørgen Holst døde bare 56 år gammel i 1994. Etter en rekke hjerneblødninger.
Da var han utenriksminister.

En annen sekretær av ham, Anne Orderud Paust, ble skutt og drept litt senere i 1999.
Det samme ble foreldrene hennes for å maskere det politiske attentatet som strid om en gård.
Den endelige kamuflasjen ble en rekke justismord. Norske domstoler er flinke til slikt. Noe mer råttent finner du knapt i Norge enn rettssystemet.

Det var samme type narrespill da også. Bedrag ble skapt som følge av kontinuerlig bruk av kontradiksjoner - motsigelser.

Jeg ble opprinnelig satt ut av spill fysisk i februar 1996 som følge av influensa og bronkitt, og jeg ble straks spunnet bedrag på, så jeg aldri mer i prosessen kom meg opp i knestående.

Andre er blitt skutt og spunnet bedrag på. Prinsippet bak er likevel det samme.
Om det så er 77 lik som ligger til grunn for spinning av bedrag. Bedragmetodene er jeg uansett godt kjent med.
Jeg har studert dem i tjue år nå.

Mot meg hadde jeg advokat Johan Fredrik Remmen, som var høyre hånd til Jens Christian Hauge, maktens ansikt i arbeiderbevegelsen og mannen med gullhjelmen i Norge.
Hauge var i høyeste grad ennå operativ i 1996. Døde gjorde han ikke før i 2006.


I 2002 hadde jeg identifisert Jens Christian Hauges fremgangsmåte i norsk politikk, og denne oppdagelsen hadde langt større omfang og betydning enn maltrakteringen av en skarve sjefredaktør i Rogalands Avis.

Du må identifisere prosessene som kontinuerlig skaper virkeligheten for å forstå den, sier en kjent amerikansk historiker.
Nettopp det hadde jeg gjort. Falsk i ett, falsk i alt, bare følgene er virkelige, er opplegget.
Nå kunne jeg systematisk gå gjennom den norske historien bakover i flere generasjoner, og hva var motoren som hadde drevet utviklingen i alle forhold av betydning?
Nettopp bedragmetodene som jeg hadde identifisert i eget tilfelle. Det var den røde tråden.


Brudd på rasjonalitetens grunnprinsipper i saksbehandlingen av betydningsfulle forhold, var måten Norge var blitt styrt på. (Det er slik Norge ennå blir styrt, forresten.)

Jeg skulle ikke etterforske så lenge før jeg fant ut hvor bedragmetodene kom fra.
Jeg stanset fort opp hos Stalin & Co, og siden sovjetkommunismen var et internasjonalt fenomen, kunne jeg nå begynne å forstå historien i andre land også på en helt annen måte enn før.


Ikke minst Amerikas historie fra mellomkrigstiden og fremover.
Den boken over dammen var usedvanlig spennende å åpne.


Jeg satt med KGBs mest hemmelige oppskrift i fanget, og jeg ble en stor kjendis i en meget omfattende verden som er lukket og underjordisk.
Nemlig etterretningstjenestenes internasjonale verden. Med mange intelligente mennesker i skyggene. Av begge kjønn.

Scoopet mitt var formidabelt, og opplevelsene skulle bli mange, men for pressen her hjemme var jeg fortsatt en gal redaktør som måtte sparkes fra Rogalands Avis.
(Noe jeg aldri ble i virkeligheten, bare en illusjon om det ble skapt. Heller ikke har jeg noen sykdom. Det var nok en illusjon. Alle mennesker blir syke av å bli grovt mishandlet.)

Jeg levde selvsagt i livsfare.
I 2005 begynte jeg å publisere resultater av mine funn på nettet, og ble i 2006 overfalt som ventet og havnet på sykehus, men overlevde.
Jeg kunne ikke skrive mer før i 2008. Da kom det ikke mer fra meg før i 2009 og 2010, men det er vanskelig å være journalist når du blir herjet med fra skyggene hele tiden for å hindre deg fra å gjøre jobben.
Jeg er blitt utsatt for de mest utrolige påfunn opp gjennom årene. Djevelskapen har ikke kjent noen grenser.

Ikke bare var bedragmetodene kommunistiske, trakasseringen var det like mye, og den fulgte et ondsinnet program for tortur fra beryktede Stasi i kommunistiske Øst-Tyskland. Det heter Zersetzung. Noe som jeg fant ut langt senere. Følgene av det hadde jeg levd med lenge. Bare bruk Google, så finner du omtale av hele programmet.

http://oevrebotten.com/olavnjoelstadogs ... n2009.html
Når vaktbikkja våkner 1
Norulv Øvrebotten
 

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest