Nøkkelen til Stalins og nå Putins suksess

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Nøkkelen til Stalins og nå Putins suksess

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tir Apr 12, 2016 6:34 am

Norulv Øvrebotten

Nøkkelen til Stalins og nå Putins suksess


En viktig nøkkel til Josef Stalins suksess både hjemme og ute, var at han handlet utenfor normale menneskers tenkning for hva som kunne gjøres moralsk og fysisk, forteller den britiske historikeren Robert Conquest i mesterverket "Den store terror", som handlet om Stalins terrorregime på 1930-tallet. Altså i samme tiår som det er bevist at den sovjetrussiske despotens hemmelige tjenester overførte store pengesummer i det skjulte til Det norske arbeiderparti.

Når pengene ble omsatt til et tyveri av statsmakten, har jeg forklart før. Dette statskuppet skjedde med virkning fra 10. januar 1940. Å bevise at dette statskuppet fant sted er ikke vanskelig. Når du kjenner den kommunistiske fremgangsmåten innen bedrag.

Å handle utenfor forutsetningen for tenkesettet til normale mennesker har ikke bare vært Stalins nøkkel til suksess. Det var også Lenins store hemmelighet, og ikke minst polskfødte Feliks Dsjersjinskijs skruppelløse oppskrift for å nå viktige politiske mål. Han var usedvanlig ond og utspekulert og grunnla den første hemmelige sovjetkommunistiske tjenesten som ble kalt Tsjekaen i 1917.

Å være tsjekist er noe alle i de russiske hemmelige tjenestene er stolte av den dag i dag. President Vladimir Putin er gammel offiser i KGB, og har mange ganger sagt at å være tsjekist er noe av den største ære han kan tenke seg.

Putin er i motsetning til norske ledere glad i eget fedreland og folk. Han er en patriot. Det er en egenskap som er foraktet av det norske politiske kartellet i Oslo, men så har det da ikke holdt på med annet enn svik siden mellomkrigstiden.

Hvis jeg var så dårlig nordmann, og så lite glad i eget land og folk som dagens politikere i regjering og storting, ville jeg ha flyttet fra landet. Da ville jeg ikke sett hensikten med å være her.

"Du får ikke høye tanker om mennesket etter en stund i denne bransjen," sa Putin en gang tørt om å arbeide innen etterretningstjenesten, og med hans erfaring med norske ledere, kan jeg forstå den uttalelsen. Hitler lo av alle nordmenn som i april 1940 sto i kø for å gå i hans tjeneste etter invasjonen av Norge. Omtrent hele Oslos elite troppet opp.

Også Putin viderefører arven fra Lenin og Stalin med å operere utenfor normale menneskers forutsetninger for tenkningen.

Å lære seg å tenke som Stalin og de hemmelige tjenestene i øst, var en forutsetning for å lykkes da jeg begynte min etterforskning av de kommunistiske metodene fra 1996.

Det skulle gå seks år før jeg hadde identifisert de smarte bedragmetodene og dermed prosessene som hadde skapt virkeligheten i norsk politikk siden mellomkrigstiden, og kunne begynne å nøste opp hva som egentlig var skjedd de siste generasjonene. Noe som var et arbeid som jeg kunne overflytte til andre vestlige land, og etter hvert med store funn i Amerika, ettersom de kommunistiske bedragmetodene var like internasjonale som selve ideologien som tok sikte på verdensherredømme.

Denne evnen til å tenke som russiske ledere mangler totalt i Forsvaret, og derfor er de øverste offiserene helt i villrede om hva den virkelige situasjonen er rundt seg. Den første forsvarssjefen som jeg hadde med å gjøre var general Sverre Hamre fra 1978, og han var en veteran fra kampene i Frankrike og Nederland i 1944, og er den beste av offiserene som jeg har truffet når det gjelder å ha et realistisk forhold til verden rundt seg. Han hadde vært i krig. Hamre var stadig opptatt av at jeg skulle slå inn på en karriere i Forsvaret og bli offiser, men jeg takket nei.

I forbindelse med 9. april her om dagen stilte Aftenposten spørsmål til en del sentrale offiserer om Norge er bedre skikket i dag militært enn 9. april 1940. Avisen forutsetter da at Norge er et suverent land, og det gjør offiserene som svarer også, så de avslører allerede i utgangspunktet at de ikke forstår hva den maktpolitiske realieteten er i Norge.

Blant dem som svarer under en slik falsk forutsetning, er min gamle kollega, tidligere flaggkommandør Jacob Børresen, som satt på kontoret ved siden av meg da han var militær sekretær for forsvarsminister Johan Jørgen Holst, og pensjonert general Gullow Gjeseth, som var pressetalsmann for forsvarssjef Fredrik Bull-Hansen på samme tid i 1980-årene. Gullow Gjeseth var da oberst II, og jeg hadde han med meg blant annet i Vassdalen-utvalget som vurderte Forsvarets informasjonsberedskap etter skredulykken i mars 1986, da seksten soldater omkom. Jeg ledet dette arbeidet fra 1986 til 1987.

Begge to kjenner hva jeg er god for, så når jeg legger fram konklusjoner om Norge etter tjue års intens etterforskning med livet som innsats, antar jeg at disse to offiserene i hvert fall ikke vil avfeie meg uten videre. De var i hvert fall raske til å plukke opp rette tråden før i tiden. Når vi diskuterte kompliserte saker.

Problemstillingen er ikke om Russland er en potensiell fiende eller ikke, men hva Kreml kan finne på å gjøre for å befeste det fordekte herredømmet som ble etablert allerede i mellomkrigstiden, utover den falske flaggoperasjonen som ble kjørt fra 22. juli 2011.

Den saken har jeg løst og funnet ut av, nettopp fordi jeg kjente bedragmetodene fra øst, og det er ikke min feil at regjeringene Erna Solberg og Jens Stoltenberg har medvirket og fortsetter å medvirke til denne kombinasjonen av massedrap og kontinuerlig bedrag for å styrke seg selv og et fordekt fremmed herredømme over land og folk.

Jacob Børresen og Gullow Gjeseth må sammen med andre høye offiserer, tenke utenfor boksen og tenke som en intelligent tsjekist. For er det noe russerne har som en stor fordel sammen med jøder, så er det høy intelligens. Høy IQ betyr alt i dette spillet.

Å benytte motsigelser, kontradiksjoner, var et vanlig sovjetkommunistisk operativt konsept, fra mikro til makronivå, og å bryte rasjonalitetens lover ellers, er en del av bedragmetodene. Som fortsatt er like effektive. I en bedragoperasjon kan det hagle med kontradiksjoner, så alle må slåss mot vindmøller.

Det er ingen motsetning mellom å sitte med den hemmelige makten i et rotfestet opplegg for den norske stat som bare Kreml kjenner den fulle og hele organiseringen av, og til samme tid holde gående et militært spill både i nord og andre steder i verden, som forutsetter at blant annet Norge er et selvstendig land, og ikke til samme tid er blitt lagt under hemmelig russisk kontroll og erobret for mange generasjoner siden.

Denne kontradiksjonen som er bygget inn i russisk strategi lurer de fleste, og ikke overraskende for meg, generaler og admiraler ikke minst. De tenker ikke asiatisk nok.

Dette er maskirovka, og kamuflasjen av reell makt gjennomføres i en så stor målestokk at den faller utenfor forutsetningen for tenkesettet til normale mennesker. Dette er igjen nøkkelen til suksess i over 76 år i Norge, og det er også nøkkelen til suksess i det helt store spillet mot Amerika. Det er akkurat samme bedragopplegget. Pluss Europa ellers. Vesten tapte for Sovjetunionen og Russland for lenge siden. Bare illusjonen om det motsatte finnes.

Hva skal vi med et forsvar hvis fienden er innenfor porten og har vært det i 76 år? Hva vil generaler og admiraler av i dag gjøre for å frigjøre folk og fedreland? Eller vil de fortsette å illudere en virkelighet som de selv må innse ikke eksisterer? Folk tror hva de foretrekker å tro, så i den analytiske fellen kan også en forsvarsledelse gå.

Et fordekt russisk herredømme kan nok forsatt holdes fordekt en stund til, til tross for at sannheten om 22. juli er sivet ut, og mange vil tro på at det ikke finnes, fordi noe annet er for skremmende og altfor vondt å ta inn over seg, men realiteten er at dette russiske overherredømmet er der, og til slutt kan Norge bestå av fem millioner keisere uten klær. Det kan bli kaldt.

Dessuten kan det komme en gutt og peke på oss og fortelle hvor nakne vi er.

Forsvaret kan forberede seg på å velge mellom eget folk og en norsk stat som er styrt av marionetter under Russland. Med andre ord av landsforrædere.

Å unnlate å gjøre noe, er å velge det siste. Med det stempel og stigma som da følger.

http://www.aftenposten.no/…/Er-Norge-bedre-forberedt-i-dag-…
Norulv Øvrebotten
 

Vindmølleparkene i Norge- en tragedie!

UNREAD_POST BmOnline » Tir Feb 19, 2019 10:39 am

Å sloss mot vindmøller er intet nytt fenomen- forskjellen nå er at de spretter opp som "paddehatter" les "nye landsmenn" over hele landet.

Nå er det nesten ikke en dag uten at en av disse bortreiste salgskonsulentene sydpå nedringer oss om "billig" vind-møllestrøm. Snakk om galskap. Bare søppel som forpester vår fauna og dreper tusenvis av fugler.

Hvor er DYRE-Miljøvern-organisasjonene nå? Har de fått billig strøm for å holde smella??

Her skriver Espen om tildragelsen vindmøller- som viser helt klart at dette er et tasken-spill. Null lønnsomt!!

http://espensirnes.blogspot.com/2016/03 ... utikk.html

En bil som kjørte ned fra Riksgrensen på tur til Narvik, plukket opp ei ørn som hadde blitt svimeslått av ei vindmølle på fjellet der vindmølleparken er etablert. Bilden stoppet opp og tok ørna inn i bilen, men etter 4 min begynte ørna å våkne til liv og de måtte bare stoppe og slippe ørna ut. Den tok til vingene straks etterpå. Så disse vindmøllene skulle vært fjernet omgående.

Det finnes INGEN grunn til å sette dem opp heller- fra et økomomisk strøm-gevinst perspektiv.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Vindmøller og bøller

UNREAD_POST Auschalten » Tir Okt 01, 2019 6:20 pm

I dagens samfunn med illegale og sinnsyke topp-politikere og propaganda eksperter, hagler det med Vindmøller over det ganske land.

Hvor har Naturvernforbundet tatt veien? Er de døde og begravet eller har de mistet stemmen sin i vindmølle-debatten??
Det er meget illevarslende det vi ser- hvor bandittene i PST sørger for å forhindre at demonstranter oppholder seg i nærheten av områder som står i fare for å bli ødelagt av nettopp disse meget skadelige vindmøllene. Til dette er å si, ikke gi opp kampen om å rive ned og få bort enhver møllepark som forsøkes bygd i norsk fauna. Det finnes INGEN lovlige holdepunkter eller statlige vedtak som holder vann i sin argumentasjon om at slikt svineri skal settes opp i vår natur. Naturen i Norge er FOLKETS eiendom hvor intet firma, foretak eller særinteresser for globale selskap, har noen forrang.

For å ta en liten positiv parallell fra fotball, det blir heller øde uten Ødegaard- hvor Vindmøller sannelig er negative og bidrar til en øde gård og et øde landskap.

Derfor er det av meget stor betydning at både PST og Vindmøllene fjernes pr omgående!

Auschalten
Auschalten
 


Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron