Fra det fordekte til det åpne

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Fra det fordekte til det åpne

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Tor Apr 14, 2016 12:09 pm

Norulv Øvrebotten

Fra det fordekte til det åpne

Som jeg har påvist har Kreml sittet med den virkelige makten i Norge i 76 år etter statskuppet 10. januar 1940, og dette fordekte herredømmet og underliggende politiske system som Josef Stalin da grunnla i Norge med nasjonale marionetter, er i snart fem år blitt forsterket kraftig i en klassisk falsk flaggoperasjon.

Den innebar å sprenge regjeringsbygningen i Oslo i luften, og et godt planlagt massedrap på barn og ungdommer på Utøya i 2011. Denne hjerteløse slaktingen til et politisk formål, ble utført av en profesjonell dødsskvadron.

Norske myndigheter med regjeringene Jens Stoltenberg og Erna Solberg i spissen har medvirket i dette narrespillet mot eget folk i snart fem år ved å spinne kontinuerlig bedrag i saksbehandlingen av de 69 likene. Befolkningen er lurt opp i stry år ut og år inn.

Kreml og politiske venner i Norge kontrollerer ikke bare den norske staten, men også norsk presse og har kunnet bruke mediene til å hjernevaske befolkningen til å tro på en stor løgn av en offisiell historie om terrorangrepet 22. juli 2011.

Jeg har også skrevet i flere år at det neste logiske skrittet for president Vladimir Putin er å gjøre et fordekt herredømme stadig mer åpent, for til slutt å annektere Norge, slik han gjorde med Krim. Den prosessen kommer han trolig til å forsere. Med dagens regjering.

Sett fra Russland er Norge faktisk langt viktigere å beholde enn Krimhalvøya på grunn av sin strategiske beliggenhet. Ikke minst er kontrollen over Norge av stor betydning for russisk etterretning og forsvar.

Norge med sin geografiske beliggenhet er en naturlig buffer og beskyttelse for Russlands atomvåpenstyrke som for det meste er samlet på Kola-halvøya, noe som er gjort under forutsetning av at Norge er en vasallstat som er styrt av Russlands marionetter. Så en løsrivelse fra Russland er utelukket, sett fra Kreml.

President Vladimir Putins hemmelige tjenester har så god kontroll over Norge etter 76 år at de gjør stort sett hva de vil, og har siden 1992 blant annet flyttet mest mulig av norsk militær aktivitet bort fra Nord-Norge. Stråmannen Jens Stoltenberg ble endatil pålagt å selge den underjordiske ubåtbasen Olavsvern til fire milliarder kroner for skarve 38 millioner kroner og leie den ut til russiske selskaper som selvsagt er kontrollerte av det russiske forsvaret. Dette er bare ett eksempel.

Regjeringen Erna Solberg følger opp Jens Stoltenbergs struping av Forsvaret, slik Moskva åpenbart har instruert skal bli gjort, så i dag har Norge i realiteten ikke noe nasjonalt forsvar igjen. For Putin & Co er det av særlig betydning at HV og Hæren nå blir eliminert, slik at den ikke kan benyttes av den patriotiske delen av den norske befolkningen mot marionettene hans i Oslo.

Når det hemmelige herredømmet over Norge er sprukket og blitt kjent, er det like godt å gjøre det åpent før en motstandsbevegelse mot Oslo og Kreml lar seg organisere og bli effektiv. Det ville jeg også ha gjort hvis jeg satt som president i Russland med et politisk problem i en vasallstat så nær meg. Makta rår.

Vladimir Putin har fordelen av å ha manøvrert pålitelige og lojale folk inn som redaktører og eiere av norske medier, slik han også har gjort systematisk hjemme siden han kom til makten i år 2000. All kringkasting her i landet er i dag kontrollert av Moskva. Indirekte. De store mediebedriftene har i fem år bevist hvem som har kontrollen over dem. De har løyet deg huden full om 22. juli 2011. Mot bedre vitende.

Nordmenn har i tillegg fått egen stat systematisk snudd mot seg, og vi er lagt under et lokk av fortielse fra dette russerstyret i Oslo i særlig grad etter 22. juli 2011.

Situasjonen er i prinsippet den samme som under den tyske okkupasjonen. Den russiske indre okkupasjonen er i motsetning til den åpne tyske fordekt og er hele 76 år gammel. Styringen av Norge fra skyggene er så dyktig utført i generasjoner at det er først etter 2011 at det russiske herredømmet er i ferd med å bli oppdaget. Det er likevel hittil blitt tidd ihjel.

Nordmenn kan ikke påvirke situasjonen gjennom valg, for på valglistene vil partiene som følge av avhengighet av systemet og ikke befolkningen, sette opp samme landsforræderne som i dag, eller finne nye svake personer som ikke betyr noe i forhold til den reelle makten. Det er da også generasjoner siden at Kreml tømte Stortinget for reell makt og flyttet den til egne fronter og mafianettverk, og norske regjeringer er kun fronter for Moskva, samme hvem som sitter der. Slik det har vært siden mellomkrigstiden.

Nazi-Tyskland hadde et politisk kartell med Vikdun Quisling under seg i Norge som administrerte landet. Det samme hadde Sovjetunionen på fordekt vis med blant andre Einar Gerhardsen, etter at tyskerne forlot landet. Situasjonen er den samme etter at Russland tok over for Sovjetunionen. Grepet fra øst er til og med blitt kraftig befestet, og russisk etterretning og mafia har kapslet det viktigste av verdier inn i seg. Vi har egentlig ikke reell nasjonal kontroll over noe lenger.

Å gjøre motstand mot dette systemet er farlig. Noe jeg har erfart siden jeg ble overfalt og nesten drept første gangen i 1996. Det finnes imidlertid ufarlige metoder å gjøre opprør på.

Vanlige nordmenn kan begynne å gjøre motstand mot russernes styre av Norge ved å boikotte pressen som Kreml har i sin hule hånd og som serverer løgn og propaganda. Slik du har sett etter 22. juli 2011.

Det vil si å slutte å kjøpe og abonnere på blant annet aviser fra det gamle maktmiljøet. Annonsører kan vise patriotisme og kjærlighet til folk og fedreland ved å ikke velge norske medier. Siden det er det samme som å styrke Russlands makt over landet.

Å stå med lua i hånden og se dagens russiskkontrollerte hovedstad gi bort hele landet til Kreml, og gjøre et tidligere fordekt herredømme åpent skritt for skritt, slik jeg har forutsagt ville skje i mange år, er neppe noe Vestlandet uten videre vil være med på med den vestlige politiske orienteringen som folk her har.

Ikke kom og si at noen ikke sa fra. Det gjorde jeg allerede i 2005 og satte livet mitt i enda større fare. Jeg kan forsikre om at terroren og torturen som jeg er blitt utsatt for som dissident og motstandsmann fra russiske FSB og norske venner fra skyggene i de siste tjue årene, ikke står noe tilbake for hva nordmenn før meg opplevde fra Gestapo under nazistisk herredømme i fem år. Det er samme gamle historien.

Det tetter seg stadig mer til. Tommeskruene fra øst er på, og landet er styrt av forrædere. Da sier det seg selv hva som blir utfallet.
Norulv Øvrebotten
 

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron