Norway - First Russian Domino to Fall in the West

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Norway - First Russian Domino to Fall in the West

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Man Apr 30, 2018 6:20 pm

Norway - First Russian Domino to Fall in the West

The truth about false flag terror, the Stalin-imposed dual state and masked Russian hegemony over Norway since the 1930s is about to surface.

The Norwegian government can no longer stop the consequences of the disclosure of the 2011 terror attack to come into broad daylight and has to give in, one way or another, as far as I understand. In a few days.

Admittedly, it will be a lot more new lies for old.

In the false flag attack in 2011, 77 people got killed by the Norwegian state to indirectly fortify the secret Russian hegemony and underlying structures of Mob power disguised with a democratic facade. In the KGB way.

Terror in Norway is terror elsewhere in the West.

Since all major terror attacks in the Western countries over the last decades have been similar deception operations in which the secret Russian hegemony has been enhanced smartly and indirectly, the consequences all over the Western world and everywhere else are going to be significant and unpredictable.

Just like the Osama bin Laden bluff in the 9/11 attack, the Islamic State in assaults and manslaughters in France, the UK, and Belgium in recent years, to mention a few others, the Norwegian state's prefabricated rightwing extremist and lone wolf is a blatant lie. The false flag has been used to brainwash the world for nearly seven years.

The truth is that the Western states have been turned against their people, and have become mass serial killers and monsters like Joseph Stalin, massacring and deceiving their citizens to bolster themselves and a foreign hegemony and rule from the shadows.

https://edition.cnn.com/2013/09/26/worl ... index.html
Norulv Øvrebotten
 

Mer Stay Behind terror

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mai 02, 2018 9:08 am

Norulv Øvrebotten

Mer Stay Behind terror

Den norske staten er helt i hendene på russisk mafia og etterretning og derfor er det farligere enn noen gang å være ung i landet, siden staten og Stay Behinds mafiaadvokater føler seg sterkt truet etter å ha blitt avslørt for å ha gjennomført en rekke falske flaggoperasjoner i de siste årene, hvorav massedrapet på barn og ungdommer i 2011 bare er ett terroranslag for indirekte å styrke det kriminelle kuppstyret av landet under befestet russisk herredømme gjennom en doblet stat siden 1930-årene.

Importen av unge sterke muslimer fra Midtøsten og Afrika uten noen som helst holdbare humane begrunnelser, er også en falsk flaggoperasjon i Norge som andre steder i Vesten.

Hensikten er å styrke vernet om det politiske kartellet i Oslo og den organiserte kriminaliteten som alle nordmenn er kapslet inn i gjennom generasjoner, og undertrykke eget folk gjennom voldtekter, annen kriminalitet og annen undertrykkende virksomhet som skremmer og terroriserer ikke minst de svakeste i samfunnet som barn, ungdommer, jenter, kvinner ellers og gamle og syke.

Noen andre motiver finnes ikke hos dem som fra skyggene står bak denne massive folkeforflytningen i Stalins ånd, og enhver diskusjon på annet grunnlag er å styrke de falske flaggene som hjernevasker deg med ord som flyktningehjelp, menneskerettigheter og andre falske besvergelser om godhet og nestekjærlighet som brukes for å kamuflere sviket mot eget folk i form av oppfølgende terror etter 22. juli 2011.

Jeg er ikke mye i tvil om at den norske staten og de hemmelige tjenestene står bak forgiftningene av ungdommer på Vestlandet for å spre redsel og dra oppmerksomhet bort fra hva som er på gang i Oslo etter at det strammer seg til om både politikere og embetsverk som har medvirket til all terror mot eget folk svært så ivrig i de siste årene.

All bruk av gift fra de norske hemmelige tjenestene som er under Moskvas kontroll alle sammen, er noe jeg har levd med i mange tiår og så vidt har overlevd.

Jeg fikk i fjor hjelp til å flykte fra landet, hvis ikke var jeg blitt drept, men sliter hver dag med permanente fysiske skader og smerter etter slike overfall fra skyggene med ulike gifter og dop som nå hjemsøker barn og ungdommer i Norge, og russen er et lett bytte om dagen. For mafiastaten hjemme som ikke tar fem øre for å drepe egne innbyggere for fote for å beholde makten. Og som har alt som er av lov og rett og mediene i lomma.

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/WLBw ... xtor=RSS-3
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Fylkesmann Anne Karin Hamre i Sogn og Fjordane

UNREAD_POST BmOnline » Ons Mai 02, 2018 9:45 am

Norulv Øvrebotten

Fylkesmann Anne Karin Hamre i Sogn og Fjordane som la forholdene til rette for det fryktelige knivdrapet i bussen fra Årdal, har i likhet med andre fylkesmenn i Norge medvirket til cover-up av 22. juli 2011 ved å sette opp falske minnesmerker for å hjernevaske befolkningen til å tro på den store løgnen om en høyreekstremist som den enslige ulv som gjennomførte terrorangrepet både i Oslo og på Utøya, til tross for at historien er fysisk umulig.

Fyren kan jo ikke skyte. Og absolutt ikke fra flere retninger til samme tid.

Bare dette faktum ene og alene punkterer hele den offisielle historien om terroren 22. juli 2011.

En del av Anne Karin Hamres kamuflasje av sannheten om terroren i Norge, var sammenhengende terror og tortur og et utspekulert drapsforsøk på meg i 2013 med KGBs klassiske metoder og nazisten Henry Rinnans spill i det negative rom som hun gjennomførte sammen med det korrumperte politiet i fylket under politidirektør Odd Reidar Humlegård, tidligere politidirektør og nær venn av Jens Stoltenberg, Øystein Mæland fra gamle AUF og helseminister og nå AP-leder Jonas Gahr Støre.

Stoltenberg kjente jo meg, og i desperasjon satte han og advokat Johan Fredrik Remmen fra statens Stay Behind i Forsvaret inn dødsskvadronen fra Utøya mot meg, og for å kamuflere en rekke stadig verre forgiftninger av meg, flyttet Stoltenberg og Remmen de to andre massemorderne Øystein Mæland og Jonas Gahr Støre til henholdsvis ledelsen av Helsedirektoratet og Helsedepartementet for å ta livet av meg på en utad troverdig måte i et nytt narrespill over sovjetkommunistisk lest sammen med ledelsen av Sogn og Fjordane, deriblant fylkesmann Anne Karin Hamre, som siden jeg overlevde, men stygt skadet, gjorde sin største tabbe.

Noe hun som en ekstremist av en embetskvinne ikke kan berge seg fra nå. Like lite som mange andre.

Anne Karin Hamre.jpg


I det store landssvikoppgjøret som tvinger seg fram etter hva disse mange massemorderne og terroristene i den offentlige forvaltningen av denne monsterstaten i Norge har gjort for å undertrykke og bedra befolkningen og holde den under fortsatt kupp- og mafiastyre og fordekt russisk herredømme. I en doblet stat og dermed et permanent organisert landssvik fra Josef Stalins tid.

At mange ansatte i denne staten og offentlig forvaltning ellers medvirker til forbrytelser mot eget folk og menneskeheten, gjør ikke skylden og forbrytelsene noe mindre. Slik mange av dem går rundt og tror.

Tvert imot. Det gjør kriminaliteten deres langt verre.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron