Målet om å beholde Russlands fordekte herredømme skal oppnås

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Målet om å beholde Russlands fordekte herredømme skal oppnås

UNREAD_POST BmOnline » Tor Okt 06, 2016 7:20 pm

Norulv Øvrebotten
20 t ·

Målet om å beholde Russlands fordekte herredømme skal oppnås indirekte i Amerika

Å redde regimet sitt og dobbelstaten i Amerika med i realiteten å true befolkningen med kjernefysisk krig, er en typisk fremgangsmåte fra KGB. Målet skal oppnås indirekte.

Samme tankegangen ligger bak å ta gisler.

Denne sorten utpresning kan skje fra mikro til makronivå.

Å bruke vergeløse barn som våpen er ikke noe som først skjedde her i Norge med terroren i 2011.

En av Kremls mafiaadvokater i Norge, Johan Fredrik Remmen, tvang fra meg jobb, lønn, pensjon, forsikringer og absolutt alt annet av verdi i 1996 ved å benytte de tre små barna mine som gisler.

Hvis jeg ikke gjorde som han sa, kastet han dem ut av huset.

Noe av de samme gangstermetodene blir nå rått brukt i global målestokk av president Vladimir Putin for å beholde marionetten Barack Obama og det russiskstyrte regimet i Washington D.C.

Befolkningen i USA blir tatt som gisler. Slik barna mine ble i 1996.

Jeg hadde tvillinger, gutt og jente på sju år, og en jente på fem år, da mafiaen benyttet dem som gisler mot meg i Stavanger.

Da jeg ga etter for knipetangen, tok den likevel fra meg huset.

Det eneste som jeg vant var noen måneders utsettelse.

Det var så vidt jeg overlevde. Advokat Remmen mente øyensynlig at jeg skulle være glad for det. Tidligere på året varslet han kaldt at jeg kom til å bli drept.

Befolkningen i Amerika kan nå få oppleve hvordan det er å være i den russiske mafiaens klør.

Noe den har vært lenge, men nå blir det knepet til.

At 325 millioner mennesker blir truet, gjør ikke makten over dem mindre. Enn i mitt tilfelle. Når det er kjernefysiske våpen det blir truet med.

For å beholde dagens president, hans likesinnede og det gamle doble mafiasystemet for den amerikanske staten fra Stalins tid.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron