Et kvart århundre med stadig større seier for KGB i Vesten

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Et kvart århundre med stadig større seier for KGB i Vesten

UNREAD_POST BmOnline » Tir Nov 22, 2016 11:01 pm

Norulv Øvrebotten

Et kvart århundre med stadig større seier for KGB i Vesten


"Det sluttet da Berlin-muren falt," sa Haakon Lie til meg i 1996. Med stor lettelse i stemmen.

Den gamle krigeren og partisekretæren i Arbeiderpartiet var da kommet hjem til Ulvøya i Oslo fra USA, der han hadde bodd i mange år.

Hans høyre hånd på partikontoret, tidligere byråsjef John Sundhagen i Forsvarsdepartementet, hadde snakket så mye om meg at han mente å kjenne meg. Som han skrev i et brev til meg.

Så vi fant tonen fort ute i hagen hans en fin augustdag i 1996. Jeg hadde da overlevd et drapsforsøk fra Jens Christian Hauge, Johan Fredrik Remmen og deres morderbande. Heller ikke Haakon Lie forsto grunnen til at jeg ble rensket ut. På en så ekstrem måte at det sto om livet.

Sundhagen hadde dødd av kreft i april samme året, og ha ingen illusjoner om hvordan og hvofor det skjedde, men før Sundhagen døde hadde han i forakt møtt for Lundkommisjonen og slått i bordet med en mappe fra øst-tyske Stasi som omhandlet et av kommisjonens medlemmer, Berge Furre, som alltid hadde stått kommunistiske Øst-Tyskland nær som en fremstående politiker fra Sosialistisk Venstreparti.

Hvis det hadde vært nazistene som tok et oppgjør med de allierte etter Nazi-Tysklands nederlag i 1945 i Nürnberg, ville alle ha sett absurditeten i opplegget, men når det samme logiske bruddet ble anvendt i Norge og ellers i Vesten i sofistikert form etter at Sovjetunionen var historie, var det få eller ingen som fikk taket på virkeligheten når den på tilsvarende måte var snudd på hodet. I klassisk regi fra KGB.

Først og fremst Høyesterett med all pondus og autoritet stilte opp i dette narrespillet som Lundkommisjonen var. Lederen for kommisjonen var en dommer fra Høyesterett som het Ketil Lund med bakgrunn fra Sosialistisk Venstreparti og advokatkontoret til Jens Christian Hauge.

Denne bedragoperasjonen fra KGB og Høyesterett snudde ikke bare forholdet mellom politi og banditter på hodet, men også forholdet mellom venstresiden og høyresiden i forsvars- og sikkerhetspolitikken fra den kalde krigen opp ned, med den følge at de som tilsynelatende hadde tapt den kalde krigen, kom ut som vinnere, og de som tilsynelatende hadde vunnet, kom ut som tapere.


Altså stikk motsatt utfall av det som skulle ha vært normalt politisk.

Hvis ikke alt sammen hadde vært et gedigent narrespill.

Tilsvarende skjedde i hele Vesten.

Politikere som Bill Clinton, Thorbjørn Jagland og Jens Stoltenberg ville aldri ha kommet til topps før 1989.


Alle slike politikere med mangel på integritet har den store strategiske bedragoperasjonen fra Kreml å takke.
Alle har de da også medvirket for fullt til å befeste Kremls reelle makt i sine hjemland. Som takk for tilliten fra øst.


De latente landssvikerne slo ut i full blomst og har hatt et kvart århundre som vinnere i livet i stedet for som tapere.

Så Lundkommisjonen i seg selv beviser hvem som vant. Når den blir satt inn i den riktige sammenhengen.


Hele revolusjonen i Øst-Europa var stramt regissert fra KGB, som fulgte en godt gjennomtenkt kjøreplan med mye skuespill fra de fremste russiske lederne. Bedragene lå tett i tett. I det ene laget etter det andre. Ettersom tiden gikk.


Du kupper, og om nødvendig, dreper dine venner for å styrke deg selv og dine venner, var den kommunistiske oppskriften som ble fulgt. Også da revolusjonene i øst ble arrangert.


Så hvem som fikk ledere brutalt av veien i land som Øst-Tyskland og Romania, var slett ikke folket, men KGB. For dette var en del av en strategisk bedragoperasjon for å befeste et allerede godt etablert herredømme både i Europa og Amerika fra skyggene.

KGB avviklet Sovjetunionen og befestet makten overalt. Dette var igjen solid håndverk innen etterretning fra russerne.

Nå fikk de litt for lett spill også.

For vi som hadde stått for vestlige verdier og utad levde på en illusjon om å ha vunnet, benyttet ikke anledningen og satte i gang med de lange knivers netter og samlet opp agenter og andre landsforrædere på venstresiden og klippet håret av dem og dyppet dem i tjære og fjær.


Vi som angivelig hadde vært på rett side av historien, tenkte ikke på det en gang. Men det tenkte venstresiden og nye KGB å gjøre med oss. Lundkommisjonen med en høyesterettsdommer i spissen var koordinert med mafiaadvokater og snikmordere.

Høyesterett, domstolene ellers og Riksadvokatembetet stilte opp i alle de sovjetiske prosessene som kom utover 90-tallet. De fleste mord blir maskert som naturlige dødsfall. Folk blir alltid lurt til å tro på falskt motiv og falsk kontekst.

Rabiat fusking fra håndplukkede og korrumperte dommere skulle mer enn noe befeste Russlands gamle hemmelige herredømme over Norge. Slik jeg har avdekket.

Trippeldrapet på Orderud gård i regi av KGB i Norge i 1999, var bygget på samme type narrespill som mot meg i 1996.

Disse overfallene skjedde på to av tidligere forsvarsminister Johan Jørgen Holsts sekretærer. Selv ble han drept i 1994. En uke før Lundkommisjonen ble nedsatt.


Etter forslag fra Thorbjørn Jagland i Stortinget.

Russland har i dag kontroll over alle statsmaktene i Norge i langt større grad enn hva som var tilfelle da Sovjetunionen sto for herredømmet og etter krigen kledde Norge ut som et vestlig land for å bruke staten til etterretning og kontraetterretning mot USA og andre vestlige land.

Slik går det når en smart motstander som KGB illuderer tap, lurer alle og innkasserer en stadig større seier på alle fronter. I den grad det var noen sterke fronter igjen.

Dette mønsteret går igjen i hele Vesten.

Kreml kontrollerer også de etablerte mediene langt mer enn før.


De siste fem årene har samtlige av dem her i landet vist seg å være en femtekolonne for russerne, etter villig å ha kastet all journalistikk på båten og stått i fremste rekke politisk for indirekte å befeste de gamle russiskkontrollerte maktstrukturene i landet ved å spinne bedrag på 77 lik fra 22. juli 2011 og hamre fast en stor løgn av en offisiell historie.

Igjen har også domstolene stilt opp i narrespill for russerne og deres norske venner og vist at de er styrt av familieinteresser med loven som kamuflasje.

Kremls makt i Vesten hviler først og fremst på lov og rett.


Resultatet er at Russland stadig fester grepet.

I et herredømme som for alvor ble til da statsmakten ble stjålet med virkning fra 10. januar 1940 i et statskupp i regi av Stalins hemmelige tjenester NKVD.

Også dette tyveriet av statsmakten fra øst har jeg avdekket siden møtet med Haakon Lie i 1996. Han mente selv å ha vært altfor naiv i livet.

"Be dem dra til helvete og reise hjem til Sunnfjord og hogg ved," sa Haakon Lie til meg i 1996. Han var da over 90 år, men tindrende klar i tankegangen, men ikke klar nok.

Haakon Lie døde i 2009 uten å forstå hvilken sammenheng som han hadde levd det politiske livet sitt i. Det har derimot jeg forstått.

Også den avdøde faren min som ung politisoldat i Florø rett etter krigen trodde at han arbeidet for å frigjøre nasjonen og ikke for å binde den stadig mer til Kreml.


Indirekte og i det skjulte. Slik vi alle har gjort og gjør ennå.

Noen annen stilling enn faren min i 1945- befinner heller ikke dagens ansatte i politi og forsvar seg i.


Intet brudd med fortiden er skjedd. Indirekte ligger statens lojalitet i Kreml, og ikke hos eget folk. Noe 22. juli 2011 har vist oss. Igjen.

Hvis du dobler staten, eier du denne staten, og indirekte hele folket.


Verre er det ikke å forstå hva som er skjedd i land etter land i Vesten.


Det meste av den skjulte makten var på plass allerede under Josef Stalin, er min konklusjon etter å ha kartlagt de smarte kommunistiske teknikkene innen bedrag som gjør suksess mer enn noensinne under president Vladimir Putin.

Sammenliknet med USAs tap for Kreml i mange generasjoner spiller kanskje ikke Norges skjebne så stor rolle, men det var nå her denne fremgangsmåten innen sovjetkommunistisk bedrag ble avslørt.

Før eller senere måtte det skje, men siden Kremls byggverk er så solid og dypt forankret, står de likevel nærmest av seg selv etter hvert. Bare på grunn av den politiske tyngdekraften. I hele Vesten.

Så det må nok sterk lut og stridsvogner til for å få Stalins gamle og doble konstruksjoner ned i Vesten. Hvis det lar seg gjøre. I det hele tatt.

Noe av det farligste du kan ha i politikken er venner. I alle fall hvis de dreper deg for å styrke seg selv og andre venner, slik det operasjonelle konseptet fra Kreml har vært siden Lenin og Stalin, og som du så utfolde seg også i Romania før jul i 1989. Mens du ble innbilt at noe helt annet skjedde.

Haakon Lie mente at det sluttet med Berlin-murens fall, men det var på grunnlag av en illusjon. Virkeligheten var som vanlig den stikk motsatte.


Ormen skiftet bare skinn og alt det gamle begynte bare enda mer. I en prosess der igjen venner ble drept for stadig å styrke Kreml og venner. Som i Romania i 1989, i USA i 1995 og 2001, og i Norge i 2011, bare for å nevne noen av de utallige narrespillene over KGBs lest for å befeste Kremls globale makt fra skyggene. Indirekte.

Kommentar BmO:

Takk N. Ø. Nå kan også barna lære seg om hva AP og de andre partiene på tinget- egentlig er mest for- og blir husket mest for- ikke minst.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron