Når KBG kupper patsyene inn eller ut T Ø Eriksen

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Når KBG kupper patsyene inn eller ut T Ø Eriksen

UNREAD_POST BmOnline » Man Nov 28, 2016 11:47 am

Norulv Øvrebotten

Thor Øistein Eriksen:

Ikke bland kortene, gamle kollega fra Dagsnytt. Tenk klart.

Jeg fortalte at Jagland først ble kuppet inn som statsminister høsten 1996, med den følge at Gro Harlem Brundtland ble kuppet ut som statsminister, og at Jens Stoltenberg ble kuppet inn som leder av Arbeiderpartiet i 2002 med den følge at Thorbjørn Jagland ble kuppet ut.

Jens Christian Hauges høyre hånd og uekte sønn, advokat Johan Fredrik Remmen, sørget for at dødsskvadronen slo ut Jagland i prosessen, så han måtte på sykehus, slik at det ble mye dramatikk.

Mafiamakt fra øst går i arv. Fra far til sønn.

Jagland ble for øvrig kuppet inn som leder for Arbeiderpartiet i 1992, med den følge at Gro Harlem Brundtland ble kuppet ut. For å svekke henne i denne prosessen ble sønnen hennes, Jørgen, drept i et arrangert selvmord av det klassiske slaget. Med falskt avskjedsbrev.

Slike opplegg er KGBs. De går igjen både her hjemme og ute.

At en statsråd i Einar Gerhardsens regjering oppdaget at noen annen hadde fått stillingen hans eller hennes, og dermed ble tvunget ut av regjeringen i et kupp, var ikke noe særsyn.

Denne typiske sovjetiske måten å gjøre det på fortalte Per Øyvind Heradstveit om i boken "Einar Gerhardsen og hans menn" i 1981, med tidligere statsminister Trygve Bratteli som viktigste kilde.

Jeg laget den uforglemmelige duellen mellom Gerhardsen og Heradstveit i programposten "Ekko" den gangen, som du sikkert husker. Gerhardsen skjelte Heradstveit ut i 26 minutter og 35 sekunder i et oppsiktsvekkende program som gikk rett til historisk arkiv i NRK.

Å gi en annen samme rettigheter og plikter som en annen har fått før, er å benytte det siste mennesket til å undertrykke det første. Denne rå kannibalismen har vært helt vanlig i arbeiderbevegelsen. Mer effektiv undertrykkelse er vanskelig å finne. Følgene kamuflerer dobbelkryssingen som skjer.

I mitt tilfelle som sjefredaktør for Rogalands Avis, ga Johan Fredrik Remmen de samme rettigheter og plikter som jeg hadde til en rekke personer, som da ble kannibaler for ham og undertrykket og spiste opp meg. Blant annet til en konsulent utenfra, Erik Dambo, som aldri hadde sett en avisbedrift innenfra og siden til dagens redaktør av Stavanger Aftenblad, Lars Helle, som var den eneste pressemannen som han fant som var villig til å begå kriminelle handlinger for å bli sjefredaktør.

Ved å forgifte meg i februar, mai, juni og september, sørget Remmen for at jeg ikke klarte å komme meg på bena og han kunne utad skape en illusjon om at jeg hadde en sykdom. Noe som jeg slett ikke hadde.

Overfallene i juni og september var drapsforsøk som han varslet meg om. I en fordekt mafiastat blir aldri mafiaadvokater tatt. Så de gjør hva de vil.

Da jeg ble forsøkt drept i juni, plasserte Remmen en fiktiv oppsigelse over det fysiske resultatet, slik at han ved hjelp av Arbeiderpartiets dommere i Stavanger, Olav T. Laake og Tom Fredrik Vold, kunne bli hvitvasket for den grove kriminaliteten sin ved listig å lappe ansvar over på meg i form av et konstruert tilfelle av arbeidsrett. I en tilstand og situasjon da jeg holdt på å dø. Som følge av overfall fra Remmen og dødsskvadronen.

Den siste hadde jeg nær nok.

Det mest utrolige går an med de rette vennene i kriminelle Norge.

Dommer Tom Fredrik Vold i Stavanger byrett ble satt til å medvirke til forbrytelsen, som forutsatte en logikk som gikk ut på at han selv kunne reise seg opp av stolen sju, åtte ganger uten å sette seg ned mellom hver gang. For Remmen la til grunn at jeg ble borte fra stillingen min like mange ganger. Han lappet det ene opphøret over det andre.

Først brøt han seg inn i bedriften i februar 1996 og instruerte andre til å legge til grunn at jeg var borte fra stillingen som følge av at jeg aldri hadde vært ansatt overhodet. Alt ble snudd på hodet. Ikke bare hele arbeidsavtalen, men også hver enkelt rettighet som jeg fra da av ikke hadde uten at han hadde tillatt meg å ha det. Hva jeg hadde nektet han å svare på.

Over at jeg aldri hadde vært i stillingen, la Remmen til grunn at jeg var borte fra stillingen som følge av en sykemelding på en måned, så som følge av at han konstituerte en konsulent i min stedfortreders sted, nyhetsredaktøren, og slik fortsatte han å skape illusjoner om at jeg ble borte gang på gang uten å være tilbake i mellomtiden.

Å narre tredjemann til å begå svik mot andremann, er opplegget. Dette er indirekte bedrag.

Antall svik øker etter hvert som stadig flere rundt målet blir lurt og tvunget til å handle på falskt grunnlag. Remmen lurte alle til å tro på falske motiver og falsk kontekst.

Også dette var en falsk flaggoperasjon. Som 22. juli 2011 og trippeldrapet på Orderud gård i 1999. Alle er varianter over samme kommunistiske tema.

Jeg ble i virkeligheten til slutt borte fra stillingen som følge av at Johan Frederik Remmen lurte alle fra bedriften til forsikringsselskap og myndigheter til å ta fra meg alle rettighetene på falskt grunnlag.

Dette skjedde til helt ulike tider og over en lang periode på ni måneder. Uten forbindelse til de mange fabrikkerte illusjonene om at jeg gang på gang ble borte fra stillingen som sjefredaktør. De utgjorde kamuflasjen. Maskirovkaen.

Noen ganger benyttet han bare frekt adresseendring. Til å flytte en plikt til å betale for en rettighet fra Rogalands Avis til meg personlig.

Da han og dødsskvadronen forgiftet meg nok en gang om høsten, mistet jeg en uføreforsikring på en halv million kroner og en dødsrisikoforsikring på det samme beløpet som følge av at Remmen lurte forsikringssselskapet til å sende rekningen på premie som var kommet til bedriften til meg hjemme.

Når jeg var dødssyk og bundet til en seng, kunne jeg ikke håndtere situasjonen og jeg mistet denne forsikringen da jeg og familien med tre små barn, trengte den mest.

Slik var teknikken hele veien. Alt ble fragmentert og andre lurt til å røve fra meg alt som jeg hadde. En oposjon på å kjøpe leiligheten tok Remmen bare fra meg, så han kunne benytte ungene som gisler og til å tvinge meg til å skrive under en avtale mens jeg var innlagt på sykehus høsten 1996.

Målet var å drepe meg, i det minste å ødelegge meg fysisk og politisk, så jeg aldri skulle bety noe i samfunnsdebatten mer. I hvert fall ikke avsløre Lundkommisjonen og kuppet mot statsminister Gro Harlem Brundtland det året.

Når jeg ba om å få slutte, ble det ignorert. Prosessen ble bare kjørt videre. Remmen koordinerer virksomheten med påtalemakt og dommere. Slik 22. juli er et annet eksempel på. Det finnes mange flere.

Dagens høye beskytter av menneskerettigheter, Thorbjørn Jagland, medvirket i kulissene i 1996. Han var leder for Arbeiderpartiet og fylkessekretæren hans, Kjell Sund, var styreleder i Rogalands Avis og fulgte som den vannbøffelen som han var, de mest hårreisende og kriminelle instrukser.

Falsk i ett, falsk i alt er alltid prosedyren, men når mennesker blir lurt til å handle på stadig flere fiktive grunnlag, er følgene virkelige og de skaper en snøballeffekt og mafiaens Cosa Nostra. Vår Sak.

Jeg ble i likhet med mange andre, som 77 drepte mennesker i 2011, en slik felles sak.

Det er ikke bare i muslimske land at du kan voldta noen og legge skylden på den voldtatte og benytte dette som grunnlag for nye overgrep. Det går meget godt an i Norge også.

Alle blir syke av å bli behandlet på denne urgamle måten. Spesielt når de blir forgiftet og satt sprøyte på i prosessen. Noe jeg ikke forsto fullt ut den gangen, for alt var ubegripelig, men først senere, da Remmen og dødsskvadronen overfalt meg igjen og igjen når jeg forsøkte å fortelle hva som var skjedd før og avsløre hele fremgangsmåten fra øst.

Advokat Johan Fredrik Remmen klarte å lure leger til å tro at jeg hadde en sykdom. Målene hans blir oppnådd indirekte med disse teknikkene fra gamle KGB. Dette fikk hele tiden store skadelige følger for meg.

Remmen & Co har ikke bare fulgt opp narrespillet i tjue år nå med kontinuerlig trakassering og flere drapsforsøk, men har også skapt en ryktestorm om meg som jeg har vært forsvarsløs mot. Løgnene har haglet.

Mennesker blir syke av gift. De hemmelige russiske tjenestene benytter dette våpenet som førstevalg. Du kan bli syk av mange grunner uten å ha noen sykdom.

Jeg har ingen sykdom. Jeg blir ikke behandlet for noen sykdom. Verken på reelt eller falskt grunnlag.

Jeg ble heller ikke avskjediget eller oppsagt som sjefredaktør, selv om illusjoner ble skapt om begge deler, men jeg ble nesten drept og sterkt skadet og gjort ufør i en alder av bare 41 år.

Jeg ble frarøvet alt, men overlevde og brukte seks år på å identifisere KGBs mest sofistikerte bedragmetoder som den første i Vesten som klarte det, og denne oppdagelsen har fått store følger hjemme og ute.

Enda større kommer de til å bli.

https://haavind.no/menneskene/johan-fredrik-remmen/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron