The End of Deadly Illusions and the Year of Revolutions

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

The End of Deadly Illusions and the Year of Revolutions

UNREAD_POST BmOnline » Tor Feb 02, 2017 1:12 pm

Norulv Øvrebotten 2017

The End of Deadly Illusions and the Year of Revolutions

Jeg skal begynne pent her hjemme i Norge, og mot det vanlige snu alt opp ned og avslutte med de store nyhetene ute i verden.

Journalistikken her i Norge er som andre steder død, for nå er alt propaganda

Det burde snart være på tide å få stengt en del viktige norske aviser og andre mediebedrifter som følge av medvirkning til terror og massedrap med landssvik til følge. I hvert fall få kuttet all særbehandling fra staten. For de kan ikke defineres som presse lenger.

Denne artikkelen i avisen VG om Stephen Kevin «Steve» Bannon, for eksempel, kunne ha passert som en subjektiv kommentar, bortsett fra at den er hjelpeløst skrevet, men dette er ikke faglig holdbar journalistikk i formidling av nyheter.

Kommentaren er fri, men fakta er hellig.

Omtalen av denne sentrale rådgiveren for president Donald Trump er ikke i nærheten av elementære krav til saklighet.

Dette er ren propaganda fra en avis i Oslo som mener å skulle speile verdens gang.

Å mene at det ikke er en amerikansk dyd å begå nasjonalt selvmord som følge av innvandring fra farlige islamister, burde for eksempel ikke være kontroversielt. Slik politikere av hans støpning mener i USA om dagen.

Hvem skal sette Amerika først, hvis ikke Amerika og amerikanerne selv? Hvem andre vil gjøre det i så fall?

Skal USA sette seg som nummer tre, fire eller fem i forhold til andre land? Slik New York Post spurte her om dagen?

Og hva med Norge?

Hvem skal sette Norge først hvis ikke Norge selv og nordmenn?

Russland?

Som hittil har brukt Den norske stat som følge av å være i brennpunket mellom store land, til å undergrave andre land i verden, ikke minst USA og Storbritannia i 82 år? Som begge land er i samme stilling i forhold til Kreml som Norge?

Alt dette er blitt til fra skyggene og i hemmelighet, og det har gjort Norge og andre vestlige land til russiske konspirasjoner i stedet for å være nasjoner som de en gang var.

Josef Stalin doblet alt han kom over. Også andre stater.

Et stort spill i russisk regi har pågått i mange generasjoner, hvor Kreml til samme tid har vært på alle sider og i realiteten har spilt mot seg selv. Direkte og indirekte. Ved bruk av kommunistiske kontradiksjoner - motsigelser - som absurd operasjonelt prinsipp på alle nivåer. Fra mikro til makro. Ikke minst på det aller høyeste nivået - i den globale "Grand Strategy." Fra Kreml.

Denne konspirasjonen, og konspirasjon er navnet som de hemmelige tjenestene i øst selv bruker på faget, har også maskert at KGB her hjemme indirekte grunnla VG etter krigen. Med de følger som det har hatt med politisk manipulasjon opp gjennom årene. Samme følgen finner du blant medier ellers i Vesten. Mønsteret går igjen.

Når journalistikken i Norge er død, og har korrumpert seg fullstendig for å være lojal mot denne i hemmelighet russiskstyrte staten når den dreper egen befolkning for utspekulert og indirekte å forbli under maskert fremmed åk, og dette nå er skjedd gjennom løgn og bedrag i lengre tid enn siste verdenskrig varte, er løpet kjørt og kroken kan settes på dørene mange steder.

Svikere i ulike sjatteringer etter 22. juli 2011, bør ikke vises så mye toleranse. Til det er altfor mange liv gått tapt allerede. Det kan fort bli flere med norske medier på feil side.

Når det journalistiske levebrødet er blitt omgjort til propaganda, har dette sine negative konsekvenser også. Straks et skittent og blodig spill mot egen befolkning snur.

Steve Bannon leser ikke VG, men han leser meg.

Det samme gjør for øvrig Vladimir Putin, og i 2008 meldte til og med en av mine kvinnelige kjenninger i nye KGB tilbake etter en publisert artikkel, at "Sjefen hadde sagt at dette var det beste han hadde lest."

Jeg tar til meg all ros, om det er berettiget eller ikke.

For øvrig er det ikke slutt på sjokkene fra toppen av amerikansk politikk. Noe som ikke er så uventet når USA også er en fordekt russisk vasallstat.

Fra før av har FBI i det stille tatt både ekteparet Clinton og Barack Obama.

Det er ikke slutt med det.

I Washington D.C. kommer nå det ene politiske jordskjelvet etter det andre. Og snart opp i dagen alle sammen.

Hvordan det politiske landskapet vil se ut når Amerikas frigjøring fra det fordekte russiske herredømmet siden mellomkrigstiden begynner, er et åpent spørsmål. For dette blir en ny revolusjon som i følger vil overgå løsrivelsen fra Storbritannia i 1770-årene.

Min spådom er at det bare blir nye ansikter å se i ledelsen av USA.

Når løsrivelsen fra Kreml nå skyter fart.

I så måte er hva som skjer for lille Norge lite interessant for verden i forhold til hva som nå på samme tid skjer i Amerika.

Avsløringen av den russiskstyrte norske dødsskvadronens aktiviteter i Amerika, feller alt som er av toppledelse av USA, så langt jeg har oppfattet fra mine kilder innen etterretning.

Jeg må ta visse forbehold, for det skjer så mye akkurat når dette skrives. Likevel er jeg ganske sikker.

Verdens virkelige gang blir i hvert fall ikke den samme etter revolusjonsåret 2017. Så mye er helt sikkert.

Dramatikken på begge sider av Atlanterhavet er bare så vidt begynt.

Først etter en frigjøring fra Russlands fordekte grep og underliggende doble mafiasystem, kan Amerika i realiteten bli satt først. Med reelle muligheter til bli Great Again - hva som på norsk heter storslått igjen.

Alt annet er illusjoner. Deadly illusions.

http://www.vg.no/.../steve-bannon-er-tr ... /23912382/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron