Rettsstaten som kriminell mafiastat i Norge

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Rettsstaten som kriminell mafiastat i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Fre Mar 24, 2017 1:24 pm

Norulv Øvrebotten

Rettsstaten som kriminell mafiastat i Norge

Rettsstaten er en helt annen enn hva gamle kommunister og politisk korrekte har fremstilt den som følge av medvirkning til terror og massedrap i fem og et halvt år.


Det samme er det politiske teateret som mafiaadvokater har brukt staten til, også i spinningen av kontinuerlig bedrag på 69 lik gjennom mange år, som følge av å ha snudd den til en mafiastat og forbryterstat nok en gang ved hjelp av smarte metoder fra gamle KGB.


De gamle ml-erne og sv'erne, pluss ekstremister ellers, har jo hatt en blomstringstid sammen med mafiaen etter at Høyesterett gjennom Lundkommisjonen snudde forholdet mellom vinnere og tapere av den kalde krigen på hodet, slik at tapere ble vinnere og vinnere ble tapere. Ved bruk av klassiske bedragmetoder fra KGB.

Hva som særpreger dem som lurte alle til å gjøre dem til vinnere av den kalde krigen, er at de ikke er mottagelige for rasjonell argumentasjon og påvisninger av hva som er fysisk og rasjonelt mulig å gjøre. Fakta blir oppfattet som meninger.


Da jeg var student og sentral soldatttililtsmann på 1970-tallet, hadde jeg stor moro av å erte på medlemmer av AKP-ml som var datidens hjernevaskede politisk korrekte, etter egen mening. De var helt enøyde.


I dag finner du samme enøyde holdningen blant alle politiske mandariner samme hvor de hevder å skulle oppholde seg i det politiske landskapet. Høyre og Fresmkrittspartiet er like fullt av dem.


Så det eneste de forstår er makt, siden de ikke vedkjenner seg vestlige siviliserte verdier som argumentasjon på rasjonelt og logisk grunnlag. De dyrker alle illusjoner.

Aslak Sira Myhre er en gammel stalinist som er blitt direktør for Nasjonalbiblioteket som følge av det store politiske bedraget gjennom flere tiår, og du kan bare tenke deg hva som blir borte av viktig arkivmateriale når slike mennesker får kontrollen over nasjonale skatter.

Så det er mye utrenskning som må gjøres når spillet deres sammen med russerne, juristene, pressefolk og frimurerne sprekker. Subversjonen av samfunnet har vært enorm de siste 30 årene.

For ett år siden slapp jeg til mer i pressen med korreksjoner, i hvert fall enkelte steder, etter å ha blitt boikottet av de etablerte mediene siden 22. juli 2011, fordi jeg fortalte hva sant var om terroren, som 3 skyttere gjennomførte på Utøya denne dagen.


Jeg ga fort opp å fortelle i disse mediene hva som var mulig rasjonelt og fysisk å gjøre bare for ett enkelt menneske. Siden rasjonalitet ikke er blant spillereglene. Kun hjernevask etter solide kommunistiske oppskrifter har vært gyldig.

Les i kommentarfeltet til denne artikkelen i Dagsavisen 16 mars i fjor fra direktøren og kommunisten Aslak Sira Myhre, som for øvrig godt kjenner til virkeligheten og dødsskvadronen med folk fra Stasi og venstresiden, om hvilke vektige innvendinger som jeg hadde mot hans bevisste feilfremstilling av terroren og fasthamringen fra ham om at bare en enslig ulv sto bak alt sammen.


I en sivilisert rettsstat skulle slike argumenter ha hatt full gjennomslagskraft, men alle dem som står bak terroren, og har alt å tjene på at det ikke skjer en kontrarevolusjon mot dem, blir det å argumentere saklig som å skvette vann på gåsa.


De har ikke vært mottakelige for sannheten noen gang siden de kjørte denne bedragoperasjonen mot det norske folk.

KGB har funnet opp begreper som konspirasjonsteori og ytringsansvar, krig mot terror (krig mot krigen), pluss hundre andre bedragerske konstruksjoner, for å beskytte håndverket sitt, som de selv kaller konspirasjon, og det er jo nettopp hva yrket består av.

Dette er et fag.
Og alle som avfeier saklig informasjon og fakta om hva innholdet i den fordekte krigen består av med slike konstruksjoner i språket, er enten dumme, kunnskapsløse eller rene løpegutter for en fremmed makt her i landet.

Dette yrket og den stille krigen kan jeg.

Direktøren for en av våre nasjonalskatter har helt rett i at rettsstaten er et politisk teater i Norge, men det er på en helt annen og verre måte enn hva han har fått i oppdrag østfra om å skrive i avisene. Les hva jeg skriver til denne artikkelen.

Argumentene er like gyldige i dag som for ett år siden, og som sagt; det var 3 skyttere på Utøya, og jeg vet hvem de alle er.


Jeg er i motsetning til Aslak Sira Myhre en forsvarspolitiker med solid erfaring på toppnivå.

Når jeg forteller noe er det slett ikke for å lure befolkningen til fordel for en fremmed makt, men for å fortelle hva sant er om både terror og Norge. Så jeg kan dele min dype innsikt i den norske staten til det beste for befolkningen.

På et objektivt grunnlag.

Jeg kjenner lusa på gangen. Fra alle på den gamle politiske venstresiden i politikken.

Å beskytte egen sovjetkommunistisk terror ved hjelp av en fabrikasjon om en høyreekstremist og bruk av falskt flagg, er et gammelt kommunistisk knep, men det går dessverre likevel hjem i nye generasjoner som ikke kjenner historiens brutalitet siden statskuppet i Russland i 1917.


Det gjør jeg.
Med over førti års erfaring innen forsvars- og sikkerhetspolitikk i ulike roller gjennom dette livet, og med dødsskvadronen fra Stasi i senga i 27 år.

http://www.dagsavisen.no/nyemeninger/re ... r-1.702649


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Mar 24, 2017 1:24 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron