Noen fakta om regjeringen Erna Solberg og det nye landssvike

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Noen fakta om regjeringen Erna Solberg og det nye landssvike

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mar 16, 2017 11:39 am

Norulv Øvrebotten

Noen fakta om regjeringen Erna Solberg og det nye landssviket

Statsminister Erna Solberg er avslørt som en langvarig agent for Kreml og har vært i avhør uten å bli satt i fengsel. Hun har fortsatt kodenavnet "Simona" hos dagens KGB, etter å ha fått det da hun ble vervet som agent av kommunistiske STASI i Moskva-kontrollerte Øst-Tyskland, da hun var ung.

Erna Solberg hører til samme nettverket som en rekke medlemmer av dødsskvadronen, som utførte drapene på Utøya, og å flytte mennesker fra Sosialistisk Ungdom til Høyre har Kreml gjort siden 90-tallet, og en av Erna Solbergs gode venner fra Sunnmøre i denne fordekte russiskstyrte verden, og en god kjenning av meg også med fortid i SV, har nå tilstått at han var mannen som NRK filmet i strandsonen på Utøya sammen med lik av barn og ungdommer.

Han, resten av den faste dødsskvadronen og mafiaadvokatene for Kreml innenfor og utenfor domstoler i Oslo, fikk hjelp av Gro Holm i Dagsrevyen til å sladde bildet såpass at det ikke kunne fastslås med sikkerhet hvem det var som ved et uhell var blitt filmet av Dagsrevyen, mens skytingen pågikk og før noe politi var kommet til Utøya.

Gro Holm kjenner jeg fra NRK. Hun vet ikke hva en nyhet er, og er helt ubrukelig som profesjonell journalist, men ble belønnet med korrespondentstilling i Washington for NRK, etter å ha medvirket til systematisk cover-up av terroren i flere år.

Fra Washington produserer Gro Holm bare propaganda på vegne av de samme vennene som hun har her i landet. I første rekke for de største forræderne som USA forbereder seg på å sette i et vanlig fengsel for godt, etter å ha strammet gradvis inn husarrest for dem siden 20. januar, da de forsøkte å drepe både president Donald Trump og visepresident Mike Pence for smart å kunne sette inn Hillary Clinton som ny president over disse to planlagte likene ved hjelp av Barack Obama som i en slik nødssituasjon i henhold til konstitusjonen ville ha måttet ha gått inn i presidentembetet i en overgangsperiode.

Så det var et smart indirekte opplegg i flere etapper fra Kreml, men FBI avslørte det og reddet livet til de ferske politikerne i Det hvite hus.

Gro Holm har ikke bare vært en av de mest sentrale i NRK for å lyve befolkningen huden full om massedrap og terror i Norge, men er også gift med ambassadør Kai Eide i Utenriksdepartementet. Han er av like dårlig papir, om ikke enda verre. Uten at jeg skal brette ut hele rullebladet hans her og nå.

Når mafiaen i Oslo ikke klarte å drepe meg fra 2013 til 2014, til tross for stor innsats fra ledelsen for sykehuset her i Førde, fylkeslege, Helsedirektorat og dødsskvadronen fra Utøya, som forgiftet meg kraftig og påførte meg blodpropper, så jeg måtte på sykehus, ble det klart for advokat Johan Fredrik Remmen, som en rekke ganger har rost meg som "en usedvanlig begavelse", at russiske styrker måtte settes inn for å berge den gamle dobbelstaten under fordekt russisk herredømme.

Derfor har Stortinget vedtatt å stenge de militære radarstasjonene, FM-nettet som følge av at gamle STASI sitter med kringkastingssjefen også, samt ellers disponert på vegne av Kreml i så måte i lang tid nå. Ikke minst i det store bedraget av en langtidsplan for Forsvaret.

Som jeg ikke hadde noen problemer å gjennomskue, siden jeg har sittet i ledelsen av Forsvarsdepartementet med den intelligente Johan Jørgen Holst som sjef.

Jeg var da nestleder i styringsgruppen for en langtidsplan i Forsvaret.

Jeg avslørte allerede for tolv år siden at Josef Stalin fikk Norge meldt inn i NATO fra 1949 for etterretning og subversjon av andre land og befolkninger, først og fremst mot og av det amerikanske folk, på vegne av Kreml, etter at han indirekte hadde fått opprettet både CIA og NATO på sine premisser mot seg selv etter modellen fra "the Trust", som var sovjetkommunistenes store suksess på 20- og 30-tallet. Da Stalin opprettet politiske fluepapirer mot seg i Vesten for å fange og likvidere opposisjonelle russere, som ble lurt av disse falske motstandsbevegelsene.

CIA, NATO og de paramilitære gruppene i Europa, blant annet i Norge, ved navn som Stay behind og Gladio/Sverdet, er alle bygget indirekte opp av russerne av samme opplegget. Som et speilvendt skjold for dem, slik at de bak disse demningene har kunnet befeste hemmelig makt i Vesten i mange generasjoner.

Alle disse doble oppleggene som snur stater mot egne befolkninger, har de også kunnet bruke i Norge før, under og etter 22. juli 2011. Særlig den militære etterretningen og paramilitære Stay Behind fra skyggene.

Den ellers ubegripelige flyttingen av fly fra Andøya til Evenes, har også sin logiske forklaring ut fra strukturen på den norske staten, som i alle ledd har innlagt en strukturfeil til fordel for Moskva fra mellomkrigstiden av. Når du fragmenterer, ødelegger du alle opplegg, noe som er gjort med stor fart i alle deler av Forsvaret som en oppfølgning av massedrapet på eget folk for indirekte å styrke det gamle hemmelige herredømmet fra øst.

Den gamle superhemmelige bunkeren som russerne og norsk militær etterretning har drevet under flyplassen i det doble opplegget for hele flystasjonen, er ifølge mine kilder moden for utskiftning, og da bestemte Kreml at det like godt kunne bygges et helt nytt dobbelt opplegg for overvåkning av nordområdene på Evenes.

Den norske regjeringen under Erna Solberg, hennes kollega fra KGB, Jan Tore Sanner med flere, har forberedt en stor innmarsj av russiske styrker og stridsvogner når våren får tak i nord for å gjøre et fordekt herredømme helt åpent og redde mafiaen og det politiske kartellet i Oslo.

Derfor har Norge og Russland nå bygget ut veinettet på begge sider av grensen over Storskog for at en russisk invasjon skal gå greit.

Justisminister og frimurer Anders Anundsen fikk bygget et helt meningsløst gjerde mot flyktninger på grensen til Russland for å avlede oppmerksomhet fra hva som var det viktige å gjøre, nemlig å gjøre alt klart for russiske stridsvogner. For å redde hele systemet for russerne når hele terroropplegget etter 22. juli 2011 sprekker.

Dette er fakta både om personer i ledelsen av Norge og hva de har gjort og gjør. Jeg har gode kilder innen internasjonal sikkerhet og etterretning. Som følger utviklingen av det nye landsforræderiet med lupe.

Hvor store styrker USA har på plass i Norge etter hvert vet jeg ikke, men jeg antar at de er overalt. Så det smeller nok snart.

http://www.dagbladet.no/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron