Norge - den første russiskkontrollerte dobbelstaten for fall

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Norge - den første russiskkontrollerte dobbelstaten for fall

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:39 pm

Norulv Øvrebotten

Norge - den første russiskkontrollerte dobbelstaten for fall i Vesten

"Du får ikke høye tanker om mennesket etter noen år i denne bransjen," sa Russlands president og mangeårig offiser i nye og gamle KGB, Vladimir Putin, i et intervju for noen år siden.


Høye tanker om mennesker i særlig Norge har heller ikke ledende politikere i dagens USA.

Dette registrerer jeg på løpende tilbakemeldinger over Atlanteren.

President Donald Trump får gjennom mine analyser daglig innsyn i en doblet og forkledd mafiastat av de sjeldne, og han og medarbeidere trekker naturligvis paralleller til andre vestlige land og ikke minst sitt eget, USA.


Skal USA bli storslått igjen, må det fordekte russiske herredømmet og underliggende dobbelstater i Vesten bort. Det er helt logisk.


Josef Stalins gamle og smarte dobling av vestlige stater innebærer jo at de i realiteten er stjålet fra nasjonale befolkninger. Av en fremmed makt.

Intet mindre.

Norge blir først ut i avviklingen av dobbelstater i Vesten.

Hvis ikke dobbelstatene i Tyskland og Frankrike klapper sammen før russisk mafia blir tvunget til å gi opp makten over Oslo og dermed Norge.

Med NATO-sjef Jens Stoltenberg i sin hule hånd som statsminister i Norge, kunne Kreml fra 2001 sentralisere politiet etter kun eget behov uten å ta hensyn til den norske befolkningen overhodet.

Det ble opprettet et politidirektorat i Oslo etter mønster fra gamle KGB, og dette gjorde snikdrap og terror mye lettere å gjennomføre.

Frimurere og mennesker med manglende integritet ble satt inn i alle nøkkelstillinger for lov, rett og sikkerhet generelt, og for politi og forsvar spesielt.

Odd Reidar Humlegård var en korrumpert sjef for den sentrale spesialenheten for drapssaker, Kripos, og hadde allerede kamuflert drapssaker for russisk mafia og etterretning, da terrorangrepet i Norge skjedde 22. juli 2011.


Så å forfalske alt som hadde med dette massemordet å gjøre, var nærmest en reflekshandling fra ham. Sammen med daværende politidirektør Øystein Mæland, som Jens Stoltenberg beleilig hadde satt inn i stillingen to måneder før angrepet.

På eget folk.

Psykiateren Øystein Mæland hadde ingen utdannelse innen jus eller politierfaring, men var en av Stoltenbergs nærmeste venner fra tiden i AUF, da de begge hadde svindlet det offentlige for store beløp i Arbeiderpartiets ungdomsorganisasjon AUF.

Da Øystein Mæland hadde gjort sin del av narrespillet over 69 lik før, under og etter 22. juli 2011, ble han i 2012 flyttet over til ledelsen for Helsedirektoratet som assisterende helsedirektør.


Denne overflyttingen ble gjort for at psykiater og medvirkende til massedrap i lånt politiuniform, Øystein Mæland, sammen med den øvrige ledelsen i Helsedirektoratet, og i fordekt koordinasjon med den samme dødsskvadronen fra massakren på Utøya, skulle kunne gjennomføre et drap på meg også.


På mest mulig diskret og utad troverdig vis.

Denne planen ble satt ut i livet for alvor i 2013 ved hjelp av gift, og bare flaks og en sterk kropp reddet livet mitt.

Jeg var den eneste med stor tyngde og erfaring fra toppnivå innen forsvar og sikkerhet som offentlig hadde fortalt hva sant var om terroren i Norge, og store resssurser fra Oslo ble satt inn for å bringe meg til stillhet.

Pengene strømmet inn til enhver kjeltring i Sunnfjord som kunne komme i kontakt med meg. Plustelig var det store husbiler rundt meg der det bare hadde vært armod før.

Statsminister Jens Stoltenberg trengte ikke gå langt etter Øystein Mælands etterfølger som politidirektør i 2012, siden sjefen i Kripos, Odd Reidar Humlegård, hadde lang erfaring med å forfalske politietterforskninger i drapssaker for frimurere og den organiserte kriminaliteten i landet.

Odd Reidar Humlegård har gjort en strålende innsats etter terrorangrepet også i så måte.


Ikke ett ord av det Humlegård har sagt har vært sant. I en sann sammenheng. Ikke ett eneste ord på de snart fem årene med ham som øverste sjef for politiet i Norge.

Bare cover-up i stadig nye lag av den underliggende sannheten.

Når nå hele narrespillet og opplegget for terroren sprekker, kommer politidirektør Odd Reidar Humlegård til å dra med seg mange politimestre inn i fengsel, hvis han slipper så lett unna, noe han neppe gjør når raseriet tar folket.

Ikke minst her på Vestlandet blir det mange tomme politiluer, for her har Humlegård altså gjort alt for at dødsskvadronen skulle ta meg også siden 22. juli 2011.


En rekke av skytterne på Utøya er jo fra Sogn og Fjordane.

Verre kan det knapt bli enn her i Førde, men den historien skal jeg fortelle i et helt annet land enn Norge.

Her er det for farlig. Før den grensesprengende kriminaliteten innen lov og rett er gjort noe med.

Det hvite hus og Pentagon har tenkt å begynne med Norge i den store avviklingen av dobbelstater i Vesten, og den russiske mafiaen som sitter med makten i Oslo kan bare begynne å pakke straks og stikke av til Moskva med dommerne i Høyesterett, riksadvokat, statsadvokater, regjeringsadvokat og alle andre frimurere i spissen.


Pluss ledelsen av Forsvaret. Før de blir blåst ut av den organiserte kriminaliteten som de alle er kapslet inn i.

Kommentar bmo:
Ja, takk for din innsats Norulv Ø. Jeg forventer et ras av systemet i Norge- hvor mange nå blir satt til ansvar for sitt svik og dobbelt rolle i sitt embete. Det er fryktelig å erkjenne at massemordere har sittet og tatt livet av tusener av mennesker med hjelp av stjålne midler fra fellesskapet i Norge. Vi er kommet til avslutningen for Kartellets fordervede polimikk inne på stortinget. Oppryddingen kommer, og det er allerede i gang. Poltitiet i Norge kan dere alle notere dere- er ikke tilstedeværende eller lojale til folket i Norge.
Dette til underretning. Det kommer til å skje saker som gjør enden på dem.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jul 21, 2019 8:39 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron