Det begynte i 2005

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Det begynte i 2005

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:37 pm

Norulv Øvrebotten
Det begynte i 2005

Jeg begynte å rulle opp KGBs smarte metoder i offentligheten fra 2005, uten fra begynnelsen å forstå hvor stort omfang smart bedrag kamuflert som smart jus hadde i Vesten. Det vet jeg langt bedre nå, sju år etterpå. Ikke rart at det har stått om livet for meg en rekke ganger i disse årene.


En av følgene av de stadig flere avsløringene mine på Internett var altså at Russland slo til med terror i Norge i 2011 for å befeste kontrollen over det gamle systemet som ble etablert før krigen. Siden det nå var truet. Det er kun i denne identifiserte russiske konteksten som jeg har fortalt om, at Anders Behring Breivik og massedrapene er relevant. Alle andre forklarende sammenhenger er irrelevante og uten reell betydning.


I en mafiastat blir det benyttet leiemordere. Som godt kan sitte i fengsel en tid for jobben. At det er mulig å skape mye kamuflasje ved å lage egne narrespill i narrespillet ved bruk av psykiatere og jurister rundt mennesker, er ikke noe nytt fenomen.


Alt slikt avleder publikums fokus fra hva som er relevant og viktig, nemlig hvem som har den virkelige makten i Norge og hvordan den nå bli befestet. Nok en gang. Under alt dette røykteppet som er mulig å lage ved hjelp av terror og bedrag.

Samspillet mellom Oslo tingrett og påtalemakten om å skape enda mer maskering av virkelig hensikt og bakgrunn for terroren, er bare hva du må forvente i Norge. Det eneste du kan være sikker på for fremtiden, er at det kommer til å bli enda mer bedrag. I saksbehandlingen. Det kan du være helt sikker på.


En trapp vasker du ovenfra og ned. Anders Behring Breivik hører til på nederste trappetrinn. Samme hvor mye kamuflasje som riksadvokaten og andre norske jurister på toppen prøver å lage for å berge seg selv.

En følge av å ha vært med i forsvars- og sikkerhetspolitikk i så mange år, og til overmål å ha opplevd å være med å tape den kalde krigen selv om du var på riktig side, er at du forstår hva som har skjedd med deg og rundt deg i livet som du har levd.


Når først det russiske spillet i det negative rom er identifisert. Det er samme bedragmetodene hele tiden.

Det er mange andre enn Anders Behring Breivik som skal i fengsel.

Mange liv kunne ha vært spart og mye lidelse kunne ha vært unngått, hvis jeg hadde blitt hørt tidligere.

Tross alt har jeg beskrevet den aktuelle konteksten siden 2005 i all offentlighet. Terroren burde gjøre den mer forståelig, ikke ha motsatte følger.

Samme handlingsmønster som jeg har funnet i Norge og andre vestlige land, går igjen i USA, hvor terror og bedrag fra jurister går like mye hånd i hånd. Med enorme følger siste tjue årene for et tidligere fritt land.


USA var en gang et symbol for frihet for alle mennesker som mente at vi var født frie og skulle forbli det. Helt til russerne spilte den før så stolte nasjonen av hele sjakkbrettet. For deretter å lure befolkningen med å gi den håp. Smart demokrati er ikke vestlig. Det er en oppfinnelse som er gjort i øst.


I et slikt østlig demokrati kan du smart trylle bort et helt valg til nasjonalforsamlingen. Det skjedde i Norge allerede i 1939, og det er en viktig hendelse som er umulig å bortforklare på rasjonelt vis.


Det kan kun skje ved hjelp av enda mer bedrag.
Så blir da også bedrag lappet over bedrag kontinuerlig i disse prosessene.
Det er et karakteristisk trekk som går igjen. I øst som i vest.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo ... d=10043232


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jul 21, 2019 8:37 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester