The secret russian bedrag teknikker åpenbart

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

The secret russian bedrag teknikker åpenbart

UNREAD_POST BmOnline » Fre Sep 15, 2017 4:14 pm

Norulv Øvrebotten

The secret russian bedrag teknikker åpenbart

Ultra i etterretningen som varer i årevis er ikke så sjeldne som du tror.

Den om den makt over vesten som du kan lese om her i 2005, etter at jeg hadde brukt mange år med forskning i den mest hemmelige bedrag teknikker av kreml.

Jeg fikk gjennombruddet i etterforskningen i 2002, men jeg hadde store problemer med å overleve en rekke attentat i 2003.

Derfor kunne jeg ikke fortsette å etterforske og begynne å publisere på internett noen resultater av min forskning så langt før sommeren 2005.

Mine funn var en følelse innenfor den samfunnet, og derfor ble dette hemmelige hemmelige prosjektet født.

En annen undercover som varte mye lenger var venona.

Den og dekoder av kreml telegrammer i usa under wwii startet etter krigen og varte i the1980 ' s.

Den-prosjektet var ikke noe sammenlignet med det vi har oppnådd etter å ha identifisert de sofistikerte og hemmelige bedrag som har blitt brukt av moskva i hundre år. Fra micro til macro.

Å erobre og kontrollere verden i hemmelighet.

En av den i denne boken om venona døde i 1998, tre år etter at prosjektet ble kjent offentlig, bare 42 år gammel. Han var en fremragende forsker.

Kgb tar ingen sjanser i arbeid for å skjule at kreml har doblet seg, og dermed stjålet den fra de nasjonale folkene for lenge siden. Som vårt ord.

Myrde folk er brød og smør til den hemmelige tjenester.

- jeg vet det. Bedre enn noen andre.

https://www.amazon.com/Venona-Secrets-E ... 0895262754
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron