Politmester Kaare Songstad i Bergen

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Politmester Kaare Songstad i Bergen

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:34 pm

Norulv Øvrebotten
Hvofor skal jeg legge fram noen helseattest, politmester Kaare Songstad i Bergen? :-) I stedet burde du bevise at det var noe sant grunnlag for å ta fra meg førerkortet fra først av. Noe det ikke var.

Du og politidirektør Humlegård sammen med dødsskvadronen fra Utøya og ambassadøren i Israel, og helsevesenet i Sogn og Fjordane, prøvde jo å drepe meg i et attentat som innebar akutt dødelig mageblødning kombinert med falske anklager om at jeg var syk og kunne drepe hvem som helst når som helst i et klassisk dobbeltopplegg etter mønster fra KGB i juni i år, og mislyktes totalt. Selv om det var så vidt legene ved sykehuset i Tel Aviv klarte å stanse blødningen.
politim i bergen Kaare Songstad.jpg
Politim i Bergen Kaare Songstad, tok førerkortet fra Norulv- nå synes jeg de bør begynne å oppføre seg som folk.


Siden løgnene som ble lappet over forgitningen ble formidlet gjennom Interpol i Paris, ble de tatt alvorlig av israelsk politi i begynnelsen. Jeg ble kastet i fengsel og deretter overført til et mentalsykehus på det falske grunnlaget i tre uker, og konklusjonen her er er at alt var løgn og bedrag fra Norge. Som vanlig. Jeg har jo et plettfritt rulleblad.

Dere kan ikke annet. Enn å lyve og bedra.

Jeg har ikke noen av de fiktive sykdommene som jeg er tillagt som følge av politiske narrespill i Norge de siste tjueto årene. Ikke noen av dem.

Jeg er helt normal. (Og la meg legge til: Jeg hadde ikke NATOs høyeste sikkerhetsklarering som medlem av Forsvarsdepartementets ledelse uten å være det. Tross alt er du utsatt for mange måneders gransking i slike sensitive klareringer. 8)

Jeg er dokumentert langt mer pålitelig enn noen politimester i Norge. Dere ville aldri ha fått det, noen av dere.

Og så tror dere at slike vanvittige overgrep kan gjøres uten straff? Det skal vi nok se på. Hvis ikke Kreml holder en hånd over dere.

Her i Midtøsten hadde politiledere som dere blitt lynsjet på gaten. Dere ville ikke ha overlevd ett døgn.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jul 21, 2019 8:34 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron