Ingen skal komme og si at de ikke visste eller ikke forsto

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Ingen skal komme og si at de ikke visste eller ikke forsto

UNREAD_POST BmOnline » Man Nov 20, 2017 10:21 am

Norulv Øvrebotten

Ingen skal komme og si at de ikke visste eller ikke forsto terroren i Norge

Under helt ekstreme forhold hjemme i Norge fortalte jeg straks hva som var skjedd 22. juli 2011 og siden jeg kjente de kommunistiske bedragmetodene, kunne jeg nesten dag for dag forklare hendelser på nettet og sette dem inn i den rette konteksten etter hvert som staten og andre spant bedrag på de 77 likene som var grunnlaget for narrespillet som skulle befeste det gamle russiske herredømmet.

Nå er Norge styrt med disse bedragmetodene i alle år etter at Kreml gjennomførte et smart statskupp med virkning fra 10. januar 1940 ved hjelp av frimurerne, Høyre og Arbeiderpartiet, samt kongehuset.

KGBs bedragmetoder går igjen som en rød tråd i all saksbehandling av viktige forhold i landet. Narrespill har vært motoren som har drevet utviklingen, og like mye i Norge som ellers i Vesten hvor Stalin fikk doblet statene og på den måten frekt stjal dem fra nasjonale befolkninger. Blant annet også i USA.


Jeg har i det siste gitt flere tilbakeblikk til innlegg og analyser som jeg har skrevet på Facebook og Google+ opp gjennom årene. For seks år siden skrev jeg et innlegg med tittelen "Bak fiendens linjer".

Da klarte jeg å komme meg ut av og bort fra- ved god hjelp av venner i april i år. Hvis ikke jeg var blitt hjulpet ut av Norge i siste liten, ville jeg ikke i dag ha skrevet disse linjene fra et trygt sted i utlandet. I eksil. Jeg ville ha vært død.

Ingen skal komme i ettertid hjemme i Norge og si at de ikke visste eller ikke forsto.


Jeg har forklart alt sammen. Også lenge før bedragoperasjonen som ble satt i gang 22. juli 2011, og som har rullet og gått med stadig flere lag av bedrag i langt over seks år.

Jeg skrev følgende 20. november 2011:

Bak fiendens linjer

I fjor på denne tid raste et samlet storting og en oppbrakt norsk presse mot terrorberedskap og vakthold som USA hadde rundt ambassaden sin i Oslo.

Det ble ropt på en ny Lund-kommisjon og vaktholdet ble kalt et overgrep fra en supermakt mot et lite land.

Alt sammen var et narrespill som var spunnet på et påstått ulovlig forhold som viste seg å være bare tull og tøys. Politiet la i sommer bort hele saken. Intet straffbart forhold.

Narrespillet var igjen et opplegg innen bedrag for å bruke USA som påskudd til å skjule at Russland sitter med den virkelige makten i denne dobbelstaten. Slik Moskva har gjort siden statskuppet i 1939.

Du sørger for at andre blir beskyldt for overgrep på usant grunnlag når du selv står bak overgrep på sant grunnlag.

Kontradiksjoner blir alltid brukt i det russiske spillet i det negative rom.

Nå var det den norske staten, ikke den amerikanske, som hadde manglende terrorberedskap og vakthold rundt egne bygninger.

Det skulle vise seg i sommer. På en kjent dato: 22. juli.

Alle unnlatelsene av å etterkomme krav om å stenge gater rundt regjeringskvartalet og sørge for bedre beskyttelse, var bevisst trenert av dem som jobber for Moskva i skyggestaten.

Dette terroranslaget for å befeste og styrke den maskerte kontrollen som Russland har over Norge, har vært planlagt lenge.

Følgene var som forutsatt. Det norske folk sluttet opp om systemet. Det var narret igjen. Krigens logikk er ikke lineær, den er paradoksal. Derfor ble følgen slik.

Bombeeksplosjonen 22. juli beviste at USA hadde god grunn til å frykte for sikkerheten til de ansatte ved ambassaden i Oslo. Den ligger utsatt til på Drammensveien.

Stortinget fordømte vaktholdet, på komplett usant grunnlag.

Denne politiske handlingen beviser ikke bare at den norske nasjonalforsamlingen kan la seg lure trill rundt til å gjøre hva som helst, den beviser også at Stortinget er og blir relevant som en trussel mot din og min sikkerhet generelt og ikke relevant som en beskyttelse for sikkerheten vår.


Stortinget har nemlig opptrådt slik i alle viktige forhold for Norges sikkerhet siden før krigen. Forhold blir snudd på hodet.

Dette er handlingsmønsteret.

Saksbehandlingen som har slike følger, er som regel i realiteten russiske narrespill.

Et maskert herredømme fra Moskva er nå langsomt i ferd med å bli snudd til et åpent, og som en følge av denne prosessen øver nå Norge mer og mer militært sammen med Russland.

USA, som oppdaget at Norge hadde vært en internasjonal sviker og bedrager i alle år i 2005, har dermed fått langt sterkere grunner for større vakthold rundt ambassaden og andre interesser i Norge. Etter at konteksten i nord ble forstått.

Myndighetene i USA vet at å være i Norge, er i virkeligheten å oppholde seg bak motstanderens linjer i den globale maktbalansen. Som hviler like mye på kjernefysisk avskrekking i dag som for 22 år siden.

Med de følger som det har. Samme hva som offisielt blir sagt. I festtaler.

Russiske krigsskip er i ferd med å bli et vanlig syn i norske farvann.

Amerikanske krigsskip er sjelden her. Siste gangen var faktisk i september, og da krevde USA at det norske forsvaret stilte med 150 mann til å holde vakt mens skipet lå en kort stund ved kai i Tromsø.

Norge blir sett på som en del av Russland. NATO har ingen relevans for maktpolitiske realiteter i så måte. Norge er fortapt.

Norge er et land som neppe blir mye savnet. Blant dem som er til å stole på. I den frie verden generelt. Hvor vi ga alle et ord som er klebet til oss for alltid. Nemlig honnørordet Quisling.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re:Mot borgerkrig i Europa og Vesten

UNREAD_POST BmOnline » Ons Des 13, 2017 1:48 pm

Norulv Øvrebotten
i går kl. 12:48 · Eilat, Southern District, Israel ·

Mot borgerkrig i Europa og Vesten

Jeg har postet denne kommentaren til en artikkel i Resett.no:

I 1995 skrev jeg som sjefredaktør en lederartikkel i Rogalands Avis hvor jeg sa at du må være naiv hvis du tror at en brann i underetasjen ikke sprer seg oppover hvis den ikke blir slukket ordentlig.

Dette skrev jeg på bakgrunn av den blodige borgerkrigen i det oppløste Jugoslavia som overgikk det mest i barbari på den tiden.

En landsomfattende markedsundersøkelse i A-pressen samme året viste at Rogalands Avis skilte seg ut fra andre aviser i konsernet ved at et stort antall lesere i Stavanger-området sa at de holdt avisen bare på grunn av redaktørens ledere.

Makta i Oslo likte dem slett ikke. Jeg ble brutalt overfalt og mistet nesten livet. Analysene mine av nyhetene hjemme og ute ble borte i 1996. Med mannen.

Den kommende borgerkrigen i Europa blir blodig, og Jugoslavia vil fortone seg som himmelen sammenliknet med hva som vil skje i et land som Frankrike når det først tar av.

Og ikke tro at nordmenn er noe mindre barbariske enn i Jugoslavia i en borgerkrig. Tyske soldater var vettskremte da de møtte sogninger, sunnfjordinger og vossinger som sloss som villmenn under kampene i Valdres i 1940.

Det er lagt opp til en perfekt storm også her hjemme. Altfor lenge.

De som styrer landet har bevisst lagt opp til en borgerkrig og en brann som vi sklir sakte inn i.

Det bør alle innse. Spesielt etter hva som er hendt de siste seks årene. Siden sommeren 2011.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Fylkesleger lar seg misbruke av makthaverne

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:29 pm

Norulv Øvrebotten

Fylkeslege Per Steinsland og fylkesmann Anne Karin Hamre i Sogn og Fjordane sammen med ledelsen i Helsedirektoratet truer jo unge leger som Halvard Seljesæter i Førde med å ta fra dem lisensen hvis de ikke tar fra folk førerkortet på grunnlag av fabrikkerte blodprøver uten at bilen er rørt en gang fra den som mister førerkortet, noe jeg opplevde da jeg sist ble forsøkt drept for å slutte å fortelle sannheten om statens terror mot eget folk 22. juli i et arrangert overfall fra Oslo i 2013 og 2014.

I 2003 tok Politidirektør Ingenlin Killengreen og politiet i Florø fra meg våpnene da jeg ble overfalt og forgiftet for å verne om statens medlemmer av dødsskvadronen i Sogn og Fjordane uten at jeg hadde vært inne på tanken om å bruke dem en gang. Jeg har tross alt vært en av Norges mest betrodde mennesker som langvarig forsvarspolitiker med høyeste sikkerhetsklareringer og fremstående verv i Forsvaret fra 1978 til 1994.

Tingretten i Førde lar seg i likhet med tingretten i Stavanger lett koordinere med Kremls mafiaadvokater i hovedstaden. Noe jeg har opplevd mer enn nok. Gulating lagmannsrett er like korrumpert og kriminell med frimurere, politiske aktivister og andre kjeltringer i svart kappe og kamuflerer drap og drapsforsøk fra staten som alle andre domstoler. Ikke minst Høyesterett. Som ikke er annet enn et familievernkontor for Kremls frontfamilier i Oslo.

Drapet på en annen av forsvarsminister Johan Jørgen Holsts sekretærer, Anne Orderud Paust, i 1999 i prefabrikert regi av riksadvokat, politi og dommere var av samme slaget og er også avslørt som følge av å ha avdekket de kommunistiske teknikkene innen bedrag som alltid blir brukt innen lov og rett i Norge.

Selvsagt skal jeg, når jeg har ovelevd, ha alle straffet for slik ekstrem sammenhengende kriminalitet siden 1995 enten de er å finne i offentlig forvaltning eller ikke og som har begått kriminelle handlinger mot meg de siste to tiårene i Stavanger og i Førde enten det er snakk om aktive handlinger eller straffbare unnlatelser. Særlig er jeg opptatt av at alle innen lov og rett blir sittende inne som følge av sin sosialrettslige stilling i samfunnet.

Først er det imidlertid større fisker som skal tas. Det har jeg forståelse for.

Blant dem er etter hvert helsedirektør Bjørn Guldvåg som både medvirket til 22. juli 2011 som medlem av den hemmelige 22. juli-gruppen som narret alle, og senere i tilsvarende narrespill og det nye drapsforsøket mot meg i 2013 og 2014 sammen med sin assisterende direktør Øistein Mæland fra AUF og Arbeiderpartiet. Denne psykiateren og gamle kameraten fra AUF-svindelen av Jens Stoltenberg, ble uten jusutdanning eller politierfaring satt inn for ett år som politidirektør under selve utførelsen av statens massedrap av nasjonens barn sommeren 2011 for indirekte å styrke seg selv under fortsatt fordekt herredømme under Russland.

Siden både Jens Stoltenbergs og Erna Solbergs regjering har brukt enorme summer gjennom First House og andre propagandaorgan på å stemple meg med psykiske sykdommer, skal jeg opplyse at om at i jus er ikke skader verken av gift eller noen annet noen sykdom.

Absolutt ikke er det tilfelle. Og de som i helsevesenet har medvirket til å fremstille giftskader som følge av KGBs klassiske metoder fra den norske staten som noe slikt, og skadet meg enda mer, og ikke gitt meg relevant medisinsk behandling for å berge livet mitt, men tvert om gjort det motsatte og gjort snikmordere og seriemordere ansvarsfrie per deres definisjon om sykdom basert på illusjoner, så disse morderne har gjentatt handlingene år etter år, har følgelig medvirket til enorme forbrytelser mot meg.

Helsevesenet har hele tiden gjort det lettere for mafiaadvokater i landets øverste påtalemakt og domstoler i koordinasjon med dødsskavdronen i staten å skade meg fysisk alvorlig gang på gang i over tjue år.

Så jeg har levd i et helvete. Helt forsvarsløs.

Terroren og torturen har vært ekstrem.

https://www.helsedirektoratet.no/.../or ... n/ledelsen
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Ingen skal komme og si at de ikke visste eller ikke fors

UNREAD_POST Pistolereo » Søn Des 29, 2019 9:24 pm

Nå har Tore Sandberg levert Pistolen som ble benyttet på Orderud gård til Kripos. Nå har i hvert fall den opprinnelige eieren fått den, og kan således trylle bort beviset som alle har siklet etter. Følgelig vil ikke Kripos fortelle en døyt om hvem som hadde den- fordi det da vil bli bråk av slikt. Kripos vet nemlig meget godt hvem som har benytten den- og vil ALDRI fortelle en døyt om hvem som benyttet den, fordi det ikke er en mann, men ei stasi-julie som også eier sokken som ble funnet på Orderud gård.
Pistolereo
 


Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron