Siste ANROP vil ikke bli annonsert på Gardermoen- helt sykt

Jeg arbeidet innen samferdsel, 30 år i Luftfartsverket.

I dag kalles det Avinor.

Moderator: BmOnline

Forumregler
Både statens Vegvesen og Luftfartsverket ble rasert av Globalistene.

Siste ANROP vil ikke bli annonsert på Gardermoen- helt sykt

UNREAD_POST BmOnline » Man Mar 21, 2016 11:51 am

Nå har globalistene innført sin blinde, steingale politikk også på Gardermoen som ble bygget i stedet for Hurumlandet- som var det rette stedet for den nye flyplassen på østlandet.

Tenk det dere, de annonserer ikke siste anrop på Gardermoen ved avganger. Jeg har arbeidet i en mannsalder ved Luftfartsverket. Vi visste jo at Gardermoen var et dass av en plassering av ny-flyplassen, pga tåke-problemene om høsten.

Men nå har de blitt ennu mer "tåkete", på innsiden av avgangsterminalen hvor jeg skulle ut å reise her for 4 dager siden.

Ved avgang på ettermiddagen fra Gardermoen til Ålesund kom det opp flere endringer på gaten. I hytt og gevær.
Og det var jo greit nok, men så skal dere se. Tenk, jeg fikk også SMS på moblilen hvor det kom nye beskjeder om endringer på gate for avgang til Ålesund. Det var først Gate 19.

gate_19.jpg
Her kom første SMS om å gå til Gate 19
på ENGM Gardermoen Lufthavn.


Men så kom det en ny melding om Gate 15. Nå hadde jeg ikke joggesko på meg denne dagen.

gate_15_2.jpg
Så kom det en ny SMS, men da med Gate nr 15, til Trondheim-
og ikke Gate 13, hvor mitt fly stod klar for Ålesund.


Jeg stod ved Gate 15, og plutselig får jeg se min egen koffert stå på asfalten på utsiden av flyet. Og det var like før flyet skulle gå. Jeg kontaktet da en "figur" i Gate 15 og gjorde de oppmerksom på at min koffert stod på bakken utenfor flyet. De skulle skjekke. Ganske riktig, det var min koffert- og de sa videre at mitt fly allerede var dratt-. Men jeg så jo flyet stod der og flydøren var ikke lukket.

Så det var elendig informasjon, utrolig- ja det var en av våre nye landsmenn som sa at flyet var dratt, tenk det. Og så viste det seg at de hadde sendt meg FEIL GATE NR på SMS. Det skulle være Gate 13. Fikk ingen unnskyldning, og jeg måtte selv ta kontakt med den andre Gaten og fortelle hva som hadde skjedd. Da var det en person som var blitt syk ombord i det flyet, slik at det ikke kunne gå. Men klokken var da ennå ikke passert 15.05, som var avgangstiden. Således fikk jeg omsider komme ombord på rett fly, takket være at jeg så kofferten stå ute på asfalten.

Dette takket være denne idiotiske IKKE ANNONSERE siste avgang. Jeg BER nå om at Norwegian og Bjørn Kjos tar disse nissene i ørene på Gardemoen, slik at man får lik praksis som alle flyplassene har, nemlig å annonsere slike plutselige endringer ved avgang. Dette som jeg opplevde var jo rene lotto trekningen om å finne rett gate på Gardemoen den 18. mars 2016- kl 14.55.
Det kom ikke mindre enn to Ambulanser for å hente en av passasjerene, men heldigvis så kunne passasjeren gå ut av flyet selv. Og jeg kunne gå ombord, da en halv time forsinket.

Denne annonseringen de ellers har, om deres bagasje som står alene som vil bli destruert, er nå ute på dato. Dere skulle heller fjerne dette tøvet- fordi sikkerheten har aldri vært noe å slå helene i taket for, generelt- jfr Utøya 22. juli 2011.
Globalistenes enorme skuespill fortsetter på neste side.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Samferdsel

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron