På bilferga i dag

Jeg arbeidet innen samferdsel, 30 år i Luftfartsverket.

I dag kalles det Avinor.

Moderator: BmOnline

Forumregler
Både statens Vegvesen og Luftfartsverket ble rasert av Globalistene.

På bilferga i dag

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 03, 2020 8:46 pm

I dag da jeg dro over med ferga, så gikk jeg inn og kjøpte meg is på serveringen. Da så jeg damen i serveringen var liv redd- og så helt nedtrykt ut. Jeg så straks at hun trengte en oppmuntring.
Du skal bare ta det helt med ro, ikke bry deg om disse skrullene som skriker over seg om Corona her og der og 1 m avstand pluss mva osv, ikke tenk på det- gjør som før. Dette er kun løgn og bedrag for å skremme opp folk, og dermed ta dem som blir redd og stikke nåler i dem- slik at de virkelig blir meget syke- det er planen deres. Videre må du ikke bruke maske, fordi da vil hjernen din få for lite surstoff over tid, og du kan lettere gjøre store feil som du ellers ikke ville gjøre- som er globalistenes varemerke- å ha noe negativt å si om deg i jobben din. Så ikke bruk maske- det er farlig over lang tid. Du får mye co i deg i stedet for frisk oxygen. pga masken. Dette vil de ALDRI opplyse folket om. De lyver.

Så smil og vær glad- gjem det i ditt hjerte så skal det gå helt bra med deg. Damen smilte opp og ble totalt forandret, mine venner. Gjør det du også- til dine medmennesker.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Samferdsel

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron