I denne forvirringens tid.

Politikerne er med i hemmelige losjer og gir blaffen i hva det er folket vil, må fjernes. Stem derfor klokt på Norgespartiet, som har definert seg utenfor v-h aksen på det kuppede stortinget.

Nå kommer avsløringene på løpende bånd. Det er ingen vits i å stemme på de som er på dagens storting, pga kuppet i 1940.
Forumregler
Rikspolitikerne bedriver et skittent spill bak ryggen på det norske folk. http://bmonline.no/html/eu_69.html

Les om det ulovlige kartellet her: http//bmonline.no/html/kartellet.html
Http://bmonline.no/html/wetland.html

I denne forvirringens tid.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Ons Apr 23, 2014 5:46 pm

I denne forvirringens tid.

Jeg tror de fleste må være enige: Vi lever i en temmelig forvirrende tid. Men ikke alle er enige i min følgende, bastante påstand - som er denne: Det hele er planlagt – nettopp for å skape kaos – slik at befolkningen lettere skal kunne manipuleres.

SLUTTRESULTATET som fremkommer når en del brikker i det politiske narrespillet legges sammen, er alt annet enn hyggelig, men gir grunnlag for påstanden over.(Etterfølgende er på ingen måte ment å være en fyllestgjørende beskrivelse av den påståtte forvirring og kaos, men kanskje et lite bidrag til å avsløre noe av den galskap som eliten har pønsket ut i lang, lang tid). Derfor tar jeg mitt utgangspunkt i Grunnloven - nettopp i jubileumsåret 2014.

NASJONALSTATEN var våre forfedres idé-grunnlag – og dermed det frie, ansvarlige enkeltmenneske i et friest mulig samfunn. I motsetning til vår tids røvergløgge maktmennesker – var våre forfedre nemlig kloke. De så derfor med den største skepsis på maktkonsentrasjoner. De var klar over at makt korrumperer, og at et desentralisert samfunns-system derfor er det fornuftige. MEN - hva har foregått – og hva har blitt resultatet?

OGSÅ etter 2.verdenskrig har sentralisering vært det forførende idè-grunnlag blant tidens såkalte elite, eller om man vil – globalistene. Det nærmest vrimler i dag av slike tilhengere av ”Den Nye Verdensorden”. (Her i landet, som ellers i verden). I Norge er det først og fremst Arbeiderpartiet som har gått i spissen. MEN det er fullstendig galt å legge all skyld på dette partiets politikere og tilhengere. ”De andre” har nemlig ikke vært en tøddel bedre, har det vist seg. Og flere detaljer i den sammenheng bør være en oppgave - nettopp for profesjonelle journalister og redaktører - å avsløre. Deretter kan de fremlegge fakta i klartekst for sine lesere. (Amatørskribenter som for eksempel undertegnede har ofte problem nok med å få spalteplass i de mange papiraviser). Subsidiering av disse bør nå tas opp til bred debatt. Man må heller kanskje satse mer på sosiale medier, nettaviser, og i tillegg ”jungeltelegrafen”?

UKULTUREN som i mange år har vist seg på kryss og tvers innenfor politiske partier og organisasjoner, er i seg selv skremmende. Hva som kommer - gjenstår selvsagt å se. Vi kan vente oss litt av hvert, tror jeg. Og bildet blir enda mindre tiltalende, når den samme ukulturen også er kommet til syne i medier. (Bare det å antyde slikt fra en amatørskribent – diskvalifiserer antakelig for tildeling av spalteplass). Jeg gjør likevel et forsøk, håper på spalteplass og satser på videre formidling - nettopp via ”jungeltelegrafen”.

FOLKEOPPLYSNING omkring tidens nazisme/fascisme/sosialisme/kommunisme (som egentlig er ett fett) må fortsette. For følgende påstand fra en annen kilde er formulert helt korrekt: ”Dessverre er det slik i dag at vår største folkesykdom heter UVITENHET”.

JA – i denne villfaren og forvirringens tid: Hvor mange skjønner egentlig et kvekk?

Thorbjørn Andersen.
Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Politikere som ikke lytter til grasrota, graver sin egen grav.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron