EN VIRKELGHET SOM OVERGÅR FANTASIEN

Politikerne er med i hemmelige losjer og gir blaffen i hva det er folket vil, må fjernes. Stem derfor klokt på Norgespartiet, som har definert seg utenfor v-h aksen på det kuppede stortinget.

Nå kommer avsløringene på løpende bånd. Det er ingen vits i å stemme på de som er på dagens storting, pga kuppet i 1940.
Forumregler
Rikspolitikerne bedriver et skittent spill bak ryggen på det norske folk. http://bmonline.no/html/eu_69.html

Les om det ulovlige kartellet her: http//bmonline.no/html/kartellet.html
Http://bmonline.no/html/wetland.html

EN VIRKELGHET SOM OVERGÅR FANTASIEN

UNREAD_POST Amund G » Ons Okt 14, 2015 6:40 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

EN VIRKELGHET SOM OVERGÅR FANTASIEN.

Hva er det egentlig som holder på å skje i Norge? På meg virker det som absolutt alt er ute av kontroll, der politikerne ikke sjøl veit hva de skal gjøre, der de håper på et under, mens flyktningstrømmen bare øker på fra dag til dag. Sjøl har de i årevis vært med på å legge grunnlaget for denne invasjonen som vi nå ser komme mer og mer til syne. Og der de var vaksinert mot alle som prøvde å advare mot akkurat dette.

Ja, det mens de fremmede lurer seg inn i landet, for å leve her, uten å klipe i arbeid. Mens norske skattebetalere har blitt flådd for at disse menneskene skulle kunne oppholde seg her i vårt velferdssamfunn, uten å yte det minste.
Og nå vil denne strømmen av såkalte flyktninger komme til å prege alle budsjetter i flere år framover. Ja, som nevnt, dette må vi alle være med på å betale. Spesielt ille er det at vi som ser og har sett denne galskapen, vi blir tvunget til å bla opp for å betale for vår egen undergang. Slikt er det svært frustrerende å tenke på!
Hvor mange som vil komme i år og til neste år, det kan ingen med sikkerhet si. Men prognosene viser at dersom 50.000 slike såkalte migranter ankommer, da vil dette koste oss minst 50 milliarder kroner over de neste fem åra. Men det kan komme 100.000, og da begynner nok panikken å ta de fleste, skulle jeg tro?
I flere tiår har jeg prøvd å argumentere for fornuften, men til ingen nytte. De arrogante, opphøyde og virkelighetsfjerne ”idealistene” som har dominert media i snart en generasjon, de er nå i ferd med å miste sitt moralske overherredømme, og er vel trolig i ferd med å se virkeligheten, de også?
Og jeg er heller ikke i tvil om at regninga vil bli langt høyere enn de antydede 50 milliarder som Erna Solberg kom med i dag. Mens jeg er langt fra like optimistisk hva angår politikernes oppvåkning. Dessverre lukker de øynene for virkeligheten, ikke minst overfor disse menneskene som tviholder på en ideologi som ikke hører hjemme i siviliserte land. Ja, vi snakker om en farlig og religiøs overbevisning av en mennesketype som ikke vil gi slipp på sin tro, uansett hva som skjer. Og det, mens mantraet blant uansvarlige politiske ledere er at ”dette må vi jo la dem få lov til, for vi har jo religionsfrihet”… Jomen sa jeg smør!
Nei, det er liten tvil om at selvpiskingen er mer populær enn noensinne, der virkeligheten overgår fantasien. Og det, mens statsministerens under sin redegjørelse på Stortinget tirsdag, klarte å stå der å fortelle at nordmenn og andre ”høyreekstreme” som meg, nå er blitt til en fare, ja verre enn hjemvendte IS-krigere. Der PST derfor må bygge ut en beredskap for å overvåke nordmenn som ikke har gjort annet galt enn at de er glad i sitt fedreland og sitt folk. Og som ønsker å bevare det for kommende slekter. Ja tenk det, nå er gode nordmenn blitt til en sikkerhetstrussel, slik som under 2.verdenskrig, da nazistene satt med makta…

Men, så lever vi da også i bakvendtland, og knapt en kjeft reagerer lenger. Lurer virkelig på hva de ansatte i PST selv tenker?

NARVIK, 13.10.2015 AMUND GARFORS
Amund G
 

Gå til Politikere som ikke lytter til grasrota, graver sin egen grav.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron