Det blinker noen varsellamper, også for Norge.

Stortinget hevder at vi har et demokrati i dette landet. Men sannheten er at vi har et parti-diktatur.
Den 7. mai 1969 etablerte europabevegelsen et eget Kartell inne på tinget- som er i strid med både Norges Grunnlov og Straffelovens § 83.
http://bmonline.no/html/eu_69.html

Moderator: BmOnline

Det blinker noen varsellamper, også for Norge.

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Man Jul 13, 2015 9:43 pm

Det blinker noen varsellamper, også for Norge.

Sognepresten i Halden – Jan Boye Lystad – brukte de ordene innledningsvis i sin artikkel ”Bare i Hellas?” (Halden Arbeiderblad, 3. juli). Altså før det viktige valget i det landet.

BEKYMRINGER syntes jeg å spore i artikkelen, men valget gikk greit for seg, og med et resultat som demokrater bør være fornøyde med. (Man får bare håpe at fortsettelsen også blir oppløftende - nettopp i det landet som er omtalt som ”demokratiets vugge”).

APROPOS varsellamper: Jeg kan vise til flere som har gjort en imponerende innsats - med forsøk på å varsle nettopp det norske folk om hva som i årevis har foregått - også her i landet. MEN - sensuren i en rekke norske aviser er strengere enn mange er klar over. Og i den forbindelse siterer jeg noen ord av forfatter - og selv en fremragende pressemann:
”Mediene synes å ha forlatt sin viktige rolle som folkeopplyser. Den eksistensielle krise som nasjonen befinner seg i, eksisterer åpenbart ikke. Ledende politikere og intelligensia later til å funnet sjelefred i felles taushet og salig uvitenhet.” (Fra boken: ”NORGE – Et hjerne- finans- og maktkontrollert samfunn?” av Per-Aslak Ertresvåg).

UNDERTEGNEDE lurer i tillegg også på dette: BEGRIPER de antydede som fikk denne mentale ørefiken, alvoret i dagens situasjon - og hva de selv har bidratt med?

HELT til slutt: Fremmøtte i Immanuels kirke i Halden, 17. mai 2015, kunne høre festtalen til tidligere partipolitiker for Høyre - Georg Apenes, som forlengst har advart mot EUs datalagringsdirektiv. (Dette direktivet har i senere tid også kommet mer i fokus som et overvåkningsverktøy). MEN - vi sover og sover. Hvor lenge?

Thorbjørn Andersen. Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til INNVANDRINGENS galskapskap mot Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron