Systemtro og vantroe

Stortinget hevder at vi har et demokrati i dette landet. Men sannheten er at vi har et parti-diktatur.
Den 7. mai 1969 etablerte europabevegelsen et eget Kartell inne på tinget- som er i strid med både Norges Grunnlov og Straffelovens § 83.
http://bmonline.no/html/eu_69.html

Moderator: BmOnline

Systemtro og vantroe

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Jan 15, 2020 4:53 pm

Godag alle! Guds fred.

Eg fikk dette i meldingsboksen min nå fra en venn. Virker interessant. Kan hende flere vil høre og se det.

"Mye av samme dritten vi ser idag, korrupte som ønsker å berike seg selv på folkets penger, selv om det dreper folket og samfunnet, om hvorfor regjeringen i Norge ikke bryr seg om folket, forklarer løgnene msm i main steam media, hvorfor landegrenser og nasjoner skal viskes bort, hvorfor plutselige dødsfall og tilsynelatende selvmord skjer, hvorfor "staten" angriper folket, osv osv.
Men at dette kan brytes, er klart tilstede, sier produsenten i slutten av filmen .
Se filmen i 2 timer, og spar 20 år i arbeidet med ditt menneskerettighets arbeide; for etter filmen vet du hva som er viktig å avsløre, dokumentere og ved offentliggjøring nedkjempe pga de korruptes agenda tåler ikke dagens lys, sier produsenten i filmen ."



Forstå en ting alle dere som støtter denne ondskapen ved å kritisere meg og mine frihetsforkjempere, og Menneskerettighetsforkjempere, som forsøker å opne øynene på dere og varsle om ondskapen som styrer oss alle.

Tror dere virkelig det er hjelp i å angripe meg og andre ? Putte oss inn i psykiatrien og fengsle oss, for å få stoppet oss?. Altså det er jo samme metodene de har brukt hele tiden. Fatter dere ikke det, de som ikke er kriminelle blant dere ?

Vi skal komme igjen med utdypende informasjon i en annen epost. Men kjære dere alle. Vær så snill jeg ber på mine knær. VÅKN OPP.


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)
Elmer Solberg
 

Re: Systemtro og vantroe

UNREAD_POST Elmer Solberg » Fre Jan 17, 2020 5:48 pm

Godag.



Sidan eg meinar det har relevans til saka, det anten du er truande eller ikkje, så deler eg dette med dykk her.

Det er kopiert rett frå Bibelen Gud Ord. Frå Nettbibelen.

Peters andre brev

Kapittel 2
Men det fantes også falske profeter i folket, og på samme måte skal det opptre vranglærere blant dere. De skal lure inn vranglære som fører til undergang, og til og med fornekte den Herre som har løskjøpt dem. Dermed fører de seg selv snart i fortapelse. 2 Mange kommer til å følge dem i deres utskeielser, og sannhetens vei vil bli spottet på grunn av dem. 3 De er ute etter penger og farer med dikt og bedrag for å slå mynt på dere. Men alt lenge har de hatt dommen hengende over seg, og fortapelsen venter på dem.
4 For Gud skånte ikke de engler som hadde syndet, men styrtet dem ned i avgrunnen, hvor de holdes i varetekt i mørke huler inntil dommen. 5 Heller ikke sparte han den gamle verden. Det var bare Noah, rettferdighetens talsmann, og sju andre han lot overleve da han førte storflommen over de ugudeliges verden. 6 Byene Sodoma og Gomorra dømte han til ødeleggelse og la dem i aske; han gjorde dem til et avskrekkende eksempel for dem som senere ville leve et ugudelig liv. 7 Men han reddet den uskyldige Lot, som led under det umoralske liv de hemningsløse menneskene førte der. 8 Ja, denne rettskafne mannen som bodde midt iblant dem, pintes dag etter dag helt inn i sin rettferdige sjel når han så og hørte alt det onde de gjorde.
9 Herren vet altså å utfri de gudfryktige av prøvelser, men å holde de onde i forvaring inntil straffen på dommens dag, 10 først og fremst dem som følger sitt urene, sanselige begjær og forakter den myndighet som er over dem.
Disse menneskene er frekke og selvsikre, og uten å skjelve spotter de englemakter. 11 Ikke engang engler som står enda høyere i makt og styrke, kommer med spottende ord når de anklager dem for Herren. 12 Men disse menneskene spotter det de ikke kjenner, og er som dyr uten fornuft, som av naturen er bestemt til å fanges og gå til grunne. Så skal de da også gå under i sitt forfall 13 og få lide vondt for det onde de har gjort. De nyter å svire ved høylys dag. De er til skam og skjensel for dere når de spiser sammen med dere og sitter og fråtser, nytelsessyke som de er. 14 De er stadig på utkikk etter skjøger og kan ikke få nok av synd. De forfører ubefestede sjeler, og de kan kunsten å kare til seg. Under forbannelse er de! 15 For de har forlatt veien som går rett fram, og er gått vill. De følger i samme spor som Bileam, Beors sønn, han som bare hadde syn for den lønn han kunne få for sin urett. 16 Men han ble vist til rette for sin misgjerning; et umælende esel talte med et menneskes stemme og stanset profeten i hans galskap.
17 Disse menn er som kilder uten vann og tåkedotter som virvler i vinden. Det dypeste mørke har de i vente. 18 For de taler store ord om tomme ting, og med sanselige lyster og utskeielser lokker de dem som nettopp har sluppet bort fra slike som lever i villfarelse. 19 Frihet lover de, men de er selv slaver av det moralske forfallet. Det en ligger under for, er en også slave av.
20 For når noen har lært å kjenne vår Herre og frelser Jesus Kristus og er kommet fri fra det urene i verden, og de så igjen fanges av dette og ligger under for det, står det verre til med dem enn før. 21 Det ville vært bedre for dem om de aldri hadde lært å kjenne den rette vei, enn at de først kjenner den og så vender seg bort fra det hellige bud som ble overgitt dem. 22 Da er det gått med dem som det treffende heter i ordtaket: Hunden vender tilbake til sitt eget spy, og: Ikke før er grisen vasket, så velter den seg i sølen.

Eg tenkjer det er fleire enn meg som kjenner seg igjen i dette. Utan at eg dermed hevdar å vere eit betre menneske enn nokon av dykk andre. Nei det skulle teke seg ut.

Med ynskje om ei Velsigna og God Helg til dykk alle.



Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)
Elmer Solberg
 


Gå til INNVANDRINGENS galskapskap mot Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron