Når våkner folket?

Vi må skifte ut hele kartellet på stortinget med interessene som våre fedre var opptatt av. Forkast KARTELLET som finnes der og sett inn nye koster. Folket skal ikke blø, pga mordere på tinget! Norgespartiet er den eneste løsningen! Les mer:

http://bmonline.no/html/kartellet.html
Forumregler
Arbeiderpartiet har med sin handling over tid vist at de vil rive nasjonen Norge i stykker, derfor i søppeldunken med det rød-brune grumset, AP og SV. Landssvikeren Einar G hadde KGB kodenavnet "JAN".

Når våkner folket?

UNREAD_POST Thorbjørn Andersen » Man Jan 12, 2015 6:05 pm

Når våkner folket?
Spørsmålet må bety at undertegnede mener at også nordmenn sover – sier sikkert noen lesere. (GALT – for jeg mener faktisk i ramme alvor at folk til og med har sovet lenge). Det er min bastante mening!
FLERE enn undertegnede har for lengst vært av samme oppfatning. (Jeg sikter til blant andre forfatteren av boken ”SOV, mitt lille NORGE” – Per-Aslak Ertresvåg). Han er en av dem som i årevis har gjort en stor og imponerende innsats for å alarmere og opplyse oss andre om årsaken til også vår tids politiske galskap, Boken kom ut allerede i 2008, og følgende sitat fra boken gir i dag kanskje større gjenklang): ”Landet Norge var en vakker illusjon som ennå holdes oppe ved hjelp av hykleri, løgn og skjulte handlinger. Mektige krefter utenfra er i ferd ned å erobre oss innenfra, med hjelp fra norske medløpere.”

KRAFTSATSEN er særdeles alvorlig - nettopp fordi vi har sovet tungt og lenge. Alt for lenge. For påstanden kom som nevnt på trykk allerede for flere år tilbake. Spørsmålet i overskriften for dette innlegget er det derfor nå på høy tid å få et svar på.
NEVNTE forfatter har belyst tidens problemer og dilemma også i to andre bøker: ”NORGE – Et hjerne- finans- og maktkontrollert samfunn?” og ”Makten bak makten”. Bøkene danner til sammen en trilogi med et innhold som ALLE nå må ta på alvor og reagere på! For skrittvis har galskapen pågått i lang, lang tid, og blitt akseptert av folkeflertallet. Så, nå kan alle skylde på hverandre. Her kan det derfor bli liv – dersom sunn fornuft fortsetter å utebli.

BOKEN ”Farvel Norge” av historiker Jon Hustad, tar også for seg tidens utfordringer i klartekst. Og ”MAKT-MYTER-MEDIA” inneholder til overmål mange faktaopplysninger som er særdeles relevante i dagens situasjon, der redaktør Frode Fanebust i tillegg bruker følgende undertittel som betegnelse på det hele: ”Det er mye verre enn du tror”.
FREMKOMNE faktaopplysninger i de nevnte 5 bøkene må formidles videre til flere borgere.

Der ligger en stor utfordring.
DESSUTEN: Samtlige nevnte 5 bøker foreslås å være obligatorisk lesning i studiet av tidens politiske tilstander. Og helt til slutt: Enda flere redaktører og journalister må nå slutte å sensurere eller ignorere fakta. (Slikt har nemlig pågått alt for lenge, og det er stikk i strid med all tale om åpenhet). Så, der fikk dere den!

Thorbjørn Andersen. Halden.
Thorbjørn Andersen
 

Gå til Norsk Politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron