Høstfarger.

Vi må skifte ut hele kartellet på stortinget med interessene som våre fedre var opptatt av. Forkast KARTELLET som finnes der og sett inn nye koster. Folket skal ikke blø, pga mordere på tinget! Norgespartiet er den eneste løsningen! Les mer:

http://bmonline.no/html/kartellet.html
Forumregler
Arbeiderpartiet har med sin handling over tid vist at de vil rive nasjonen Norge i stykker, derfor i søppeldunken med det rød-brune grumset, AP og SV. Landssvikeren Einar G hadde KGB kodenavnet "JAN".

Høstfarger.

UNREAD_POST BmOnline » Ons Nov 01, 2017 3:03 pm

Høstfarger.
At brunfarget løv faller til jorden når høsten kommer – er naturlig - og slik det skal være. Det tror jeg alle leserne er enige om.
BRIKKER i det politiske, gigantiske narrespillet har også lett for å falle på plass – hvis man setter seg ned og i perspektivet betrakter hendelser omkring. (Jeg sikter til den nærmest altomfattende sosialiseringsprosess (les: nazivirksomhet) som har foregått - også etter 2. Verdenskrig, og videre fremover til i dag). Assosiasjoner kommer lett med et åpent sinn.
GALSKAPEN – (denne nazivirksomheten) – må opphøre! Hvordan? Det er det store 1000-kronerspørsmålet, som i morgen må løses med fornuft!

DEBATT må til, etter min mening: En debatt som vel egentlig for lengst skulle vært foretatt?

DERFOR etterlyser jeg andres mening. For den debatten må vi være voksne nok til å ta. Enig?


SÅ, var det dette med spalteplass. (Spalteplass, redaktør, er en nødvendig forutsetning for at en slik meningsytring skal finne sted)
. MEN - noen vil sikkert mislike det, for fakta vil sannsynligvis fremkomme. Om ikke annet – så via jungeltelegrafen. Og, hva da?
NOEN – spesielt en del partipolitikere og byråkrater - vil helt sikkert få skallebank?! MEN- det er til pass for dem etter hva disse i årevis har vært med på overfor andre norske borgere.
Bevisst eller ubevisst.
POLITISK, IDEOLOGISK debatt - er hva som må til for å avsløre det hele.
Hvem våger?

Thorbjørn Andersen.
Halden.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norsk Politikk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron