Synnøve skriver om Gro og Co, dvs jgs 1994

Juristen Synnøve Fjellbakk Taftø avslørte globalistenes planer, Eøs-avtalen og jesuittenes planer om maktovertakelse, jfr Jonas G Støre, AP.
http://bmonline.no/html/taftoe.html
Forumregler
Landsforræderne på Stortinget har i vente § 83 i Straffeloven vil innhente dem: § 83. Den som retsstridig søger at bevirke eller at medvirke til, at Norge eller nogen Del af Riget bringes under fremmed Herredømme eller indlemmes i anden Stat, eller at nogen Del af Riget løsrives, straffes med Hefte i mindst 8 Aar eller med Fængsel fra 8 Aar indtil 21 år.

Synnøve skriver om Gro og Co, dvs jgs 1994

UNREAD_POST BmOnline » Tir Aug 22, 2017 10:29 am

Snorre Tansrud skriver:

LES OG LÆR HVORDAN VI BLIR LURT AV VÅRE FOLKEVALGTE.

Synnøve Fjellbakk Taftø ble tvangsinnlagt av Gro Harlem Brundtland og Jonas Gahr Støre når hun i '94 varslet om sviket. Og folk stemmer på ham fortsatt. Det er skummelt! Anne Færder var Legen som Gro H B benyttet ved Oslo akutten alene for å sette Synnøve ut av spill.

Synnøve Fjellbakk Taftø

6. mars kl. 13:45 ·
8. marstale fortsetter
Det norske folk sa nei ved folkeavstemninga i november 1994 og da fekk han Jonas G Støre panikk. I hui og hast fekk han han Morten Wetland og han Erik Møse tel å laga en folkerettslig nullitet som dokk finn på Internett under tittelen Multilateral avtale med Island av 29.12.94.

EU-kommisjonen va ikke fornøgd og vedtok 1.januar 1995 en forordning med straffetiltak på fiskerisektoren fordi Norge ikkje hadd ratifisert dagen før som avtalt i Korfuavtalen.
Siden har vi vært EUs lydigste medlem. Det e særlig på strafferettens område at vi ha gjennomført bestemmelsa som strir mot Norges statsforfatning. Vi har innført inkvisisjonsprinsippet som står i klar motstrid tel det norske anmeldelsesprinsippet, aller verst e det med straffebudan om korrupsjon.

Tjenester og gjentjenester gaver og gjengaver, dugnader og fellestiltak, det e norsk handelsrett i et nøtteskall.

No ha ho Eva Joly, godt hjølpen av en rådgiver i Justisdepartemangets lovavdeling klart å kriminaliser alt det norske og innført fransk føydalrett med regnskapskontroll og rapporteringsplikt. Forarbeidan tel de norske korrupsjonsbestemmelsan e hemmeligstempla og ho bugge Fougner som satt i straffelovrådet ha i rettsak etter rettssak førsvara folk som rammes av joly-bestemmelsan, men forgjeves.

Som eksempel på ke gæle det kan bli kan eg nevn bokholdern som i Hålogaland Lagmannsrett var dømt tel 9 måna ubetinga fengsel før at han ha følgt sjefens ordre om å bokfør ei hestevogn som brakkerigg. Den som anga han va revisor, som etter norsk rett skal vara eierens mann.


Men det verste sviket mot norsk kultur og norsk rett ha han Jonas G Støre og AP gjort på innvandringsbestemmelsan. Etter FN-konvensjonen om statsløse personers rettigheter, som Norge, men ikkje de ainner Schengenlandan e part i, ska statsløse ha samme rettigheter som nordiske borgera i Norge. Men ho Widad Yousef ifrå Bodø mått fær tel Tyskland før å gift seg med en statsløs palestiner som ho ha vøre forlova med i årevis. No ha dem fått ei datter som e født med cystisk fibrose, men faren får ikkje innreisetillatelse tel å kom på sykehuset og vara i lag med kone og barn.

Og ho Hawo Farha frå Fauske fekk beskjed om at det va ovesst om faren tel heinners datter kuinn få kom tel Norge overhodet.
Det e så eg kainn skrik blod, men eg skrik det samme som eg ropa då eg holdt 8. marstale på Mo i 1992: Vi førtjen nokka beire.

Tel høsten e det Stortingsvalg. Eg kjem ikkje tel å stem og oppforder alle nordlendingan tel å følg mett eksempel. Føl nån at det e ei borgerplekt å stem, så stem senterpartiet som ha målbøre saken om de nodlandske allmenningene.

Paroler

Universet forbyr abortus provocatus (ap)
Tillat privat adopsjon av embryoer
Rettferdighet for tyskerbrudene.

Kommentar bmo:

Ikke stem på noen av disse som er på V-H aksen- fordi de lyver og vil fortsette med det-.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Aug 22, 2017 10:29 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Synnøve Fjellbakk Taftø så galskapen i UD.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron