Gjør den kommende borgerkrigen kortest mulig

Nasistene fikk seg toppjobb hos Einar Gerhardsen. Han benådet dem etter 9 mnd i fengsel. Denne sannheten er det ingen aviser som skriver om. De samme individene startet i 1949 opp Europabevegelsen i Norge. I 1969 startet de opp Europabevegelsens stortingsgruppe.
Forumregler
Nazistene i Norge trodde at man ble fri for nazister ved å erklære Knut Hamsun å være en ekte nazist, og så straffe ham- så skulle alt bli så stuerent.
De er så frekke, tenk Hamsun ble kastet ut av Adolfs gode selskap, Hamsun var en god nasjonalromantiker på linje med Bjørn-Stjerne Bjørnson, Henrik Wergeland, aldri noen nazist.

Gjør den kommende borgerkrigen kortest mulig

UNREAD_POST BmOnline » Tor Okt 26, 2017 3:35 pm

Norulv Øvrebotten
Tel Aviv, Israel ·

Gjør den kommende borgerkrigen kortest mulig

Med KGBs bedragmetoder kan du snu alt opp ned og alltid vinne.

Og nordmenn og andre kan juble og tro på frigjøring, når slavebindingen fra KGB og russisk mafia blir strammere og strammere.

Drapene på ungene våre fra den norske staten blir nå hyppigere og hyppigere. For å lure oss til å slutte opp om russisk mafia som eier den norske staten og oljefondet med hud og hår.

Hvis du tror de rikeste menneskene i Oslo og Moskva har tjent pengene på ærlig vis, er du naiv. De har tappet statskassen direkte og indirekte. I dag ruller nesten alle pengene i statskassen inn i private lommer i Oslo.

Alle formuer som er tjent siden det russiske statskuppet i Norge skal inndras og hver eneste kapitalist og frimurer og barnemorder skal kjenne hva frigjøring egentlig er. Om de så skal lynsjes. Hvis Norge skal bli fritt.

Alternativet som Erna Solberg, Jens Stoltenberg og andre politikere fra alle fylker arbeider for i sitt landsforræderi er å bli utvisket som nasjon og inngå i det russiske imperiet fullt og helt. Helt åpent. Slik alle kapitalister i Vesten higer etter nå for å berge seg selv og pengene sine.

Høyrefolk er de mest trofaste for Moskva i Norge.

Jeg er en ekte sosialdemokrat. Det burde du også være.

Ikke vær så naiv som i 1945.

Da Kreml befestet det fordekte herredømmet over Norge ved hjelp av forræderne som de hadde brukt til et statskupp i landet før krigen og deretter lagt landet åpent på Stalins ordre for marionetten Adolf Hitler. Som da var hans venn og allierte.

Så Norge ble knuget i en nazistisk okkupasjon mens den norske kuppregjeringen til Stalin og kongefamilien som hadde medvirket både til Stalins statskupp og Hitlers invasjon, levde på stor fot i England. Med gullet fra Norges Bank og inntektene fra alle sjømennene de ofret i konvoier for Moskva.

Du er lurt i 84 år. Ved hjelp av KGBs smarteste bedragmetoder, som jeg var den første analytiker i verden til å indentifisere og avsløre.

Jeg kan aldri komme tilbake til Norge, fordi jeg har fortalt sannheten om 22. juli og blitt torturert på sovjetisk vis for det, så jeg måtte rømme landet til politisk asyl i utlandet i april, men andre i Vesten setter pris på meg, så jeg skal klare meg.

Hvis ikke den norske statens dødsskvadron klarer å ta meg, slik den nesten klarte ved hjelp av den norske ambassaden her i Tel Aviv i juni.

De vil alltid prøve å drepe. Slik det virkelige Norge er.

Jeg er virkelig fri i dag og lever ikke på noen illusjon. Med de farlige virkelige følger som det har. Alltid.

I Norge blir det ingen frigjøring fra fremmedstyre før du finner fram våpen og er modig. Noe du ikke kan være uten personlig intgritet.

Slik du har en fordømt plikt til å være overfor de mange landssvikerne av i dag.

Om vi skal drepe hver eneste jurist, frimurer og embetsmann og kvinne i landet. Noe vi trolig må gjøre.

Den kommende borgerkrigen bør gjøres så kort som mulig. USA støtter oss mot staten og de offenlige ellers ansatte og ledere som går Kremls ærend i ett og alt, slik du har sett etter 22. juli 2011.

Alle vet at dommerne i Oslo, Stavanger, Førde og ellers er korrumperte til margen og styrt av frimurere, så hvorfor skal de få lov til å fortsette med landssviket sitt? Du mister ungene dine på det.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Krigen i Norge, 1940-45

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron