Hvorfor så enormt hat mot Greta Thunberg?

Politikere som ikke lytter til grasrota er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten

Administrator BmOnline Forum

Hvorfor så enormt hat mot Greta Thunberg?

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 30, 2019 10:29 am

Hvorfor så enormt hat mot Greta Thunberg?

Skriver en bajas på forumet, diskusjon.no- hvor jeg svarte med dette innlegget- og ble slettet.

Tenk for en nolldus av en moderator? Jusst det- han heter Øistein, men behøver neppe å være navnet- fordi på diskusjon.no er ALLE fake navn, utenom min profil.


Løft litt på øyelokka folkens, så ser dere hvem som står bak og skyver på...

Hun blir brukt som et toalettpapir, intet annet. Og hvem tror dere som skyver på??

Og hvem er det de skyver på?

Svarene er alltid i dag, det motsatte av 1960- det er FEMINISTENES GLOBALE og Steingale AGENDA som kommer skikkelig for en dag, og ingen ser- hva det har ført med seg??


Kvinner i ALLE topplederstilligner- purk og skurk, forsvar og fallitt.. men sysakene var det hun skulle ta seg av..


Visste dere ikke at det var kun kvinnfolk på broen da Fregatten Helge Ingstad gikk beserk på Askøy?


Ikke en mann var å se i mils omkrets- og det vil de IKKE fortelle oss i feminist nyhetene NRK, TV2 eller Dagbladet og Aftenposten- nei.

Må si som ei god dame i Sverige, nå blir jag så trøtt- jag tror jag emigrerar til Svappavarre- da hun bodde i Gjavle. Krim opp og krim ned..dreping og skyting døgnet rundt..


[https://www.facebook.com/aila.talsi.9/videos/608010676075676/?t=10](https://www.facebook.com/aila.talsi.9/v ... cation=ufi)

Og hør en liten bagatell mine venner, husk Damer vet mye bedre.. :mrgreen:
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Kulturhistorie og bevaring

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron