Italia under total lockdown.

Politikere som ikke lytter til grasrota er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten

Administrator BmOnline Forum

Italia under total lockdown.

UNREAD_POST Elmer Solberg » Tir Mar 17, 2020 8:37 am

To:
anders pedersen<apgamvik@live.com>;


C/c:
linda.hafstad@jd.dep.no<linda.hafstad@jd.dep.no>;guttorm.aanes@jd.dep.no<guttorm.aanes@jd.dep.no>;ambassaden.oslo@gov.se<ambassaden.oslo@gov.se>;oslamb@um.dk<oslamb@um.dk>;emb.oslo@mfa.is<emb.oslo@mfa.is>;sanomat.OSL@formin.fi<sanomat.OSL@formin.fi>;oslo@maec.no<oslo@maec.no>;emb.oslo@maec.es<emb.oslo@maec.es>;lo@lo.no<lo@lo.no>;tips@dn.no<tips@dn.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;israel@oslo.mfa.gov.il<israel@oslo.mfa.gov.il>;ukinnorway@fco.gov.uk<ukinnorway@fco.gov.uk>;postmottak@smk.dep.no<postmottak@smk.dep.no>;smkinfo@smk.dep.no<smkinfo@smk.dep.no>;lederkk@rotary.no<lederkk@rotary.no>;post@dnfo.no<post@dnfo.no>;tips@document.no<tips@document.no>;tips@nordlys.no<tips@nordlys.no>;marit.skog@nordlys.no<marit.skog@nordlys.no>;helge.nitteberg@nordlys.no<helge.nitteberg@nordlys.no>;np@presse.no<np@presse.no>;Norsk Presseforbund<pfu@presse.no>;offentlighet@presse.no<offentlighet@presse.no>;sissel.wessel-hansen@nordlys.no<sissel.wessel-hansen@nordlys.no>;gaute.bergsli@nordlys.no<gaute.bergsli@nordlys.no>;oystein.barth.heyerdahl@nordlys.no<oystein.barth.heyerdahl@nordlys.no>;torgeir.braathen@nordlys.no<torgeir.braathen@nordlys.no>;torje.d.johansen@nordlys.no<torje.d.johansen@nordlys.no>;schibsted@schibsted.no<schibsted@schibsted.no>;kundesenter@ntb.no<kundesenter@ntb.no>;Folkehelseinstituttet@fhi.no<Folkehelseinstituttet@fhi.no>;postmottak@mattilsynet.no<postmottak@mattilsynet.no>;postmottak@ude.oslo.kommune.no<postmottak@ude.oslo.kommune.no>;svsandn@online.no<svsandn@online.no>;stockholm.cc@eda.admin.ch<stockholm.cc@eda.admin.ch>;oslo@eda.admin.ch<oslo@eda.admin.ch>;rembassy@online.no<rembassy@online.no>;consul@online.no<consul@online.no>;genkons@online.no<genkons@online.no>;osl.vertretung@eda.admin.ch<osl.vertretung@eda.admin.ch>;norvoice@online.no<norvoice@online.no>;post@nored.no<post@nored.no>;post@mentalhelse.no<post@mentalhelse.no>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;camilla.viken@unicef.no<camilla.viken@unicef.no>;marit.petersen@unicef.no<marit.petersen@unicef.no>;kontakt@unicef.no<kontakt@unicef.no>;jean-yves.gallardo@unicef.no<jean-yves.gallardo@unicef.no>;ellen.sandoe@unicef.no<ellen.sandoe@unicef.no>;hanne.lyngaas@unicef.no<hanne.lyngaas@unicef.no>;nilu@nilu.no<nilu@nilu.no>;postmottak@caa.no<postmottak@caa.no>;nrpa@nrpa.no<nrpa@nrpa.no>;post@niva.no<post@niva.no>;post@toll.no<post@toll.no>;pressevakt@toll.no<pressevakt@toll.no>;elmer@protonmail.com<elmer@protonmail.com>;kripos@politiet.no<kripos@politiet.no>;



Go'dag!


Vi er Nasjonale Varslergruppe

Rainer


Italia under total lockdown.


Arrestasjoner har begynt.

Vatikan har mistet makten.

Italia er to skritt foran.

Rainer

Maktskifte over hele verden på gang. NWO er ferdig? Corona og Defender 2020. Passer perfekt.

E Solberg Hva skjer? Hvem tar hand om paven og hans satans disipler ?

Rainer: Coronaviruset passer perfekt nå fordi det er en avledningsmanøver for øvelsen Defender 2020 som har skiftet navn til Schaef. Schaef er navnet på de alliertes militærkontroll på Tyskland og Italia etter 2. verdenskrig. Tyskland har aldri vært fri eller suveren og har alltid vært kontrollert av de allierte. Mao. USA, England og Russland. Øvelsen som nå skulle gå av stabelen er ikke en NATO øvelse men en øvelse av de allierte. Dvs. USA, England og Russland. Øvelsen er ikke en øvelse men et oppdrag med skarp ammunisjon. De korrupte statsledere i Italia, Tyskland og Vatikan blir tatt nå.

Blir spennende å se hvilke ringvirkningene dette har for Norge. Men også Norge har vært okkupert av Tyskland og ble frigjort av USA og Russland. Kanskje Russland, England og USA har mer makt over Norge enn vi aner? Kanskje på samme måte som Tyskland? Regner med at hele regjeringen i Norge må gå og alle andre i den dype staten i Norge som har begått bedrageri overfor det norske folk i årevis.

M Ellen, Rainer hva tror du det blir og hvordan håper du at det blir?

Rainer: Det som skjer nå verden rundt er at vi blir befridd fra onde makter. En Elitegruppe som styrer USA og som hadde som mål å innføre en NWO. Trump, Putin Og Johnsen går imot dette og har handlet. Coronaviruset er en avledning for at Defender øvelsen nå kalt Schaef- er ikke en øvelse lenger men et militært oppdrag av de allierte dvs. under ledelse av USA, England og Russland. Disse kreftene overtar makten rundt om i Europa og tvinger korrupte Elitefolk til å gå av og setter dem under husarrest blant annet.

Frigjøringen har begynt og vil bli avsluttet i løpet av mai. Den 9. mai holder Putin en konferanse i Wien og da får Tyskland sin suverenitet tilbake med nye grenser. Den vestlige gode kulturen blir reddet fra undergangen og migrantene får penger til å forlate landet.. Pengesystemet blir under statlig kontroll igjen og ikke privat, slilk det var nå. Samt rettsvesen blir erstattet med landets lov og det vil bli slutt på korrupsjon der også. Mye å glede seg til mao.

Henry: Takk Rainer for god info❤️

Bente: Rainer er det Nazisme, kommunisme du antyder???? Skal det være en bedre erstatning???? Er det det du antyder????? Det henger ikke jeg meg på....

Rainer: Bente, Ingen av delene.Trump Johnsen og Putin har ingenting med Nazisme og kommunisme å gjøre.

Morten: Tyskland var en høykultur med arkitektur og teknologi fra det glemte Tartaria. Derfor bla måtte landet og folket legges i grus av flere kriger.

Bente Statlig kontroll???? Det du skriver gir meg kuldegysning....

Danuta: Putin vil ikke han kommunisme? Kan du forklare det til meg Rainer ? Jobber ikke Putin for FSB og sionistene?

Rainer: At Putin vil ha kommunisme og at han er like ille som alle andre er bare tull og dum retorikk fra alle som ikke har lært seg noen ting. I gamle dager utviklet Sovjet psykologiske virkemidler for å fremme kommunisme i vesten. Og fremdeles i dag så tror de fleste at han er en slem mann og bare vil innføre kommunisme i vesten. Men hvis vi ser på det han gjør i Russland og hvilken politikk han fører så blir det tydelig at han arbeider for befolkningen og ikke for kommunisme. Han var i FSB ja, men alle som vil ha forandringer måtte arbeide i et korrupt system for å forstå hva som foregår og det betyr ikke at de er like korrupt som deres kollegaer. Alt hva vi hører fra vestlig media er blanke løgner. Avsløringer kommer nå på løpende bånd.

Danuta: Takk for at du gjør meg oppmerksom på ham.

Rainer: Bare hyggelig. Har du lest Anastasia-bøkene? Putin og myndighetene tok et par ting fra disse bøkene på alvår og ga alle ca 2 til 3 mål tomter gratis hvor de kunne dyrke sin egen mat og å selge den på markedet også uten at de måtte betale skatt av det. I dag kommer over 49% av all biologisk dyrket mat fra slike private hager også kalt Dacha. Russland er per i dag fullstendig selvforsynt.

Det ser bra ut dette spør dykk meg. Og er du ein blant alle dei som har vore med om å terrorisere dine landsmenn, kvinner og born, så ver du førebudd på å måtte forklare deg for Dommere i Folkedomstolen.

Men er du ikkje ein blant alle menneskerettigheitskrenkande individer, men ein redeleg og aller helst ein Gud-fryktig og Frelst mann, som fryktar Gud meir enn mennesker, så meld deg til teneste for Folkedomstolen, og Borgarvernet. Vi treng individer over heile landet, når vi no skal arrestere og dømma dei kriminelle iblant oss. Vi skal og få Gud og Jesus inn igjen i samfunnet vårt, og vi skal tilbake til den originale Grunnlova av 17 Mai 1814, og gjere den gjeldande. Sjå eige vedlegg vedrørande det.


Ziv Elizabeth

til Elmer

"Jeg må trekke litt på smilebåndet. Statistikken er helt i tråd med bibelens utfrielser :)

ca 140 millioner 'forsvinner' i 2020. 1, 4 billioner i 2026/27

Ikke gi satans disipler 'makt' de ikke har!

Nyt dagen i påvente av at illusjonens dager snart er over!"

Og tro dere alle meg. Jeg nyter hvert et sekund, fordi jeg vet hva som venter terroristene iblant dere. Samt at vi Frihetsforkjempere som har arbeidet imot denne sataniske eliten, skal få lønn for arbeidet.Vi har forsøkt å advare dere nå over lange tider. Og hva har dere gjort? Jo dere har hentet oss med terrorister i "POLITI" drakter og puttet oss inn til tvunget psykopatisk helseUvesen, og nå sist i fengsel. Trodde dere virkelig at slik adferd ikke ville få strafferettslige konsekvenser for deg ? Nå tenker jeg rollene er byttet om og de kriminelle iblant dere skal få tildelt straffer som fortjent og det alle sammen. Ja om ikke Gud selv da tar ut alle dere som der ikke finnest tilgivelse for, og som har gjort synder som okkesom fører dere til evig fortapelse i Helvete.

«Når Politiet / PST bruker psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.» Alminnelig tjenesteinstruks for politiet (politiinstruksen)

§ 6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar.

……………..Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir.……….osv I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.

Lov om straff (straffeloven).

§15.Medvirkning: Et straffebud rammer også den som medvirker til overtredelsen, når ikke annet er bestemt.

Men som der står skrevet. Den som omvender seg og gjør opp for seg, er det fortsatt håp for. Se bare her.

Esekiel

Kapittel 33

7 Og du menneskesønn! Til vekter har jeg satt dig for Israels hus, og når du hører et ord av min munn, skal du advare dem fra mig. 8 Når jeg sier til den ugudelige: Du ugudelige, du skal visselig dø, og du ikke taler og advarer den ugudelige for hans ferd, da skal han, den ugudelige, dø for sin misgjernings skyld, men hans blod vil jeg kreve av din hånd. 9 Men når du har advart den ugudelige for hans ferd, at han skal vende om fra den, men han ikke vender om fra sin ferd, da skal han dø for sin misgjernings skyld, men du har reddet din sjel. ...........

14 Og når jeg sier til den ugudelige: Du skal visselig dø, og han vender om fra sin synd og gjør rett og rettferdighet, 15 så han, den ugudelige, gir pant tilbake, godtgjør det han har røvet, følger livets bud, så han ikke gjør urett, da skal han visselig leve, han skal ikke dø. 16 Ingen av de synder som han har gjort, skal tilregnes ham; rett og rettferdighet har han gjort, han skal visselig leve.

Kan hende på høy tid å bestemme seg, eller rettere sagt omvende seg og som dere leser gjøre opp for seg.
https://www.youtube.com/watch?v=RuCyMDa ... UpO9Upvtcs


Vennlig hilsen


Elmer Solberg
Elmer Solberg
 

Gå til Kulturhistorie og bevaring

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron