Les bøkene til Erik Rudstrøm

Les bøkene til Erik Rudstrøm

UNREAD_POST BmOnline » Tor Des 11, 2008 12:12 pm

Det er rystende lesning om frimureriet.
Disse bøkene kan du lese mer om her:



http://grunnlovens-vektere.com/html/rudstrom.html

freddy.jpg
Eiker mafiaen
freddy.jpg (6.29 KiB) Vist 2659 ganger


Losjene selger også våpen i skjul av menneskerettigheter:

http://bmonline.no/html/vaapen_1.html

Våpen beslag.jpg


Disse "figurene" i losjene vil ikke utbrodere hva de egentlig er bekjent av.
Dette "pakket" er det som vanstryrer vårt fedreland, og våre folkevalgte lar seg diktere av disse "apekattene".


BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Les bøkene til Erik Rudstrøm

UNREAD_POST Goliat » Søn Jan 11, 2009 11:03 am

Den lønsomme løgnen! - Stig E.

Noen som husker Freddy Kristoffersen, trekkspillkongen som gledet mange med sin musikk? Han ble lurt av banken, slått konkurs og det som verre var fordi Nedre Eiker sparebank selv hadde store økonomiske problemer. I ettertid visste det seg at Bankens styreformann, lensmannen og dommerene var losjebrødre. Kristoffersen skrev bok om dette og søk på internett om eikermafia og kapital så vil dere se noe dere ALDRI vil tro. Dette er en sak som har forgreininger inn i det øverste maktsjikte i samfunnet. Desverre døde Kristoffersen i 2006 rett etter at boka kom ut. Selv hadde jeg flere samtale med han og det han fortalte var skremmende. Han ble truet på livet og utsatt for rykter om overgrep mot døtrene sine. Journalisten som avslørte finance credit saken har skrevet om dette samfunnsovergrepet i kapital; den lønsomme løgnen. Jeg vet av egen erfaring at dette er en mafia som ikke går av veien for å ta liv om så er...Få øynene opp for hvor farlig dette kameraderiet er og hvordan de dekker hverandre..


Kopi: fra TV2 kommentarer om frimurerlosjene
Brukerens avatar
Goliat
Admin rådgiver
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Nov 05, 2008 6:26 pm
Norsk er best: 0

Re: Les bøkene til Erik Rudstrøm

UNREAD_POST Goliat » Søn Jan 11, 2009 11:06 am

ROGER , ALT ER EN LØGN FRA DEG! - Helene Christin

Roger, roger , roger. Hvor blir det av den roger som engang i tiden var så glad i frimurerlosjen? HAN SOM FAKTISK GIKK RUNDT Å SA SÅ MYE FINT OM DEN?! Jeg husker før jeg , har opplevd denne mannen personlig, å han har ikke blitt noe bedre med tiden! hva skjedde med den mannen som likte losjen? DEN MANNEN SOM GAV LIVET SITT FOR DENNE?! Roger , jeg kan oppriktig si at jeg er veldig skuffet over deg. Du har lagt ned en ed om å ikke røpe frimurenes hemmligheter , MEN LIKEVELL SÅ GJØR DU DET?! Alt som noen gang har kommet ut av munnen din, vært bare LØGNER?! du bryter mange løfter , det har jeg selv opplevd, så jeg er ganske skuffet over deg! Hvordan kan vi egentlig stole på deg? når alt du noen gang har sagt er løgner? Du klare jo ikke engang å stå for det du mener, så Hvordan kan du stå for dette? det eneste som noen gang har kommet fra deg , er jo bare løgner! så hvorfor gjør du dette? du gjør ting bare værre for deg selv , en de allerede er. Det eneste som du har sagt nå , er løgner. Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå ann å være så råtten som du er nå, hvordan klarer du å gjøre dette uten skyldfølelse?! jeg er opprinnelig skuffet over deg , å jeg vil nok ikke klare å tilgi deg noen gang , ikke for all løgnene du har sagt ! Jeg er enig me de tidligere innleggene om hvordan man kan kunne stole på deg, du har jo trosalt brøte en ed?! Jeg synes selv at frimurerne er en veldig bra ting. tenk på alt det de har gjort for oss mennesker?! jeg er skuffet over deg! Jeg håper mange ser denne dokumentaren , å ser hvordan du faktisk klarer å drit deg selv ut. For du har selv vært medlem , å du har selv ødelagt for deg selv!

27.10.-08

Kopi fra TV2 kommentarer om frimurerne.
Brukerens avatar
Goliat
Admin rådgiver
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Nov 05, 2008 6:26 pm
Norsk er best: 0

Re: Les bøkene til Erik Rudstrøm

UNREAD_POST Goliat » Søn Jan 11, 2009 11:09 am

Teknisk utvikler - Reinhardt

Jeg har gjennom mitt arbeide ved flere anledninger hatt en nær dialog med mange frimurere, og det som slår meg er at endel av dem er veldig ivrige på å eksponere seg selv som frimurere. Men jeg har også kjent mange over lang tid - som ikke har hatt dette eksponeringsbehovet, så jeg tror nok "bredden" er stor innen de forskjellige losjene også. Men en episode satte for noen år siden en liten støkk i meg. En potensiell handelspartner hadde bedt meg ut på en forretningsmiddag, og hans noe høye alkoholinntak gjorde ham snakkesalig og han mente så avgjort at også jeg måtte gå inn i losjen. Etterhvert ble han såpass pågående om dette at jeg fant det ganske usmakelig, og således begynte han da og true meg og min famile, min forretningsdrift og mine utsikter til videre vekst. Denne personen vil jeg nok hevde at var av den typen som ikke hadde ryggrad til å bære seg selv, og derfor brukte frimureriet til å skape seg ryggraden han ikke hadde. Dette tilfellet ble noe ekstremt - og vi inngikk selvfølgelig ikke noen avtaler, men jeg har både før og siden møtt på frimurere som er litt av samme typen. Jeg har iallfall gjort mitt valg - og jeg har skapt min ryggrad ved hjelp av min kunnskap, min familiære støtte, min foretningsdrift og IKKE med hvem jeg omgås.

27.10-08
Kopi fra kommentarer om losjene i TV2
Brukerens avatar
Goliat
Admin rådgiver
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Nov 05, 2008 6:26 pm
Norsk er best: 0

Re: Les bøkene til Erik Rudstrøm

UNREAD_POST Goliat » Søn Jan 11, 2009 11:18 am

28.10.08 09.04 0000 - Marie

Er det ingenting folk kan få ha i fred? Tenk om alle kunne bruke like mye energi på å se etter om naboen trenger hjelp, da hadde vi hatt det bra.

28.10.08 09.36 Pensjonist - Fred

Ja, dette programmet med "avsløringer" var tatt ut av sin sammenheng. Her nevnes ikke noe av det positive som utføres bl.a. av frimurerne - og andre lukkede foreninger/samfunn. Hvor mange andre i samfunnet stiller f.eks. opp på Grønland i Oslo og lager middag for rusmisbrukere og andre i samfunnet som har det vanskelig lørdager og søndager. Eller hva med de organisasjoner som mottar økonomisk støtte til sitt samfunnsnyttige arbeide, som Frelsesarmeen, Kreftforeningen, Kirkens Bymisjon, Krigsinvalidene på Bæreiea, Sanitetskvinnene osv. - Og hvorfor settes frimurerne i en slik "bås". Hvorfor bruker ikke TV2-journalistene litt av sin tid til kanskje å grave litt i andre lukkede samfunn?. Hva med Odd Fellow-ordenen, Druidene, Maria-logene, Rebekka-losjene, eller Det Norske Selskap. Det siste er vel prototypen på "Gutteklubben Grei". Er de ikke hemmelige nok? Det er greit å være kritisk til saker og ting i samfunnet, men det krever saklighet og kritisk objektivitet. - Og han/de som stod fram og presenterte "avsløringene" - har jo ikke forstått noen ting

28.10.08 11.14 FRIMURERI - Espen

Jeg anbefaler ALLE som er interessert i Frimureri å se Bill Schnoebelen`s foredrag "The Light Behind Masonry" http://video.google.com/videoplay?docid ... 7389038944 Espen

28.10.08 13.22 Smågutter i forhold til idretten - Per

Det er langt mindre usunnt kameraderi, misbruk av posisjoner og nettverk blandt murerbrødrene enn i de fleste andre foreninger og samfunn. Jeg har lang fartstid i idrettsorganisasjoner, og flere år i Frimurerlogen. Ingen har grunn til å bekymre seg for hva som foregår i Frimurerlogen, men det er absolutt på sin plass å rette et kritisk søkelys på kameraderiet i idrettsorganisasjoner og i LO. Det var dessuten svak journalistikk ikke å få frem hvorfor Roger Aase ikke er i logen lenger. Det er ingen dypt bevart hemmelighet...

28.10.08 13.31 journalist - Bjørn Brøymer

Sist noen ville lage sensasjon om norske frimurere var det Vidkun Quisling og hans mannskap som ordnet den saken....

28.10.08 13.59 Pensjonist - Owe Prebe

Denne saken er vel mest trist for nye medlemmer for opptak i losjen, som mister opplevelsen ved å ha forhåndskunnskap om ritualene.Meget trist må det være for Roger Aase, som har fått sine ambisjoner i losjen frustrert, for så å ødelegge så mye for så mange andre. Han vet like godt som de fleste andre at det finnes tullinger også i losjen, som i andre foreninger. Historien omkring boten, burde ikke ha skjedd, er ei heller i tråd med losjens budskap og vil altid kunne skje ien hvilken som helst bekjentskapskrets eller forening. På meg synes det som om det nettopp er Roger Aase som har hatt feilaktige målsettinger med medlemskap i losjen. At utenforstående, som overhode ikke kjenner losjens innhold lar seg friste av noe mystisk de ikke har innsikt i er vel ikke så overaskende. Videre blir de godt fyrt opp av TV2`s dekning med løyner og feilinformasjon. Jeg ønsker Roger Aase alt godt. Han trenger det og han vet selv hvorfor. Mvh. Owe Prebe

28.10.08 14.16 Dame - Åse

For det første var dette noe av den dårligeste dokumentar tv2 har vist siden fadesen til Heltskog. Ikke bare var kvaliteten dårlig, men det kom aldri noe poeng.....

28.10.08 14.37 NÅ DE ER ALENE - K. Storemyr

Hehe, når du møter disse gutta på gata alene, er de ikke mye verdt. Dt vet jeg. Hehe...

28.10.08 14.50 stog - sverre johansen

Selvfølgelig er mye som skjer på sånne møter, men det er bare små ting for hold til AP-Nettverket og AUF. Bare se på DnBNOR saken som ett eksempel.

28.10.08 15.00 AP/LO-DNB - Anti AP

Hva med hemligholdelsen av papirer/samtaler når det gjelder og Jens&co?Det må være viktigere å blåse opp den saken,hvor det er ett enormt kameraderi.Det kunne blitt ett innteresant tv program.

28.10.08 15.37 tilslutning til den kristne tro? - h

Frimurerne gir sin tilslutning til den kristne tro (herunder ingen spesiel dogme eller retning) vil det si at man som f.eks. muslim eller jøde ikke kan bli medlem?

28.10.08 15.41 "Herreklubben GREI"? - Mikal

Min (avdøde) far var medlem i Frimurerlosjen - rakk å oppnå 10. graden før han døde for mange år siden. Som folk flest vet jeg LITE om det som foregår i Frimurerlosjen, men utifra det jeg har kjennskap til så er medlemmene der flinke til å hjelpe hverandre - de kan, utifra sine (makt)posisjoner "ordne det meste". Jeg har (bl.a.) møtt flere frimurere fra Hamar - som jeg erfarte hadde en ganske så lettvint holdning til sannheten - når det passet dem. En av dem er advokat... En av de såkalte fire dydene er "måtehold" - for relativt mange frimurere sitt vedkommende så stemmer ikke det i forhold til alkohol. En av frimurerens fem plikter er "hans plikter mot Gud". - Hvis det er Den TREENIGE Gud (Faderen, Sønnen og Den Hellige Ånd)man mener så har jeg møtt alt for mange frimurere som har en lettvint omgang med SANNHETEN - f.eks. når det gjelder å hjelpe en venn/venninne/elskerinne. Lyver når det passer...

28.10.08 15.45 tv2-seer - Peder

TV2: Kan vi programmet i reprise, fikk ikke sett det

28.10.08 16.50 Ingen konspirasjon - Libertianer

Hvorfor skal ikke disse typene få lov til å holde på? Har vi ikke nok med å passe på oss selv? Tror de som sier slikt misser et rimelig viktig poeng. Disse folkene har sverget evig troskap til hverandre og dette brorskapet som resten av oss ikke vet spesielt mye om. Vi må altså stole på at ikke misbruker det nettverket de har. Hvem andre slipper unna med å gi sitt ord på at de ikke gjør noe galt? Dette handler ikke om høytflyvende konspirasjonsteorier, det er bare særdeles betenkelig at noen av disse menneskene med sitter i maktposisjoner når de åpenbart tar sin troskap til sine losjebrødre svært alvorlig. mon tro mer alvorlig enn de lover og regler resten av oss må forholde oss til? Det er noe grunnleggende udemokratisk ved slike hemmelige brorskap.

28.10.08 18.52 Stakkars barn! - Trulte

Sverge evig - EVIG! - troskap til noe/noen er helt absurd når det dreier seg om så mange mennesker. Det sier seg selv at 19000 mennesker ikke kan klare å leve etter dette. Sverge evig troskap kan man gjøre til Gud kanskje, men til så mange... Latterlige er de som gjør dette, og veldig, veldig naive. Hilsen Kvinne (som er våken)

28.10.08 19.36 Hr - John

Vår rettsikkeerhet står i fare når man blander dommere, advokater og politi i samme gutteklubb. Det er bekymringsfullt å lese at de sverger troskap til orden og hverandre med tanke på at de nettopp er politi, advokat og dommere...Ikke bra, mener nå jeg.

28.10.08 19.46 Flotte menn det her tenker jeg. - Undrende dame.

jeg blir opprørt over å se hvor mye hat og misstro vi har for våre medmennesker,må det alltid være noe galt vist ikke pressen får vite alt om vårt foreningsliv privatliv.jeg går i AA-gruppe.der anonymiteten er den viktigeste dyden.Der går vi kun for vår egen del, og for å bli erlige og redlige mennesker.Kanskje er det slik for frimurerne også? Som jeg tenker om andre er jeg kanskje selv.Hilsen en undrende frue.

28.10.08 19.54 Korruupsjon - Knut

Etter som jeg oppfattet er intensjon å knytte et sterke broderskap. Ingen skal fortelle meg at et slikt broderskap ikke fører til korrupsjon. Det har jo Aase fortalt mht fartsbot og politimann. Men i mange tilfeller ligger korrupsjon på et langt høgere nivå.Her har vi å gjøre med dommere, advokater, ordførere, rådmenn osv. Det vil være naivt å tru at det ikke foregår korrupsjon på høgt plan. Alle mennesker har sine svakheter.

28.10.08 20.00 Reprise? - Esben S

Noen som vet når dette programmet går i reprise???Fikk det dessverre ikke med meg!

28.10.08 20.20 Siv. ing. - Lars Christian

Farlige bindinger. Har selv opplevd at retten har blitt fordreid av samhold mellom frimurere. Ofte kommer opplysningene om broderskapet frem for seint til at en forstår hva som skjer.

Mer om Frimureriet og de skjulte makteliter- De som ikke vet bedre kan jo ikke forstå at frimureriet er bandidos.
Brukerens avatar
Goliat
Admin rådgiver
 
Innlegg: 10
Registrert: Ons Nov 05, 2008 6:26 pm
Norsk er best: 0


Gå til Er naboen din frimurer?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron