Laser bruk mot individene

NRK, TV2 og pressen får klekkelig betalt av staten for å lyve. Den røde og blå side får 6 milliarder kroner hver pr år for å lyve. Det kalles presse støtte- for å illudere at pressen skal ha penger for å ha råd til å skrive sannheten, mens det er LØGNER de presterer.
Gretha Thunberg blir brukt som et fluepapir og sannhetsbevis av pressen, mens det er løgn og bedrag som formidles.
NRK mottar 8 milliarder for å sove på jobben, vi har mye å snakke om!

Laser bruk mot individene

UNREAD_POST Lysarbeider » Fre Sep 22, 2023 10:46 am

Her kan dere lytte til Tove Øien, som har en beskjed å meddele om hva som foregår om dagen. Lørdag den 23. September skal det bli brukt laser mot mennesker, sier hun.

Merkelige greier, jeg får tidsavbrudd ved lasting av videoen? Jeg skal redigere den, så det blir ei mindre fil. Youtube virket ikke.

Sikker tilkopling mislykkes kommer det opp når videoen skulle lastes opp. Det virker som om de har latt Google å ta betalt før man kan laste opp noe?

Men i korte ordelag forteller Tove at det kommer til å bli vanskelige tider. Mange kommer til å bli tatt av "pakket", ja de vil benytte alle triks for å ta livet av så mange som mulig. Og det er laservåpen de vil bruke.

Men det spørs om det blir brukt i så stor grad at det kan ramme over alt, er min mening? Og kun på en dag, så skal de jaggu få jobbe ræva av seg dette pakket!!

Her er videoen på MeWe:

https://mewe.com/chat/thread/5aa84d353016dd184af55702
Lysarbeider
 

Gå til Klimaløgner

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest