FREMMED I EGET LAND?

Når skal purken få penger til å gjøre jobben sin?
http://bmonline.no/htm/muslim.htm

Moderator: BmOnline

FREMMED I EGET LAND?

UNREAD_POST NK EXTRA » Man Des 25, 2023 10:02 am

Andel barn med "minoritetsbakgrunn" på de mest belastede Osloskoler

-Vahl: 95%- Tøyen: 89% - Mortensrud: 88% -Hersleb: 84% -Gamlebyen: 82% - Gran: 78%

Den offisielle framstillingen av miljøet på disse skolene er gjennomsyret av ordet "utfordring".
Ingen benekter at det finnes motsetninger og problemer, men problemene hevdes å vare langt fra så store at norgeshistoriens største sosiologiske eksperiment kan betegnes som mislykket.
NK-Extra tok kontakt med tidligere lærer ved Tøyen skole for å høre historien fra innsiden.


-Jeg kom til Tøyen skole midt på 90-tallet der jeg for første gang skulle bruke mine pedagogiske ferdigheter til å gi vanskeligstilte barn en "ny start"
Gjorde du deg noen tanker om den store andelen innvandringsbarn ved Tøyen skole før du møtte til første dag?
Ja, jeg var ung og idealistisk og fra landsbygda. For meg var det spesielt viktig å arbeide med disse barna. Jeg følte at det var her min innsats trengtes mest og ville bli mest verdsatt.




NK-extra.jpg
Sannheten om hva som skjedde i Oslo skolene 2004
NK EXTRA
 

Re: FREMMED I EGET LAND?

UNREAD_POST Stranger » Man Des 25, 2023 10:55 am

De gode nordmenn og de gale fremlingarna.

Ja, så sannelig har mørket senket seg over Fedrelandet. Tyvpakket har fått fritt spillerom til å hersje vilt og uhemmet hvor de enn ferdes.
Spikersuppa er ikke lenger værende i, og nå begynner nok mange å tenke mer norsk enn noen sinne?

Det kommer til et GEDIGENT oppgjør- og fremlingarna skal kastes ut av landet.
Stranger
 


Gå til TYVPAKKET herjer i Oslo

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron